1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Salut,
    Ce ai facut tu nu prea isi are rostul, si nu are un efect asa de wow. Cel mai bine este sa dai turbina jos si sa cureti geometria. Trebuie desfacuta in doua ( din cele 6 suruburi cu cap de 10 ).

    In scurt timp o sa-ti dai seama ca spray-ul ala este frectie la picior de lemn. E bun doar daca s-a "inchegat" geometria si ai ramas pe drum in limp-mode, cu el ai sanse sa isi revina dar nu este o rezolvare permanenta.
     
    Adrian Sprinceana apreciază asta.
  2. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Ok, dar dacă as desface turbina în doua sa o curat cum ar trebui curățată, trebuie recalibrata pe banc? Sau o remontez pur si simplu fara a avea nici un fel de probleme.Mulțumesc de răspunsuri și pentru timpul acordat.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca nu umbli la reglajele actuatorului (si nu ai de ce sa umbli ) nu se întâmplă nimic rau. Montezi la fel cum ai demontat. Nu e asa greu cum pare. Ai puțin de furca pana o dai jos daca nu ai canal, dar ii dai de cap. Daca nu esti atehnic, nu e nici o problema.
     
    Dan Costel apreciază asta.
  4. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Ok. Voi încerca, după care voi posta rezultatul și niște fotografii. O seara buna tuturor
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Din ce vad eu, el a dat cu spray pe partea de admisie....nu cumva piesele problema sunt pe evacuare?

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Care piese problema ? Geometria ?
    Daca dai cu spray pe admisie, acesta ajunge in geometrie si mai departe arunca tot pe evacuare.
     
  7. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Am făcut 500km numai pe autostrada sambata si duminica ,deocamdata nu mi-a intrat în Limp Mode. Am cautat sa merg numai în a-3 și a-4 , pana acuma se comporta bine . Voi reveni cu alte detalii.
     
  8. Drindax

    Drindax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7
    Salut,
    Am avut si eu postari mai recente referitoare la problema cu fum, nu stiam nici ce tip de motor, cutie am...
    Problema cu fumul am rezolvat-o, am facut stage 1 si dpf off. Dpf-ul era gol dar probabil nu era anulat si din soft. De la acea resoftare am aproximativ 5000 km fara sa mai am problema cu fumul (problema aparea cel putin la 100-150 km si arata cam asa: incepea sa se auda un sunet gros ca si cum masina ar fi sub turata, la fiecare reducere a vitezei scotea un fum de nu vedeam nimic in spate iar daca o acceleram brusc scotea ca un dop de fum dupa care cat timp acceleram nu mai scotea deloc).
     
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu banuiesc ca el a curatat cu motorul oprit.Daca incerca cu motorul pornit, tot lichidul ajungea in admisie, unde ardea si nu mai ajungea nimic in evacuare.Pri piesele "problema" vorbeam de geometrie ce se afla pe evacuare din cate stiu.
    In opinia mea, curatarea respectiva nu a rezolvat nici o problema a turbinei.Daca masina merge acum, este probabil ceva temporar.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  10. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Când am curațat turbina cu spray aveam motorul pornit, doar primele 2 jeturi i le-am dat cu motorul oprit și am așteptat 10 minute după care am pornit motorul și ii dădeam jeturi direct în turbina. Acuma mașină îmi merge bine nu mai face probleme. Eu bănuiesc ca am avut probleme cu ea din cauza ca am făcut plinul cu motorina de 3 ori consecutiv de la un prieten camionagiu, motorina care mi-o aduce de la pompa din fabrica unde lucrează. După care am aflat ca i s-a dus turbina și lui și mai este un băiat cu un Seat Altea din 2012 care are praf injectoarele și DPF. Motorina are cifra octanica diversa fata de aia din stațiile peco. Am cumpărat zilele astea un flacon de 400 ml cu soluție pentru curatirea injectoarele și a turbinei ce se varsă în rezervor am plătit 18 €uro și vad ca situația e buna, deocamdată. Poate greșesc gândindu-mă ca de la motorina mi-a dat eroare pe turbina. Corecteti-ma dacă n-am dreptate. Numai bine .
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are treaba motorina cu turbina.
     
  12. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
  13. StefanNKL93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2005
    Va salut ! Sunt nou pe acest forum si am si eu o problema cu masina ( cum am precizat A4 b7 2.0 Tdi 2005. De curand cand ii dau talpa la turații de peste 3500rpm taie turbo si tebuie sa opresc si sa pornesc iar masina sa.si revina .. tin sa precizez ca nu mereu doar cand o solicit puțin mai mult si schimb treptele in mod repetat la turații mari. Pe tester nu a dat nimic
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa un LOG in mers. Mecanicul la care ai mers trebuia sa stie asta. Cum faci LOG scrie pe forum in topicul dedicat.
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca iti taie turbo ai 100% si eroare pe VCDS.Faci log in mers si il postezi aici.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  16. aldea

    aldea 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    FAGARAS
    Masina:
    BLB 2005
    Si eu am avut aceeasi problema. Am curatat turbina si acum e ok
     
  17. StefanNKL93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2005
    Nu imi apare nici o eroare. Mai nou pufăie putin câteodată cand bag piciorul putin mai tare si schimb treptele. Pana acum ori nu pufăia ori nu am bagat eu de seama. Repet, nu imi apare nici o eroare in bord sau pe tester si masina trage foarte bine iar uleiul e la nivel.
     
  18. Bodrog Ștefan

    Bodrog Ștefan 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Limousine, 2.0 TDI BLB 140CP
    Bună ziua!
    Dacă m-a mâncat în fund să-mi iau Audi iată-mă hălăduind pe coclaurii forumului în căutare de soluții la diverse probleme. Am făcut un log în mers al motorului și rezultatul testului mie nu-mi spune nimic.L-am făcut după toate regulile. Aș fi recunoscător oricărui pripeput binevoitor care aruncă un ochi pe log să-mi ”traducă” ce e de făcut deoarece am găsit la o scanare un cod de eroare .
    1 Fault Found:
    16618 - Boost Pressure Regulation
    P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
    Freeze Frame:
    RPM: 3234 /min
    Torque: 268.0 Nm
    Speed: 101.0 km/h
    Load: 100.0 %
    Voltage: 14.67 V
    Bin. Bits: 11000100
    Absolute Pres.: 2295.0 mbar
    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

    Mulțumesc mult!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu e nimic grav. Trebuie curatata turbina si se rezolva. Eroarea este generata cand e depasita valoarea prescrisa de presiune cu mai mult de 300- 400mbar pentru o perioada mai lunga de timp, cel mai probabil in sarcina. Vezi valorile presiunii de pe canalul 11 intre ce cere calculatorul (coloana 2 in VCDS sau N in excel ) si ce masoara senzorul in realitate(coloana 3 sau O in Excel).

    Logul trebuia facut cel putin de la 2000rpm in sus cu piciorul la podea.
     

Distribuie pagina asta