1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Furtun spart sau altceva pe traseu spart si pierzi presiune.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  2. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    o sa le verific, dar nu am observant sa fie vreunul spart, unul singur prezinta niste semne de uzura, iese din filtrul de motorina, l-am cumparat, urmeaza sa-l schimb, e posibil sa fie din asta?
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu are legătură cel de la filtrul de motorina. Vezi si cele de vacuum. Daca pierzi vacuum, actuatorul turbinei nu e acționat si nu face presiune. Vezi stuț pompa vacuum și traseul de vacuum.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  4. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Am fost ieri la un mecanic, mi-a verificat capsula vacuumatica, functioneaza perfect, deci nu capsula ar fi de vina. El mi-a zis ca de la turbina ar fi problema mea cu intreruperile si ca as avea nevoie de o reconditionare a turbinei. Multumesc!
     
    Ultima editare: 11 Aug 2016
  5. georgeCLS

    georgeCLS 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2015
    Locație:
    Făurei, Brăila/ Constanta
    Masina:
    A4 B7 1.9 TDI BRB 2006
    Salut!
    Am si eu o problema, daca m-ati putea ajuta cu un sfat, v-as fi recunoscator.
    Am verificat turbina, nu are deloc joc axial, radial doar un pic, in sesnul in care nu atinge de carcasa si sa-i verific jocul radial, trebuie sa trag cu ceva determinare.
    Revenind la problema principala, consumul de ulei este cel care ma deranjeaza, am observat ca atunci cand plec in forta si turez peste 2000 rpm, se observa un fum cenusiu cu o tenta mica spre alb, care se poate observa si in relanti, doar ca trebuie sa fii destul de atent.
    Ulei in intercooler nu am, se poate ca turbina sa-mi manance ulei pe partea de evacuare? Si daca da, se poate remedia aceasta problema acasa, cu un kit mai de calitate?



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Drindax

    Drindax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7
    Salut,
    Acum vreo doua luni, am achizitionat un audi A4 B7 2.0 tdi motor BPW (cel putin asa cred eu ca are codul de motor) si cutie automata.
    Dupa ce am reusit sa o inscriu, pentru ca a durat aprox o luna, m-am apucat sa schimb consumabilele si surpriza ... distributia nu se potrivea pe tipul meu de motor, care se pare ca a fost schimbat cu unul de 1.9 105 sau 131 de cai, dar motorul fiind de pe un B6 zic eu (am ajuns la concluzia asta pentru ca am cautat toate tipurile de motor pe care s-a montat acel tip de distributie cu intinzator hidraulic). Cred ca motorul meu este AVF, AWX sau AVB.
    Masina este perfect functionala, navigatie, telefon, toate comenzile, fara erori in bord, este foarte inchegata (astea sunt motivele pentru care am luat-o) dar, am observat ca se intampla ca masina sa scoata un zgomot gros (infundat) cand o apuca si tot atunci scoate un fum negru de nu mai vad in oglinzi.
    Asta mi se intampla aleatoriu, nu neaparat cand conduc sportiv, am patit si dupa ce am stat 10 minute la barieira la calea ferata. Acest zgomot si fum este doar cand reduc viteza(parca ar vrea sa ramana turata sau e infundata) dar daca calc pedala pana la podea, scoate ca un dop mare de fum dupa care nu mai fuma deloc pana nu reduc iarasi viteza.
    Trage doar intre 1500- si 3000 dar i-am facut jn top speed si am atins 210km/h dar de la 150 in sus a inceput sa trepideze cand acceleram.
    Chestia e ca de fiecare data cand am ajuns cu ea la mecanic nu mai are nici un simptom. Nu am vazut pe nimeni cu aceasta peoblema si as vrea sa imi ziceti si voi ce credeti pana nu isi baga dorel mana in ea sa schimbe tot ce apuca.
    Multumesc anticipat
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Fa o scanare cu VCDS ca sa vedem ce cod de motor ai.
    Sunt diferente intre un motor de 2000 si unul de 1900 de b6, un mecanic bun ar vedea chestia asta repede. Intinzator hidraulic la distributie exista la AWX care s-a fabricat pana in 2002(daca stiu eu bine). Cate trepte are cutia ta(awx are 5 trepte)?
    In plus cum ai trecut de RAR daca certificatul si cartea nu corespund cu realitatea? Astia de la RAR se baga sub masina, fac poza la seria si codul motor, la sasiu....:blink:
     
