1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. Bodrog Ștefan

    Bodrog Ștefan 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Limousine, 2.0 TDI BLB 140CP
    Cristi Mulțumesc. Acum studiez.

    arazvan
    Mulțumesc. Eu zic că logul l-am făcut cu pedala la fund de la 2000 rpm
     
  2. vicentiu75

    vicentiu75 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2015
    Locație:
    Piemonte
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2017 ,cutie automata,2.0tdi 190cv,virtual cockpit
    Asta am facut eu acum ,am dat jos turbina,iar ca sa o dau am stat ceva timp la ultimile 3 suruburi,cele ce leaga turbo de colector,2 suruburi nu am reusit in nici un mod sa le desfac decat cu metoda piulita contra piulita,IAR al 3 care singurul mod de a il da jos a fost sa sudez o piulita in cap si sa il desfac.Acum astept sa imi vina din germania cele 3 suruburi,deoarece sant mai speciale,au filet stanga-dreapta.
     
  3. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Salut colegii. Am si eu o problema pe undeva pe la turbo cred. De ceva vreme mai mult in treapta a 2 a si a 3-a cand e rece motorul de pe la 1900 pana la 2200 rpm masina nu trage mai mult parca ma pune putin in cap dupa care iese asa ca un dop si isi da drumul de ma baga in scaun, in acest timp scoate fum negru si pe urma nu mai scoate deloc. Cu motorul cald uneori tot in treapta a 2 a tot la 1900 2200 rpm simt ca ar baga prea multa presiune in turbo pentru ca are asa un cuplu de zici ca am 300 de cai. Am schimbat si senzoru de presiune de pe turbo si valve N75 dar tot nici o schimbare. Turbo a fost curatat de 3 saptamani. Am facut si un log on iar la turatiile scrise si mai sus 1900 2200 presiunea e mai mare cu 200mba decat cere iar pe urma se regleaza. are cineva o idee de la ce poate fi?
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Trebuie facut un log in mers,posibil sa iasa la iveala problema mult mai clar.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am facut Gabi, tot ce "iese la iveala" e un spike de presiune de 2,4-2,5 bar in plaja 1900-2100 rpm. In rest, logul e lacrima.
    Avansul e +2.0, eu i-am recomandat sa il regleze la -1 -2 sa vedem daca sunt ceva imbunatatiri. Problema nu ar fi acel spike, problema este ca atunci cand motorul e rece, exact in aceeasi plaja de turatii se plafoneaza putin dupa care cand trece la 2200 rpm pleaca "din pusca" si scoate putin fum.
     
  6. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Problema asta poate avea foarte multe cauze.
    Eu am pus turbina nou-nouta OEM, am schimbat regulatorul de presiune de la turbo si tot asa, aveam exact problema specificata mai sus, nu tragea deloc deloc pana la 2000 ture, apoi incet spre 2400-2500, apoi la 2600 isi lua zborul. M-am si obisnuit cu ea asa.
    Acum dupa ce am schimbat o tona de piese (EGR, ASV, garnituri, etc), parca s-a imbunatatit putin mersul masinii.
    Insa, dupa ce am dat jos galeria de admisie, am facut-o luna si bec, iar apoi am schimbat capsula vacuumatica de pe galerie, ghici ce. Putere de la 1900 rpm, trage liniar, tot ce vrei.
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    "Capsula vaccumatica de pe galerie" ? Te referi la actuatorul turbinei cred. Da poate fi și de la el.
    Pentru colegul AdrianGafton: dacă zici că turbina a fost curațată de curand, voiam să te întreb dacă ai reglat și tija actuatorului.
    Spike-ul ăla de 200 milibari poate indica o tija prea scurta sau un șurub de stop scos (desfiletat) prea mult.Verifica și chestia asta, fă un Basic setings pe grupul 011, cu motorul cald sau rece dar de preferință cald și vezi valorile.
    Trebuie sa ai la turbo ON o presiune de 1.100-1.150 milibari iar la turbo Off undeva 950-970 milibari, adică diferența turbo on-off la cald ideal ar trebui sa fie de 180 milibari. Probabil că și rata de recirculare este mica.
    Și încă ceva: fiind un ECU EDC 16, avansul ar trebui sa fie așa cum a specificat și Nucu, undeva intre -1,5 - 2,5. La mine sta fix pe -1,5.
     
