1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pai n-ai zis tu ca merge de rupe si nu este de la "hoses" ala?
    Acum o iei la reparat singur?Ai eroare de negative deviation sau pozitive?Actuatorul de la turbo face cursa completa si se misca usor?
    Erori care se sterg si nu mai apar nu prea exista.Da, poti genera o eroare daca scoti o mufa si pui contactul(o stergi si nu mai apare), insa daca nu faci nimic si ai erori, clar sunt si probleme.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Sergiu.SM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Satu Mare / Oradea
    Masina:
    A4 B7, 1.9TDI BKE, 2005
    Ca un habarnist al mecanicii am postat aici in speranta ca o sa ma ajute careva, nu cred ca am gresit eu din cauza lui ca mi-a resetat erorile. Vineri dimineata la ora 9 am iesit din service dupa diagnoza, tot vineri am facut 150 de km extraurban, sambata 100kmsi duminica 350km. In acest timp nu a aparut nicio problema, pana azi dimineata.
    Nu inteleg intrebarea cu eroare de negative deviation sau pozitive si habar nu am cum sa verific actuatorul de la turbo. Daca ma ajuti cu niste informatii, iti sunt recunoscator. Da, repet, masina merge de rupe pana cand aleatoriu iau limp mode.

    Din diagnoza am asta
    16618 - Boost Pressure Regulation
    P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 2394 /min
    Torque: 305.0 Nm
    Speed: 113.0 km/h
    Load: 100.0 %
    Voltage: 13.91 V
    Bin. Bits: 00101000
    Absolute Pres.: 2131.8 mbar
    Absolute Pres.: 2560.2 mbar
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sergiu, tot ce intrebi este scris, ca si raspuns, pe forum. De ce nu citesti ?
     
  4. Loliceru19 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2014
    Locație:
    Gaesti
    Masina:
    A4 B7 2.0 tdi 2005 BRE Multitronic
    Buna seara am și eu o problema cu a mea turbina. Avea un pic joc in ax și am zis sa o schimb . Caut unde și găsesc un miez de turbo nou la un magazin de piese. Il cumpăr dau turbina jos curat geometria variabila montez totul la loc și pornesc mașină.... Realizez cu stupoare că mașina a început să de-a fum înainte de a monta miezul nu dădea deloc . Ce sa fac mă poate ajuta și pe mine cineva cu o idee?
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce miez ai luat? Ce fum ai? Diagnoza ai facut?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Loliceru19 apreciază asta.
  6. Loliceru19 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2014
    Locație:
    Gaesti
    Masina:
    A4 B7 2.0 tdi 2005 BRE Multitronic
    Am fum negru . Pe diagnoza nu am nimic miezul este evoron luat de la intercars
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Turbina ta face presiune prea mare!In general se intampla din cauza geometriei murdare si mai rar din cauza N75 sau a actuatorului.
    Actuatorul de turbo se afla deasupra turbinei si se verifica fie cu testerul, fie manual, tragand de tija lui.Dpmdv iti trebuie un mecanic priceput si un log in mers.
    Mecanic....nu stiu!Log in mers poti face conform procedurii descrise in topic in "N" ocazii!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fa un log in mers. E posibil sa ai pierderi de presiune undeva și nu ai aer sa arzi motorina.
     
    Loliceru19 apreciază asta.
  9. AG96AXB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2017
    Locație:
    Pitesti, Arges
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI 2005
    Salut baieti,

    Detin masina din semnatura si am urmatoarea problema: Mi-a intrat masina de 2 ori in limp-mode, am vrut sa ii fac un log in mers in vitezele 3 si 4, cine trebuia sa ma ajute nu a putut si am amanat cu 2 saptamani. Acum 3 zile in viteza a 3-a la 3500 de ture a inceput sa dea fum la greu si sa se auda un sunet din partea stanga a motorului ( cum te uiti la el ) , am oprit imediat si am constatat ca a mancat si ulei. Rezultat: turbina stricata. Nu am apucat sa o dau jos, urmeaza. Stiu ca sunt 2 solutii: Reconditionarea turbinei sau cumpararea uneia SH fara a stii cu exactitate ce iei. Eu m-am hotarat sa iau una din dezmembrari. As dori si eu parerea voastra. Multumesc anticipat !
     
