1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. Mihai32 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 2.0 TDI BRD, 2007
    Multumesc mult, Razvan, intre timp am gasit piesa noua la 95 de RON, la un service local.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Doar nu îți trece prin cap sa o cumperi noua? E un fier. Îl găsești la toți cei care dezmembrează și probabil îl arunca?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stai linistit ca si cei din dezmembrari tot pe acolo iti cer pe el, separat de transportul prin curier.
     
  4. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Buna seara,sunt nou pe-aici - in special in discutii - si nu prea ma pricep.Ascultati, va rog, ce am patit.
    Am un A4 B7, din 2007, 1,9TDI, 116cp. Lam cumparat la 148000Km , iar acum am 230000. In martie a.c., a inceput sa scoata fum alb-albastrui, la inceput din cand in cand, pina nu se mai oprea . Am sunat mecanicul,i-am spus simptomele, si m-a sfatuit sa nu mai merg cu ea, ca este turbina defecta si ca pot distruge motorul (se ambaleaza singura). M-am dus la mecnic si mi-a spus ca este turbina defecta, ca am 2 variante : s-o cumpar noua si ma rupe la bani, sau sa o reconditionez, Dupa ce mi-a dat toate asigurarile ca reconditionata va tine destul , am hotarit sa merg pe mina lui.Toate bune si frumoase, am facut vreo 5000Km, si a inceput din nou sa scoata fum.Am ajuns din nou la mecanic, si dupa o verificare simplista, mi-a spus ca nu este turbina de vina, ca ar fi - cred ca se numesc palieri de la axa cu came - de vina . Argumentul era ca aceste 2 piese de metal , au in capete cite un fel de dop din aluminiu si ca au iesit destul de mult in afara. Ca urmare scoate presiune combinata cu ulei , pe la stutul de gaze al capacului culbutori , intra in turbina pe la admisie si de-aia scoate fum. Am schimbat si palierii - nu va spun cat mi-a cerut -. si nu s-a schimbat nimic.
    Am ajuns la alt mecanic, din cartier de la mine. A verificat masina si mi-a spus ce de vina este tot turbina, ca nu a fost reparata corespunzator . L am creditat cu incredere si l-am lasat sa repare din nou turbina.
    Dupa o saptamina, masina continua sa scoata fum, nu tot timpul. Am mers din nou la el si de data asta a concluzionat ca ar fi filtrul din capacul culbutori infundat , ca se acumuleaza presiune in interior si ca la un moment dat, scapa cu tot cu ulei in admisia turbinei, in felul asta scotind fum. Nu mai stiu ce sa cred, si pe cine csa cred. Va rog, sfatuiti=ma, daca se pricepe careva, spuneti-mi eventual unde sa merg. Va multumesc din suflet.
     
  5. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Poti sa verifici ce spune mecanicul in felul urmator: Scoti furtunul care duce de la capacul culbutor la furtunul de admisie si il bagi intr-un recipient. Astupi cu ceva gaura de la furtunul de admisie ca sa nu traga aer din atmosfera spre turbina.Desfaci furtunul de jos de la intercooler lasi sa se scurga uleiul(cu siguranta ai) cureti cat poti si mergi asa cu masina o perioada si vezi daca mai face fum. Ai grija ca din capacul culbutor ies gaze de carter cu uei care fac mizerie si miros urat sa nu cumva sa te sufoci in masina.Sau varianta cea mai sigura montezi un oil catch can astfel uleiul nu mai are cum sa ajunga in admisie de la aceasta sursa Eu asa am procedat, e o varianta ieftina.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Este capacul culbutor de vina... si asta a fost de la inceput, sa stii si tu. Toti prostii de mecanici dau vina pe turbo pentru ca atat ii duce capul. Personal m-as duce si as cere banii inapoi pe palier, pentru ca asa ceva nu am auzit sa se strice si mai ales, pentru ca problema nu s-a rezolvat dupa schimbarea acestora. E timpul sa raspunda si el pentru deciziile gresite pe care le-a luat in calitate de specialist. Cu ghilimele specialist...
    Presiunea se facea tot din cauza capacului. Si ca sa stii si tu pe viitor, o turbina stricata nu scoate fum albastrui ci negru. Si nu o face ocazional, ci tot timpul, fara sa fie conditionat de temperatura motorului. Turbina ori e stricata ori ba, nu are toane ca mecanicul tau. Si un alt semn pentru desteptul tau de mecanic era ca acel fum il scotea si la relanti, cand turbina nu avea activitate.
    Cumperi alt capac si garnitura (daca nu vine cu tot cu capac) si ai terminat. Atentie la cuplul de strangere a suruburilor capacului culbutor.
     
  7. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Va multumesc din suflet, inca o data pentru timpul vostru pierdut si pentru cel acordat mie.
    In alta ordine de idei,m-as bucura sa fie doar atat, chiar daca m-au costat o groaza de bani incompetenta lor.
    Inca ceva, daca nu va plictisesc : Inainte sa ajung a doua oara la mecaniicul care imi schimbase turbina, mi s-a aprins de doua ori lampa de avertizare nivel scazut de ulei. Cand am verificat, era cu putin sub nivelul minim .
    Dupa ce mi-a spus ca problema nu este de la turbina (normal, era in garantie inca) ci de palieri , si posibil, chiar din motor, dupa cateva zile, am verificat nivelul uleiului. Am constatat cu stupoare ca era mai scazut decat primele dati, fara sa-mi fi dat vreun avertisment sonor sau vizual . Am tras concluzia ca, poate mi-a facut cava la senzor sau din soft, ca sa nu mai fiu avertizat, ca sa se adevereasca suspiciunea cu motorul defect.
    Se poate face asa ceva, sa anulezi avertizarea din bord sau, bat eu campii?
    INVATATI DIN EXPERIENTA MEA TRAUMATIZANTA SI FERITI-VA !
    Daca se va confirma magaria facuta, probabil ca banii nu-i voi mai vedea dar, voi face cunoscuta firma respectiva pe toate site-urile. Va multumesc inca o data .
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate anula nici un senzor sau sa manareasca ceva la senzorul de ulei. Nu mai amesteca probleme ca iese o varza din topic si nu mai intelegem nimic.
    Din cati mecanici buni sunt in Bucuresti eu nu inteleg cum ii gasiti voi tocmai pe toti prostii. Cand vrei sa repari ceva la masina intai te informezi pentru ca acum informatia este la un click distanta si internetul este nemarginit. Imi pare rau sa-ti spun dar ai si tu o mare parte din vina ca nu stiti sa discerni intre bine si rau mai precis intre un mecanic bun si un dobitoc.
     
