1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Ai multe cauze pt eroarea aia. Poate fi de la turbo, poate fi de la dpf infundat si asa mai departe. Iti recomand sa cauti un mecanic/service si sa o iei la verificat.
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    P0299
    -furtun intercooler spart/sarit (cazul tau)

    -lipsa vacuum la actuator
    -membrana actuator sparta
    Nu are treaba cu dpf-ul
     
  3. Mihai Spinean

    Mihai Spinean 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 b8.5 avant 2.0 tdi ultra
    salutari, am si eu o problema cu limp mode...
    aceasta e eroarea
    1 Fault Found:
    16618 - Boost Pressure Regulation
    P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
    Freeze Frame:
    RPM: 3402 /min
    Torque: 246.0 Nm
    Speed: 78.0 km/h
    Load: 70.6 %
    Voltage: 13.98 V
    Bin. Bits: 00101000
    Absolute Pres.: 2203.2 mbar
    Absolute Pres.: 2590.8 mbar
    am atasat si un log in mers
    daca se poate niste pareri... dau jos turbo sau nu? :)
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Turbina necesita curatare/reconditionare
     
  5. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Buna seara.
    Vreau sa imi schimb actuatorul la turbo.
    Am fosta la service si mi-a gasit eroare si nu a putut fi stearsa.
    Cei de acolo mi-au zis ca trebuie schimbat.
    Ma puteti ajuta cu niste informatii.
    Multumesc
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Actuatorul trebuie verificat/inlocuit si reglat
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La motorul lui de 3 litri actuatorul este electronic si trebuie schimbat cu totul, se gaseste numai pe original, se cumpara obligatoriu nou dar numai ca sunt putini care stiu asta si faptul ca trebuie ulterior calibrat si nu prea are nimeni intrumentele necesare sa faca asta in afara de reprezentanta. Ideea e ca despre ce a intrebat el s-a discutat pe larg in topicurile dedicate motoarelor de 3 litri, existente pe forum.
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se repara
     
  9. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Va multumesc frumos pentru raspunsuri! Ideea e ca eu sunt in Germania acum. O sa gasesc un mecanic si o sa il intreb daca stie sa faca asa cum ai zis tu Cristi. Pe vog com nu a putut sa stearga eroarea. Si clar o sa cumpar unu nou chiar daca e cam scump.
     
  10. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Va salut dragi colegi.
    Am rezolvat cu actuatorul si cu supapele la 3.0 tdi. Undeva la 600€ a costat tot. Piese+reparatie.
    Ati avut dreptate in tot ce ati zis. Masina functioneaza foarte bine.
    Acum vreau sa va intreb o alta problema ce persista decand am achizitionat masina, dar m-am gandit ca nu e atat de important, dar problema se agraveaza.
    Odata la 2-3 zile imi baga gaze in interior si scoate fum undeva inspate la turbo. O tine o zi, chiar doua. Dupa se opreste. Dupa 2-3 zile iar face asa.
    Imi puteti spune ce ar putea fi?
    Am facut diagnoza vag-com si nu am nici-o eroare. Un mecanic mi-a zis ca este o garnitura intre turbina si teava de esapament si aia poate sa fie dusa.
    Dar eu ma intreb de ce nu scoate fum in permanenta daca aceea garnitura este arsa.
    Eu cred ca ramane ceva blocat ori la turbo ori la EGR si atunci scoate fum.
    Ce sfat sau pareri imi dati??
    Este foarte deranjant si neplacut. Stau la semafoare la relanti si imi scoate fum de se mira lumea. Multumesc frumos
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Obligatoriu cand inlocuiesti sau demontezi turbina, schimbi si toate garniturile pieselor desfacute.
    Ai 2 garnituri metalice, una pe lateralul turbinei unde se prinde teava cu 3 piulite si una sub turbina
     
  12. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Nici nu am inlocuit turbina si nici nu am demontat-o. Doar actuatorul l-am schimbat si si clapetele de admisie.
    Pai asta cred si eu sa fie duse garniturile ce ai zis tu.
    Ce ma pune pe ganduri e faptul ca dece nu scoate fum de fiecare data la pornire, relanti, mers in oras ci numai cand o "apuca" spre exeplu azi am fost plecat cu ea si nici-o problema. Maine o sa imi afume iar de imi vine sa ii dau foc.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara garniturile si inlocuieste-le. Verifica si racordul flexibil.
     