    Drindax apreciază asta.
  8. Drindax

    Drindax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7
    Seria de pe motor e stearsa iaru eu le-am gatantat cumva ca este acelasi tip de motor si mi-a trecut in carte"fara serie"....
    Cutia mea are 7+1 trepte automata si ce am mai uitat sa specific este ca atunci cand mi se intampla problema asta daca ma opresc pe loc imi iese fum de la motor din dreapta de undeva.
    Ce este un VCDS?

    Multumesc pentru timpul acordat
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    VCDS este tester-ul pentru gama VAG.
    Fa o poza la sticker-ul din portbagaj, ar trebui sa fie acolo codul motor.
     
  10. Drindax

    Drindax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7
    O sa fac poza maine pe zi dar dupa cum am zis, sunt aproape sigur ca motorul nu e original...
    Cat despre tester, o sa caut pe cineva.
     
  11. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Salut daca motorul tau este BPW trebuie sa arate ca in poza 1. Deoarece EGR si ASV sunt actionate electric si nu vaccumatic cum este la AWX . (ASV-anti shudder valve) . Poza 2 AWX fara capac. Diferenta foarte mare intre cele 2 motoare nu cred ca este : pistonul de AWX are 79.5 mm iar cel de BPW 81 mm . Mai difera gradele axei cu came deoarece BPW are DPF. Codul turbinei la BPW este GT1749VA si am impresia ca asa este si pe moturul de 131 de cai. Si mai exista probabilitatea ca si injectoarele sa difere dar nu mai stiu exact ce cod am eu la injector pe BPW. 1.jpg 2.jpg
     
    Ultima editare: 27 Aug 2016
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca iti iese fum din partea dreapta inseamna evacuarea, probabil racordul flexibil este spart. In mod normal, daca nu e spart acolo fumul negru se vedea la toba, in spate.
    Fum negru de acolo e direct din turbo, ceea ce nu e tocmai ok.
     
  13. Drindax

    Drindax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7
    Am pus testeru pe ea, aveam o eroare de limp mode, am galeria fisurata(sper ca pe acolo iesea fum din partea dreapta), am dat si turbina jos sa o curat...revin cu detalii
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Prin dreapta poate ieși fum și pe la racitorul de gaze sau conducta de EGR, depinde cu ce e echipata mașina. Nu prea am auzit de galerii de fonta crăpate.

    Sent from my HTC_M10h using Tapatalk
     
  15. Drindax

    Drindax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7
    Galeria are o fisura de vreo 3 cm, am schimbat-o, am inteles ca fum iese cand turbina intra in regenerare..
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce regenerare a turbinei ? Cine ti-a zis asta ?
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Te rog pune și o poza cu galeria fisurata.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  18. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Știu,sunt off-topic dar într-un fel nu pot sa ma abțin...cand ai cumpărat mașina erai legat la ochi? Sau ai făcut un test drive de 500m prin parcare și aia a fost...Pana la urma ai descoperit ce motor ai?
     
  19. Mihai32 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 2.0 TDI BRD, 2007
    Salut baieti. Ma poate ajuta cineva cu o fotografie sau un cod al suportului care sustine turbosuflanta (prinderea dintre bloc si turbo, pozitionat sub turbo) pe un 2.0 tdi BRD, A4 2007? Vad ca imi lipseste piesa pe masina, am sunat la multe dezmembrari, dar de obicei au doar motoarele de 140 cp, nu si astea de 170. Sau e posibil sa se potriveasca de la un motor la altul?
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ia de la oricare 1.9 sau 2.0 B6/B7. La tine cred ca s-a pierdut în timp.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta