1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Inseamna ca nu ai vazut un motor in mintile lui cum functioneaza!!

    Fa un log in mers un BS pe turbina egr sa te lamuresti cum e cu turbina.
    Cel ce ti a reconditionat turbina normal era sa ti faca toate astea inclusiv sa ti verifice linia de vacuum daca ai vazut ca masina nu trage ok liniar si te ai intors la el.

    Acum stiu ca el o sa ti spuna ca din punctul lui de vedere turbina e ok/tija e reglata iar cauza e din alta parte.

    Pt.tremurat la pornire verifica avansul/cantitatea injectata la pornire/tampoane motor.
     
  2. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Salut!

    Cum as putea sa testez daca actuatorul turbinei functioneaza in parametrii sau nu? din tester se poate, si daca da cum ?
    Cei la care am reconditionat turbina anul trecut nu mi-au zis ca ar avea vreo problema, dar saptamana trecuta am fost din nou la ei sa-mi mai verifice pe stand inca o data turbina, care este ok doar ca de data asta mi-au zis ca li s-a parut ceva ciudat la actuator, in sensul ca nu indica nimic, nici o valoare si dupa ce i-au dat un bobarnac (chiar asa s-au exprimat) a inceput sa afiseze...
    Mi-au zis ca e pe duca partea electronica si ca acum au reglat tija sa intre putin mai devreme sa sara de pragul ala unde sunt probleme la partea electronica, dar este ceva temporar, ca nu stiu cat o sa tina, si imi recomanda sa schimb turbina sau sa gasesc alt actuator.
    Eu ma gandesc daca sunt probleme la partea electronica si nu functioneaza cum zic ei tot timpul nu ar trebui sa-mi dea ceva erori ?
    Actuatorul nu se gaseste ca piesa de schimb, decat SH, solutia ar fi o alta turbina SH sau una noua.
    Voi ce parere aveti?


    Turbina de pe audi A3 2.0 tdi 170 cp BMN, se potriveste la audi a4 2.0 tdi 170 cp BRD in caz ca trebuie sa-mi iau alta turbina ?

    Multumesc!
     
  3. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Cumpara turbina noua si cu asta basta. Cea OEM este facuta de Borg Warner. Oricum, daca ai vreun gand la turbo reconditionat, mai bine cumperi OEM sh. Alea reconditionate sunt niste mizerii si ti-o spun din ce am vazut cu ochii mei.
    Si nu, nu merge turbo de pe transversal pe longitudinal.
     
    alinjack apreciază asta.
  4. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Pai cred ca pana la urma nu am alta solutie. Cu asta de pe masina am cheltuit deja 1.500 lei pe reconditionare si cred ca i-am dat degeaba., adica bine toate piesele interne sunt noi, trebuie doar sa verific actuatorul sa fiu sigur ca e dus.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta este unul din motivele pentru care nu mai recomand turbina reconditionata ci cumpararea unei turbine noi. Nu mai exista profesionisti in reconditionarea turbinelor si iti spun asta in cunostinta de cauza.
     
    alinjack apreciază asta.
  6. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare. Revin cu o problema care am avut-o acum câteva luni. Overboost, limp geometrie blocata. Am curățat turbo, toate bune și frumoase a mers mașinuța perfect lunile astea. După episodul asta am mers puțin mai agresiv cu mașina gândind ca geometria o sa se înfunde mai greu. Acum 2 zile, la întoarcerea de la Arad către Ploiești ma trezesc pe autostrada cu limp. Opresc motor, reporneasc, iar limp. La 120-130 treapta 5 sau 6. După autostrada nu a mai luat limp dar nici nu prea a mai ajuns la 140. Luat la verificat azi: furtune, n75, actuator turbo. Furtun turbo spart, îl înlocuiesc cu altul sa zicem oarecum improvizat. Am luat flanșa de pe al meu și l-am pus la celalalt furtun dar la peste 3500 ture sare racordul din turbo. Maine îmi vine alt furtun de data asta cel original. Sper sa nu mai Sara. N75 verificat totul ok. Fac test la actuator, rezultatul în video de mai jos. Tija are cursa maxim jumătate din cât e normal. Întrebarea mea este : e posibil ca geometria sa se încarce mai repede din cauza anularii EGR? Spun asta pentru ca geometria e curată de maxim 5000 km și repet nu am mers tocmai blând cu ea.
    As ruga cei care vor sa îmi dea un răspuns sa încerce sa se abțină asupra modificării egr-ului, asa a fost luata și a fost păstrată asa tocmai din recomandările de pe forum. Am pus alt EGR perfect funcțional de pe mașina donatoare și mașina a început sa îmi scoată fum. Știu ca normal trebuie piesa noua și probabil ca asta va primi dar sunt curios dacă anularea EGR încarcă geometria.
    Atașat video cu actuator.
     