  10. alyn08 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI (CGLC) , 2012
    Salutare! Am un prieten cu un Audi A4 B7 2.0 TDI 140cp si i-am facut astazi o scanare pentru ca masina trage ciudat uneori se intrerupe in mers si are un mers mai ciudat motorul pana se incalzeste, iar pe evacuare miroase a gaze nearse sa zic asa. Am facut o scanare si un log in mers in treapta 3. Va rog sa imi ziceti daca este ok log-ul. Ca erori la motor am vazut overboost cea legata de turbina si pe cilindrul 4 eroarea aceea cu misfire, am citit, dar ar fi mai multe cauze, daca se poate sa ma lamuriti. Fisierul "treapta3" este log-ul in format .CSV, dar nu ma lasa sa il incarc cu extensia asta si l-am schimbat cu .txt ca sa il pot urca, deci trebuie schimbata extensia in .CSV si va merge. Va multumesc frumos! Numai bine!
     
  11. silaghi ionut

    silaghi ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B7 -2007/2008 - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Salut tuturor ce ziceti de curatat sau de inlocuit ? Zici ca e infundata cateodata de abia la 3000 simti ca trage :(. Oricum nu am schimbat vreodata sub 2500. Am sa vad si un alt egr pe masina. O alta valva n75. Alt senzor de presiune. Sa vad poate nu e chiar ea. In vcds presiunea e ok. Dpf nu e infundat se regenereaza chiar ok.
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pare ca distanta dintre palele elicie si carcasa depaseste 0.3 mm ,in acest caz are nevoie de reconditionare totala ,
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    alyn08 trebuie curatata turbo. are overboost la turatii mari,probabil e gripata si nu mai poate elibera presiunea. Verifica si jocul in ax.
    silaghi ionut fara un log in mers nu se poate vedea daca turbo are probleme. Ii poti face o curatare a geometriei si sa ii verifici axul. Sau poti verifica cum e cursa actuatorului, astfel iti dai seama daca e murdara/blocata.
     
    Ultima editare: 16 Iun 2017
    alyn08 apreciază asta.
  14. silaghi ionut

    silaghi ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B7 -2007/2008 - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    salut sorin87 am verificat actuatorul face cursa completa axul nu are joc :( adaug s un log de acum cateva zile poate reusesti sa imi dai niste detalii iniante sa o duc sa o reconditionez.oricum am sa incerc si un alt egr, clapeta de acceleratie, sonda n75. sa vad poate poate nu e turbo.
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Log-ul este facut gresit. Cauta si vezi cum se face corect log-ul.
    Reconditionarea(inlocuirea miezului) nu este acelasi lucru ca si curatarea geometriei. daca zici ca axul nu are joc nu are rost sa vb de reconditionare. O curatare nu are ce sa ii faca rau, e chiar recomandata. Poti incerca si un alt N75.
     
  16. silaghi ionut

    silaghi ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B7 -2007/2008 - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Salut sorin87 am facut logil cu talpa in treapta a 3 a doar ca nu prea aveam unde sa o alerg mult timp. Poate reusesc sapt urmatoare sa vad cu alt n75 dupa aceea mai vad luna urmatoare. Acuma se impiedica in mers si are momente in care ca si cum ar lua o gura mare de aer se blocheaza si dupa aia isi revine. Dar dupa aia se impiedica treptat si doar daca o turez nu se mai simte dar cateodata si in sarcina face la fel :(. M-am uitat la tester in mers si cand se intampla pica puterea dar nu imi dau seama daca e turbo sau egrul sau orice altceva.
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu e corect formatul in care ai salvat log-ul. Exista procedura pe forum. Daca "ia o gura mare de aer" poate insemna ca ai pierderi de vaccum
     
  18. JackTheRipper 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Salut. Am recondiționat și eu ieri turbina la cipos, dupa am facut câteva ture cu testerul pus și turbina avea lag, adică intra dupa 2.200 2.300 de turații. Ei mi au zis ca asa e normal la codul acesta de motor ca turbina intra de la aceste turații. Nu știu ce sa cred. Poate trebuie reglata
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu e normal sa fie asa!!
     
  20. JackTheRipper 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Mașina merge foarte bine însă turbina intra mai târziu. O sa i fac un reglaj la mecanic și vedem dupa. Aud numai lucruri de genul, asa e modelul asta BRD, asa tremura el cand pornește, turbina intra mai târziu etc
     

Distribuie pagina asta