1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    O sa merg la spălătorie ca nu am aparat de spălat acasa. Las sa se răcească bine motorul si ii dau. Multumesc mult!
     
    Marian2121 apreciază asta.
  2. Flavius88 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9 Tdi, 2005
    Buna ziua si bine v-am gasit,
    Am si eu o mica nelamurire cu privire la functionarea turbinei de la masina pe care o detine. Este vorba despre un Audi A4 B7, motor 1.9 Tdi, 2005, iar simptomele sunt urmatoarele: odata ce depasesc turatia de 3500 masina intra in limp mode. Am facut un log in mers si am observat ca presinea este mai mare decat cea recomandata, iar eroare pe care diagnoza o gaseste este turbo overboost (p0234). Am facut test cu manometrul asupra celor doua furtunuri de vacuum. Primul dintre ele isi mentine presiunea (nu exista nicio piredere), iar cel de-al doilea, cu motorul pornit si accelerat in reprize, arata o crestere pe manometru si o scadere brusca (nu exista o crestere constanta la accelerarea peste 2000 rpm).
    Din cele spuse de mecanic, geometria variabila ar fi intepenita. Rezolvarea ar fi reconditionarea turbinei.
    Rog pe cineva mai priceput sa-si arunce putin privirea asupra logului in speranta ca poate mecanicul a gresit. Va multumesc.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Da, geometria ta e blocata complet. Nu funcționează.
    Trebuie demontata turbina de pe mașină și curățată, ori de mecanic ori de un centru de turbine.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  4. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    Buna ziua,

    Detin un A4 b7 BLB din 2005 si tocmai am facut o reconditionare a turbinei (aveam joc in ax si suiera cand acceleram)
    Problema vine dupa reconditionare: Turbina inca suiera (de la 1800 ture) si intre 2500 si 2700 ture, are un zvanc (acelereaza mai puternic). Mai nou, dupa reconditionare, cand e rece motorul, masina se opreste in mers si imi apare pe bord o siguranta palpaind (sistem auxiliar de incalzire la diesel).
    Este normala "problema" (suierat + zvanc) asta daca turbina este la a 2-a reconditionare (raspuns dat de mecanic)?

    Stiu ca pasul urmator este o scanare, dar vreau sa stiu daca merg pe mana aceluias mecanic.

    Multumesc!
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Schimba mecanicul si fa log la masina
     
  6. Denis Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2006
    Salut, am un A4 2.0 BPW cu stage 1(dpf/egr off/soft) și nu sunt mulțumit de mașina cum trage, are o întârziere și la schimbarea treptelor de 1-2 secunde. Am făcut un LOG in mers, rog pe cineva dacă poate sa se uite peste log. Precizez ca in vcds consumul la relantiu este de 0.8 l/h, iar cu ac pornit 1 litru. E5AA18C9-F17A-4C87-9C13-57AE89570155.jpeg Multumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand o masina are soft modificat si poate facut prost cum crezi tu ca mai exista date de referinta ale hartii initiale ?

    Intai revii la softul original si vezi cum merge masina. Cine ti-a facut softul are harta originala sau ar trebui sa o aiba. Vezi cum merge si functioneaza masina cu harta ECU originala si faci o comparatie. Asta pentru inceput. Tot ce ti-am spus eu tu deja trebuia sa stii si sa fi facut asta. Bafta.
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    @Denis Razvan nici o turbina stock de 2.0 nu o sa-ti faca 1.3 bari la 1800RPM (asa cum cere softul). Ce ai tu este un soft dat in "blana", facut prost si care iti forteaza toate componente (turbina, injectoare, etc). Daca nu gresesc si rog sa fiu corectat daca o fac, producatorul spune ca o turbo trebuie sa faca 1 bar la 2000RPM, la tine se aproprie. Insa, din ce observ, ai si un overboost pe la 2500rpm, corectat apoi (probabil geometria agata). Asa cum a scris si @Cristi incearca cu softul original(sau mergi la cineva care sa iti faca un soft personalizat), verifica geometria turbinei si apoi fa un log.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu cred ca ai o pierdere de boost undeva, dacă observi, presiunea îți scade dar aerul pe debitmetru e relativ mare, iar N75 tine turbina închisă ca să face presiune. Îți trage prost fiindcă softul calculează fumul (respectiv motorina) după presiune nu după debitmetru la BPW. Cauta unde pierzi presiune.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  10. Dragan George 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant | B7 | S-line | 2007 | 2.0 TDI | 170HP | BRD | DPF |
    va salut,