    Ultima editare: 25 Iul 2017
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are legatura EGR-ul anulat cu geometria. Verifica cum este facut softul, de anulare al EGR-ului, daca ai. Mai degraba ai probleme de vacuum.
     
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu are soft de anulare. Tocmai de asta ma gandesc sa o aduc la starea initiala cu egr functional. O sa mai verific maine inca o data maine vacuumul si dupa ma apuc de turbo.
    Mersi de raspuns.
     
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am dat jos turbina. În poze se vede cauza. Poate sa îmi spună cineva ce a cauzat asta? Geometria a fost curățată acum 5000 km. O suprafață a lamelelor zici ca e sablata. Rezolvarea bănuiesc ca este alta geometrie. Turbina e păcat sa o schimb pentru ca e în stare excelenta.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    A prins un corp strain din motor!!
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Si pe paletii turbinei nu sunt semne? O fi fost vreodată schimbata cu una chinezesca din material prost?


    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  12. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Acum am văzut și paletii interiori.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ti am spus a prins corp strain din motor/da capacul jos si verifica tacheti ax came.

    CLAR la montarea altei turbine trebuie sa cureti tot circuitul de admisie/intercoler.
     
  14. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am vorbit cu cineva care reconditioneaza turbine. Prima lui remarca a fost ca unul dintre injectoare arunca prea multa motorina si se aprinde in turbina rezultand topirea paletilor.
    Daca prindeam corp strain nu ar fi trebuit sa strice si paletii de aluminiu din fata?
    Intreb pentru ca sa stiu ce sa fac mai departe.
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Motorina in turbina?? Exista posibilitatea ca un inj.sa fie blocat si sa topeasca piston/e in cazul asta.
    Pai ce motorina indoaie geometria/ciupeste paletii??
    Ai poza cu pistoane topite din cauza inj.blocate.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Paletii tai sunt distrusi, nu exista sa faca auto-aprindere in turbina.
    1. Ori axul tau a prins joc si a distrus paletii, rupandu-se si ajungand bucati in geometrie.
    2. Miezul nu a fost echilibrat cum trebuie, rezultand pct. 1
    3. La reconditionare a fost folosit miez chinezesc de proasta calitate (din care a inceput a se rupe bucati)
    4. A prins un corp strain, trecand de paletii exteriori cu daune minime si ajungand sa faca daune serioase paletilor interiori.
     
  17. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am înțeles. Rămâne doar varianta corp străin din exterior sau recondiționare anterioara cu piese de proasta calitate. Am verificat axele și nu au uzura. Am comandat alta turbina sh.
    Mulțumesc de răspunsuri. O zi buna sa aveți.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sa CURETI tot ce tine de admisie inclusiv intercoler!!
     
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Schimbat turbina. Am nimerit una buna din dezmembrari. Totul functioneaza foarte bine, mai putin ca imi pare ca intra turbina pe ;la 2400 de ture, sau ma rog atunci te baga in scaun :).
    Am atasat un log in mers in treapta 3. Este totul in regula? Mentionez ca EGR este anulat (momentan).
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai nu prea ajungi la presiunea ceruta!!
    Turbina a venit cu tot cu actuator sau ai pus actuatorul tau??
    Fa un BS pe turbina si.pune poza cu graficulm
     

Distribuie pagina asta