1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. Iulyi99

    Iulyi99 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 b7 2005 2.0tdi BPW
    Momentan sunt in germania si mu stiu pe cineva car sa faca.!
     
  2. Iulyi99

    Iulyi99 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 b7 2005 2.0tdi BPW
    Este posibil sa scap doar cu o curatare a geometriei.!
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca e mai usor decat sa faci diagnoza, curata geometria. Sa nu se umble la reglajul actuatorului pana nu o pui curata la loc si faci loguri.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  4. Iulyi99

    Iulyi99 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 b7 2005 2.0tdi BPW
    Nu e mai usor dar momentan nu am unde sa fac un log in mers. Aici nu merge cu curatare doar schimbare. Turbina am pus-o pe tester si nu am nici o eroare stocata.

    Astea sunt erorile care le-am avut, dar am schimbat senzorul de temperatura si presiune DPF, senzor N75 si senzor DPF. Acum face la fel doar ca nu am erori stocate.

    20170224_001448.jpg
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    iuly se face test cu VCDS-ul si de preferat in limba engleza care este o limba universala si usor inteleasa de toata lumea. Nu faci diagnoza cu alt tester.

    Inca ceva: ai un topic inchis aici pe forum (in aria motoare si transmisii) despre turbina. Citeste-l integral. Ai suficiente topicuri despre turbina la motor diesel (chiar daca sunt in alte arii se aplica si la tine) care trebuie sa le citesti. Invata din acele topicuri pentru ca ne repetam inutil cu aceleasi raspunsuri. Sunt "niste retete obligatorii" care trebuie sa le urmezi adica sa verifici supapele/electrovalvele care controleaza vacuumul, furtunurile de vacuum, actuatorul turbina, trasee vacuum, etc., etc.,
     
  6. Iulyi99

    Iulyi99 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 b7 2005 2.0tdi BPW
    Ok ,multumesc, o sa ma apuc de verificat.
     
  7. Sergiu.SM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Satu Mare / Oradea
    Masina:
    A4 B7, 1.9TDI BKE, 2005
    Salutare, intamplarea a inceput acu 3 zile, cand porneam de pe loc si schimbam din tr1 in tr2 simteam parca o fractiune de secunda ca nu mai trage masina, dupa o secunda isi revenea, nu i-am dat importanta prima data, pana astazi cand am patit din nou. Am pornit spre Satu Mare din Oradea, dupa 50 de km cand schimb in tr3 nu mai trage masina, isi revine si imi continui drumul. Dupa inca 20 de km din nou nu mai trage masina, asta din senin la 2500ture. Trag pe dreapta scot cheia din contact, pornesc din nou totul bine si frumos, o turez pana in 3500 de ture sa vad daca mai intra in limp mode, nimic, mergea unsa. Dupa inca cativa km in tr5 la 2000 de ture cand sa intru in depasire din nou ma lasa balta si nu mai tragea. A doua oara cand am oprit si pornit din nou s-a aprins martorul check engine. Specific ca, dupa ce s-a aprins martorul masina merge la fel, trage de rupe, nu mai intra in limp mode.
    Intrebarea mea este daca v-ati intalnit cu aceasta problema sau cu ce ma sfatuiti sa incep? Sa fie clapeta EGR vinovata?
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cu o scanare cu VCDS.
     
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Nu te putem ajuta daca nu faci o diagnoza cu VCDS.
     
  10. Sergiu.SM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Satu Mare / Oradea
    Masina:
    A4 B7, 1.9TDI BKE, 2005
    Incerc sa fac o scanare VCDS in seara asta si revin
     
  11. Sergiu.SM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Satu Mare / Oradea
    Masina:
    A4 B7, 1.9TDI BKE, 2005
    Am facut scanare cu VCDS

    16618 sau P0234
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  13. Sergiu.SM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Satu Mare / Oradea
    Masina:
    A4 B7, 1.9TDI BKE, 2005
    Possible Causes
    • Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
    • Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
    • Boost Pressure Sensor (G31) faulty
    • Turbo Charger stuck/faulty
    Turbo banuiesc ca nu are nimic, atata timp cat masina merge bine.
    Hoses nici asta nu este. Ramane valva de control sau senzoru, imi puteti da o denumire profesionala sa caut un pret pentru fiecare sa-mi fac o idee de pret.
     