  14. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Audi66 in mod normal nu trebuia sa afume de fiecare data cand o pornesti sau mergi cu ea. Daca erau garniturile alea duse. Sincer nici nustiu pe unde iese fumul. Am vazut doar ca undeva inspate la turbo se vede afumata membrana aia de protectie. Si cand m-am apropiat am simtit ca pe acolo iese fum.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vrei sa ghicesc eu starea garniturilor si sa imi dau seama de ce nu afuma mereu ?
    Chiar iti este asa greu sa cumperi si sa schimbi 2 garnituri in loc sa pui 100 de intrebari aici si sa astepti sa ghiceasca lumea ce ar putea avea ?

    Mai omule, inlocuieste naibii garniturile alea si verifica racordul flexibil.
    Dupa ce ca un mecanic ti-a dat acelasi sfat, aici pe forum ai primit acelasi sfat, tu tot te incapatanezi sa cauti alte cauze ?
    Stii ca de fapt garnitura aceea nu este o simpla garnitura ? Ci sunt 3 bucati de metal suprapuse formand o singura garnitura ?

    Tu crezi ca eu vorbesc din auzite ? Eu am avut probleme cu turbina si am ajuns la inlocuirea acesteia, fara garnituri. M-am trezit in aceeasi situatie ca si tine. Bineinteles ca m-am dus si am cumparat 2 garnituri noi si OE si le-am inlocuit, rezolvand problema.
    La tine pur si simplu s-a puscat vreo garnitura datorita varstei, temperaturii si uzurii la care este supusa.
     
  16. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Colegul are dreptate cel mai ieftin e sa schimbi garnituriile, atentie si la flexibil si mai vin si eu cu o treaba care sa o verifici, la mine imi iesea fum pe langa axul de la geometria variabila, ala pe care il actioneaza actuatorul.
     
  17. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Va multumeac frumos. Asa o sa fac! Astazi o sa pun comanda.
    Audi66, am auzit mai multe variante si de aceea am mai intrebat sa nu fie altceva sa nu le iau de doua ori, ca nu sunt in Romania. Daca eram in Romania nu era problema, dar in Germania nu e ca la noi. Aici doar cu program iar manopera e de 5 ori cat piesele.
    Imi cer scuze daca am insistat. Sa auzim numai de bine
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci ai cam pus-o, ca trebuie demontata turbina pentru a schimba garnitura de sub ea.
    Stiu ce inseamna, mie mi-au cerut in Italia 1700 €uro pe o turbina noua si 300 €uro manopera.
    In cazul asta faci in felul urmator, dai jos protectia de tabla, tot ce trebuie sa faci este sa desfaci cele 2 sau 3 suruburi ale tablei de protectie si cand fumega te uiti pe unde scapa (pe lateral, pe sub ea sau pe la racord).
    De vazut o sa vezi sigur, ca doar e fum negru. Presupun ca si daca te uiti cu motorul oprit ai sa vezi partea afumata si iti dai seama imediat.
     
  19. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Pai si ce ii fac daca vad pe unde afuma?, oricum trebuie schimbate.
    Astazi mi-se pare ca si-a schimbat si sunetul motor. Sa nu fie racordul ala dus de tot. Mersi
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma refeream la faptul ca poate iti sufla pe la garnitura laterala sau pe la racordul flexibil, in felul asta nu mai plateai manopera pentru demontarea/montarea turbinei.
     

Distribuie pagina asta