1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi daca identifici care e.
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ms Nucu.
    Am cautat si eu in fisa si nu apare.
    Credeam ca s-a mai lovit cineva de problema si a achizitionat.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Gasesti la dezmembrari , la cei care repara turbine , ebay sau aliexpress.
    Eu am avut nevoie de suruburile ce tin geometria si am primit gratis o punga ca nu aveau ce face cu ele.:faint:
     
  4. Groza daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a4 TDI 2,0 bpw 2007
    Salut,
    De 3 ani dețin un audi A4 b7 bpw 2.0. După achiziționare in 2 luni DPF s-a aprins in bord și am decis sa îl anulez fizic și din soft, zis și făcut. Totul in ordine un an de zile după care intr o zi a început sa smuceasca mașina și am decis sa o duc la un service specializat pe turbo gândindu-mă ca de acolo ar fi problema. Acolo s-a pus diagnoza care ziceau ei ca le indica geometrie blocată și trebuie curățat reglat etc. Ok, după doua zile aduc mașina și aceleași simptome. Deschid capota și nu pierd mult timp ca observ furtunul de la EGR cotul spart. L-am înlocuit și mergea mașina brici o săptămâna pana mi-a spart turbina, axul s-a rupt și mi-a tras tot uleiul in capul pistonului. Asta după ce mi-au umblat domni in turbo. Deci am toate motivele sa cred ca acei specialiști au fost și sunt niște tampiti cu scuzele de rigoare. Am dus-o înapoi la ei bineînțeles cu o falca in cer și una in pământ au zis ca mi-l repara fără sa mai plătesc nimic, dar după ce am scos-o de la ei nu am mai scăpat de fum gri negru. A trecut încă un an de atunci și de o luna mi s-a spart un furtun de la turbo. L-am schimbat și in 50 km s-a spart din nou. Am dus-o la diagnoza și a zis ca bagă prea mare presiune turbina.
    Ok, am demontat turbina am dus-o din nou la recondiționat, la alții bineînțeles și au schimbat tot din interiori au curățat și reglat geometria. De o zi l-am montat și îmi trage ok dar de la turația de 1500-2200 aud un sunet ca și cum ar da rateuri presiunea la turbo și îmi și vibrează mașina chiar simt uneori rateuri mici scăpări de aer așa cumva. Dar de la 2200 turații in sus parca dispare tot sunetul și nici nu mai vibrează mașina. Nu mai știu ce și unde sa merg cu ea ca nu mai am încredere in nimeni. Aștia mi-au dat garanție 1 an de zile pe turbo. Habar nu am ce sa-i mai fac.

    Tin sa menționez ca anulând DPF mi-a și pus 30 cp dar softul, spune băieti care mi au făcut diagnoza ultima oară, este ok. Daca a mai avut cineva probleme de felul asta aștept sfaturi. Mulțumesc
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Problema ta este generata de turbina si soft.
    Turbina pentru ca ai pus un miez AM,de proasta calitate. Ce auzi acolo e aerul care il scapa pe la un furtun, pe la intercooler(daca e fisurat), sau chiar pe la paletii turbinei. De la 2200 incepe sa faca presiunea ceruta si de asta nu mai auzi. Un log pe canalele 3, 10 si 11 ar fi concludent.
    Din soft pentru ca ti-a anulat eroarea de overboost si, daca iti face, nu intra in limp mode, dar iti crapa furtunele, intercooler-ul sau chiar ea (cum a fost cazul la prima).
    Cumpara o turbina buna din dezmembrari sau un miez Mellet si mergi la cel care ti-a facut softul sa-ti activeze eroarea de overboost.
     
  6. Groza daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a4 TDI 2,0 bpw 2007
    Miezul este Mellet zic băieții și le arată ceva ca EGR oscilează. Are momente când merge perfect apoi dintr-o data se dereglează, apoi revine la normal.
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca e Mellet e ok, dar sa fie nu doar sa spuna.
    Fara un log in mers vorbim discutii.
     
    crisangeorge apreciază asta.
  8. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    Am nevoie se ajutor! Dupa 3000 ture imi scade presiunea am boost gauge si vad ca incarca pana in 2800 1.5 bar si dupa scade pana la 0.5 si dupa 3000 ture nu mai trage deloc si intra in limp mode! Cod erroare care il am este p0299
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Dupa 3000 rpm te-o parasit debitmetru. Pune altu nou pierburg.
     
  10. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    @TalosCosmin se poate pentru ca am filtru sport si sa fie cam gata din cauza lui. Deci e debimentru? Turbina nu ar avea cum pt ca e noua are 1-2 ani max
     
  11. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Bună ziua ! Dețin un A4 B7 2006 BRB cu DPF. Am înlocuit turbina deoarece cea veche a crăpat. Reparația s-a efectuat la un service autorizat. Turbina reparată la un service turbosuflante. Deci nu ar trebui să fie problemă cu geometrie variabilă blocată, etc. Problema este că aleator mașina intră în limp mode. Când intri în depășire nu ai certitudinea că iese bine. Am efectuat un log așa cum m-am priceput , în treapta a 3-a. Mă poate cineva ajuta cu interpretarea lui?
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Problema e ca nu îți face presiune. Dpf e în regula? Dacă aia baga mana în foc pentru turbina, înseamnă că problema e în alta parte, deși am o bănuială ca nu ar fi reglata cum trebuie după recondiționare.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  13. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Ai ceva soft ?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca are dar e irelevant, daca inainte a mers.
     
  15. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Din câte am aflat de la vechiul proprietar ar fi softat mașina. Se poate reveni la starea inițială?
    Am avut ceva probleme cu DPF în sensul că apărea des regenerare .
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Aveai "probleme" cu DPF-ul pentru ca cealalta baga uleiul in el si de asta apareau regenerarile dese.
    Fie actuala turbina e reglata prost (asa cum a zis colegul @arazvan2002 ), fie ai pierdere pe traseul de admisie.
    Tu simti cand intra turbina? Conform log-ului ar trebuie sa se comporte ca o benzinara aspirata.
     
  17. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Exact ! Dar face asta numai din când în când. Ieri, venind de la domiciliu spre serviciu trăgea de parcă nu era mașina mea. După amiaza , la întoarcere era leneșă și intra des în limp mode.
    Dimineața erau afară 15 grade, după amiaza 30 grade.
     
  18. AdrianTitu

    AdrianTitu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b7 2005 2.0 blb
    Salut , sunt proprietarul uni b7 avant 2.0 tdi 140 cp si a unui a6 c5 2.5 tdi , intrebarea mea ar fi: credeti ca sar potrivi turbina dupa 2.5 pe 2.0 sau daca se merita ar fi schimbata ? As vrea un pic mai multa putere , astept raspunsuri si pareri .multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Unu este V6, celalalt 4 in linie.
    Tu ce zici, se potriveste ?
     
  20. AdrianTitu

    AdrianTitu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b7 2005 2.0 blb
    Eu m-am mirat cand am auzit ca sar putea potrivi , deci e exclusa potrivirea nu?
     

Distribuie pagina asta