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Nu mai banui nimic, ca nu asa rezolvi problemele. Limp-ul cu conditie de overboost poate avea multe cauze, nu doar cele enumerate acolo. Poti sa te apuci sa schimbi piese pana o nimeresti, sau poti incepe cu un log in mers, sa vezi exact cand iei Limp si daca se coreleaza presiunea ceruta cu cea livrata de catre turbo.
    Eu de aici as incepe.
    Piesele alea nu au nicio denumire "profesionala", alea sunt denumirile lor. Valva N75, respectiv senzorul de presiune G31.
     
  15. Sergiu.SM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Satu Mare / Oradea
    Masina:
    A4 B7, 1.9TDI BKE, 2005
    Nu mai iau limp in mers, aia e problema, am luat de doua ori si dupa a doua oare s-a aprins martorul in bord, maine merg la un mecanic sa vad ce are.
     
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am avut exact eroarea aia si dupa ce am inlocuit turbo cu unul nou oem, precum si N75 cu una noua oem. La mine limp-ul era de la supapa vacuumatica de pe galeria de admisie si mi-a luat aproape jumatate de an sa o gasesc. E destul de delicata problema si necesita rabdare. Daca vrei sa o rezolvi repede, verifici sa nu ai vreun furtun spart, verifici geometria de la turbo, schimbi N75. Apoi daca tot persista problema, mai studiezi. Dar repet, eu as incepe cu un log in mers.
     
  17. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    unde se gaseste mai exact senzorul de presiune G31 la audi a4 2.0 tdi ? multumesc!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Reperul #15 din poza atasata.
     
    mishu_ și Sergiu.SM apreciază asta.
  19. silaghi ionut

    silaghi ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B7 -2007/2008 - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Buna tuturor cine ma poate ajuta cu o citire a acestor date sa stiu cu ce ma confrunt. de ceva vreme cam 1 an de zile de cand am masina am schimbat axul cu came, tacheti, intercooler, furtune de presiune, senzor de presiune, curatat egr si verificat si galerie de evacuare. si debitmetru. in sarcina masina sufla adica face fis fis fis si nu are putere tot timpul. am citit si am vazut ca e ceva comun pe motoarele acestea dar as vrea sa stiu daca nu cumva e de curatat turbina sau de schimbat valva n75. daca cine ma poate ajuta raman dator sunt din cluj.
     
  20. Sergiu.SM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Satu Mare / Oradea
    Masina:
    A4 B7, 1.9TDI BKE, 2005
    Buna ziua, revin cu problema de mai sus, am fost la un service si surpriza, dupa ce mi.a facut diagnoza vine mecanicul la mine si imi spune ca mi-a resetat erorile si sa merg cu masina putin pana imi apar din nou. Motivul: erau prea multe si nu stia de care sa se apuce. Mai pe scurt erau 6 erori, 4 pe injectoare, 1 pe suportu motorului si 1 care imi cauzeaza mie problema (cele pe injectoare si tampon le am de 2 luni). Am mers 200de km, nimic, azi cand parasesc orasu surpriza limp mode la 2200turatii.
    Va rog sa.mi dati codul pentru valva n75 si daca stiti un service cu mecanici seriosi in Oradea, faza cu resetatul erorilor mie mi se pare deplasata, e ca si cum mi.ai pune un leucoplast si du-te ca esti ok, nu o sa mori.
     
    Ultima editare: 5 Iun 2017

Distribuie pagina asta