    am cumparat din Italia acum cateva zile un Audi A4 avant B7 s-line, 2007, motor brd, 170 CP.
    Nu am putut sa merg eu dupa el si am rugat o cunostinta sa mi-l aduca in RO.
    Masina nu a avut nici o eroare pe test.
    Nu a rulat cu mai mult de 150 km/h pe autostrada in drum spre Romania si a schimbat treptele sub 3000rpm.
    In Ungaria a mai adaugat 500grame de ulei Shell ca era pe minim.
    Am condus si eu cateva ture cand am primit masina, multumit, motorul merge frumos, se aude frumos.
    Am dat numerele jos de pe ea si am trimis actele in Italia la radiat.
    Intre timp la o pornire observ fum alb si un miros urat (ulei, miroase tricoul si pielea pe mine langa ea), imi si arunca ulei pe toba(am observat jos pe beton).
    A luat-o turbina pe ulei? o salvez cu o curatare?
    Are 130.000km cu distributia si 30.000 km cu uleiul din ea.
    265.000 km are masina.
    Trebuia schimbat macar uleiul acolo pana sa o aduc in Romania?
    Am kit distributie/ulei/filtru ulei/filtru polen/filtru aer/filtru motorina, tot pregatit pt inceput...
    Astept actele sa scot numere rosii sa pot sa o misc, primul lucru dau uleiul afara apoi test!
    ceva sfaturi? desi e greu ca masina sta pe loc, nu am inca nr rosii...
    imi cer scuze, nu ma pricep, sunt incepator, am incercat sa fiu cat mai explicit.
    sunt sanse sa dispara fumul cand schimb uleiul? dupa ce fac cativa km?


    Multumesc anticipat.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai mult ca sigur a luat-o turbina pe ulei si nu ai cum sa scapi fara reconditionare si/sau inlocuire.

    Obligatoriu faci schimbul de ulei dupa, oricare din variante ai alege.

    De obicei cand o piesa se strica, o repari/inlocuiesti, nu o cureti.
     
    skreamlolz și Dragan George apreciază asta.
  12. Dragan George 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant | B7 | S-line | 2007 | 2.0 TDI | 170HP | BRD | DPF |
    da, pardon, o reconditionez! am vazut ca este kit de reparatie! tot miezul! o fac ca si una noua, nu?
    nu fluiera, nu face nici un zgomot, cu o zi inainte sa dau numerele jos mergea impecabil, fara fum, totul ok.
    pffffff, trebuia sa schimb uleiul in Italia...
     
    Ultima editare: 9 Dec 2018
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Si daca il schimbai, probabil tot aici ajungeai.
     
    Dragan George apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dragan am si eu rugamintea pentru ca inainte sa scrii pe forum si sa te repeti cu aceleasi intrebari, sa citesti acest topic integral si toate topicurile despre motorul 2.0 TDI existente pe forum (aici in aria asta si restul ariilor). Aici pe acest forum nu intrebam ceva ce s-a mai dezbatut = discutat. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  15. Cornel gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 b7, 2006, 2.0 TDI BPW, 140hp
    Salut colegi. Detin un a4 b7 2.0 BPW. Foarte rar, o data la 1-2 luni imi intra turbina in limp mode fara niciun sens, adica la turatii diferite, neavand un anume "model", si imi ramane stocata eroarea P0299. Voi atasa poze cu erorile. Am facut niste loguri in mers si din cate vad ba face prea putin boost, ba face prea mult. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi sa descifrez cele doua loguri? Multumesc!
     
  16. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Exact coloanele care arata presiuea nu se vad ...
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Din eroare se vede ca nu face presiune. Ai probleme la vacuum/actuator, furtun admisie spart, egr nu se închide... Cam ceva din astea e ceva și trebuie verificat.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  18. Cornel gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 b7, 2006, 2.0 TDI BPW, 140hp
    Scuze, din neatentie am uitat sa largesc coloanele.
     
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Știe cineva ce ar fi putut sa cauzeze ruperea la propriu a turbinei? Atașat poza, încă nu e demontata dar se vede ca partea de aluminiu s-a rupt. Fara nici un "avertisment" înainte, gen limp sau erori.
     
  20. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Rugina?
     

Distribuie pagina asta