  9. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Imi pare rau, daca v-am deturnat topicul, nu asta a fost intentia, pur si simplu nu stiu in cine sa mai am incredere.
    Mecanicul la cara am fost, mi-a fost recomandat ca fiind foarte bun
    Am schimbat capacul culbutori, cu unul second hand, si scoate in continuare fum alb,. din cind in cind.
    Ce mai pot face ?

    Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns..
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce ai cumparat capac SH in loc sa cumperi unul nou ? Daca cel SH este la fel de prost ?
     
  11. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Unul nou costa vreo 600 - 700 lei si nu sunt sigur ca este el este de vina . Dupa ce m-am fript cu palierii, acum suflu si in capac.
    Daca se dovedeste ca el este de vina, voi suporta si investitia asta . Pina la urma, este nimic fata de cat am cheltuit pana acum.
    Daca imi poate explica cineva fenomenul, va rog sa mai pierdeti putin timp si sa ma luminati si pe mine: Cum poate sa ajunga sa scoata masina fum, de vina fiind capacul ?
    Si cum poate un capac nou-sa zicem- sa impiedice iesirea de gaze si ulei inspre turbina ?
    Va multumesc !
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Filtrul epurator este incastrat in capac, asta ar trebui sa iti raspunda la toate intrebarile.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Anumite piese le cumperi noi si originale indiferent ca le iei degeaba sau nu asta daca vrei sa elimini anumite cauze. Restul sunt povesti. De ce trebuia sa cumperi capac nou ti-a spus audi66 mai sus.
     
  14. bisisica 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2007
    Salut. Audi A4 1.9 BRB. La 120 000 km masina a inceput sa scoata fum si sa consume ulei ( masina tragea normal)
    Pana atunci am mers mult prin oras, subturat
    Am reconditionat turbina la un service din Bucuresti, a mers bine 5000 km si ainceput sa scoata iar fum. Am schimbat filtrul epurator si nu mai scoate fum.
    La mers in viteza a 5 a, dupa 100 km/h imi intra in limp mode. La scanare pe VAG- overboost si presiune mare in filtrul de particule dar incarcare 7%. Am facut regenerare fortata dupa care presiunea in DPF a scazut la valori normale iar incarcarea la 5%
    Dupa 200 km de mers fara probleme iar intra in limp mode la 100 km/h- pe VAG presiunea in turbina normala / presiunea in DPF normala, EGR in limite normale
    E posibil ca filtrul de particule sa fie infundat( masina a scos fum si consumat ulei cam 15 000km pana sa reconditionez turbina) chiar daca nu apare pe VAG si sa creeze obstacol in calea aerului si de aici presiunea mare in turbo?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da se poate si asta, adica sa fie infundat DPF-ul.
     
  16. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Salutare, azi conduceam pe Drive (pe manual) schimbam eu vitezele , m-am angajat într-o depășire, eram în viteza a3 la 3200ture și deodată mi-a dat în nas mașină, nu se mai tura după 2200 ture. Am oprit mașină, am scos cheia și am repornit o , totul decurge normal . Am mers după pe autostrada 100km și sa comportat normal . Am făcut scanare cu VCDS și mia dat eroarea aceasta
    000564 boost pressure regulation
    P0234-000-limit exeeced (ovet boost condition) intermitent .
    Ce ar fi ? Ce sa controlez?
    Ms . 20161211_190342.jpg
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dan Costel și nae77 apreciază asta.
  18. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Mulțumesc
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cand este presiune peste ce cere, furtunele de vacum si cele de presiune 99% sunt ok.Raman in joc N75, geometria murdara si actuatorul.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    Dan Costel și nucugheri apreciază asta.
  20. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Salutare,
    După ce mi-a intrat mașină în Limp Mode de 2 ori m-am hotărât sa curat turbina folosind acest Spray din imagine. Ieri am efectuat curatirea turbinei ( nu am demontat-o , am scos numai carcasa filtrului de aer și tubul ce duce în turbina )cu motorul pornit , turat la 2200r/min și din când în când ii dădeam jet de spray în turbina (ieșea puțin fum negru ), după care am efectuat 300km pe autostrada accelerând săracă mașină numai între 3000r/mine si 4500r/ min folosind numai a3 și a4 . Rezultatul pentru moment este unul pozitiv , nu mi-a intrat deloc în Limpede Mode. Sa comportat bine bine considerând ca de obicei în viteza a4 la 3800r/min intra imediat în Limp Mode. Prețul Spray-ului: 11 €uro. Va salut

    20161217_164309.jpg 20161217_170636.jpg 20161217_164253.jpg 20161217_164236.jpg
     
    Raul RDB și Iulyi99 apreciază asta.

Distribuie pagina asta