1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ceva e cusut cu ata alba.. posteaza niste poze cu ea demontata.
     
    Darius-Stefan apreciază asta.
  2. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu cred ca e rugina. Când o demontez revin cu poze.
     
  3. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Probabil a fost demontată la un moment dat pentru curățarea geometriei si cand s-a încercat demontarea ei de galeria de evacuare (dupa ce au fost desfăcute cele 5 șuruburi care o prind de partea din fonta) si a fost bătut in ea in partea de compresor cu un ciocan si s-a fisurat.
     
    Ultima editare: 23 Feb 2019
  4. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    E o varianta plauzibila. La mine nu a fost curățată, fusese cumparata sh și avea semne. Am văzut ca geometria merge bine și nu am umblat în ea. 2 ani și-a făcut treaba excelent.
     
  5. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Poze noi
     
  6. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Groaznic ! Asa ceva n-am mai vazut ! Tehnic nu imi pot explica cum s-a putut rupe !
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A fost batut in ea la demontare, inainte sa o cumpere.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Cam cea mai plauzibila explicație. Nu era programat, dar ma împinge spre turbo mai mare.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    O merge cu poxipol? :)
     
  10. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Daca nu gresesc aveai pus soft la masina, nu de aia ? :)
     
  11. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Aveam soft dar nu de acolo a crăpat. Nu are voie sa se rupă turbina în doua. Se sparge un furtun, ia un limp dar rupta în doua...trebuie sa fi fost lovita ceva înainte sa o pun pe masina. Trebuie sa fi avut ceva fisura pe care nu am văzut-o.
     
  12. radutI

    radutI 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    a4b7, 2.0 tdi, cod motor blb, an 2005
    Salut,
    Am facut 2 loguri in mers, sper ca sunt corecte. Mi-a tot intrat turbina in limp mode de vreo săptămână de 3-4 ori. Pe tester nu da nicio eroare până cand am reusit să prind in log limp-ul si eroarea parca era P0234-presiune prea mare in admisie. Poate cineva sa imi citeasca logul si care ar putea fi cauza ?
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Dai jos turbina si o duci la curatat.
     
  14. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Știe cineva de ce am 1030 Mb în basic settings? Turbina este cea de BRD, pierderi de vacuum nu am. Ce am observat diferit fata de cealaltă turbina de 140 este setarea boltului opritor la tija de la actuator. Cel de 140 avea 2 ture de filet asta are vreo 7.
    Problema : ca este cam moarta pana în 2500 ture.
    Atașez poze cu setarea la ambele turbine. Prima este BRD
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Incearca un basic settings pe turbina.
     
  16. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    1030 din postarea de mai este luata din Basic Settings
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Da n-ai zis pana la cat urca. Teoretic valoarea mica ar trebui sa fie la relanti cand nu e actionata geometria pana in opritor.
     
  18. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Pai pana acolo urca. Valoarea mica este 969, egala cu presiunea atmosferica, dacă spun bine.
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Dai cateva filete sa ajungi la o diferenta de 180-200mb diferenta.
     
  20. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Mda... Dupa verificări ale sistemului de vacuum, înlocuit senzor MAP, loguri facute, turbina se comporta astfel: pana la 3400 ture trage cu 2250 Mbar, după turatia asta scade brusc presiunea la aprox 1500. La 4000 ia limp. Cine are vreo idee, rog sa o expună.
    Ma gândesc sa nu fie din actuator, deși se vede clar ca în Basic settings își face cursa pana la capăt.
    @TalosCosmin pot face și treaba asta dar exista posibilitatea sa lovești în paletei din cate am inteles.
     

Distribuie pagina asta