    LucianAgr apreciază asta.
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut.
    Ma puteti ajuta cu o interpretare a log-ului. Am soft (stage 1), DPF off si avans pe -2.5.
    Cred ca face un mic overboost pe la 2500RPM si o mica intarziere pe la 1800RPM.
     
  9. yanaky

    yanaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a4 tdi 2.0 2007 BRD 125kw,a4 b8.5 2015 CJCD 110Kw
    Am observat ca acel actuator de la turbo este negru de funingine.Erori nu am, am facut si un log in mers.Daca poate cineva sa dea o parere...Multumesc
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La tine pare totul ok!

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Si la mine? face overboost?
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Poate asa se vede mai bine!!!:):):)
     
  13. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salutare! atasez urmatorul cod de eroare de la ultimul check engine aprins in bord dupa o serie de intreruperi, ce ar putea fi?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai mai postat problema asta acum 1 an, chiar uiti de la mana pana la gura ?
    Citeste cateva pagini in urma, ai primit raspuns atunci.
     
    marius florinn apreciază asta.
  15. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    pai de at pana acum, am reconditionat turbina, am schimbat asv, am schimbat n75, am incercat cu debitmetru nou si egr nou, si am aceleasi simptome... ce ar mai putea fi?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tot ceva legat de turbina, actuator si asa mai departe. Turbina din cauza pieselor proaste care se folosesc la reconditionare trebuie cumparat noua. Bafta.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @mishu_ Fa un log in mers si posteaza-l in topicul dedicat. Abia dupa aceea ai un punct de pornire.
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut.
    Asa arata log-ul de la turbo acum 1 luna:
    [​IMG]

    Intre timp mi-a dat cineva Basic Settings la EGR si N75, iar log-ul arata asa:
    [​IMG]
    Nu s-a facut niciun soft update intre cele 2 log-uri, decat acel Basic Settings. Si se pare ca a crescut Boost Pressure ( nu am eroare de overboost).

    Si a mai aparut o "mica/mare problema". EGR-ul in mod normal sta, in idle, la 77-80%. Acum dupa ce s-a dat acel basic settings, de fiecare data cand pornesc, sta la 19-25% (adica foarte inchis) si masina nu trage decat dupa 2500 RPM. Daca merg putin cu ea (gen 1 km) si o tin peste 2500RPM, EGR-ul isi revine, sta la 77-80% si masina trage perfect. Am incercat cu un alt EGR functional, la fe valoare anormala la pornirel, l-am pus pe al meu pe alta masina functioneaza.
    1. Daca ii dau Basic Settings la N75 cat EGR-ul este la valoarea anormala, nu se intampla mai nimic: cat N75 e inchis sau deschis valoarea presiunii in turbina ramane la fel(999.6mbar).
    2. Daca ii dau cu EGR-ul la valoarea normala, se simte imediat: cu N75 OFF este 999.6 mbar, cu ea ON se duce in 1205mbar.
    3. Daca dau de 2 ori consecutiv Basic Settings la N75 cat EGR-ul este la valoarea normala, a doua oara se intampla ca in cazul 1 si EGR-ul, dupa terminarea testului, revine la valoarea anormala.
    Nu stiu ce sa ii mai fac. Orice sugestie e binevenita.
    Multumesc anticipat.
    P.s Masina are soft (stage 1 la AVD Turbo) facut acum 1 an cand i-am facut si DPF off (am pus catalizator). N75 este schimbata dinainte de a face DPF off, dar nu i-am facut Basic Settings.
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca nu ma insel, Duty cycle de la EGR, ca si N75, sunt invers la EDC16 (cum ai tu) fata de cele mai vechi. Adica EGR 99% e inchis. E normal sa traga prost cu EGR la 20%, ca inghite fum in loc de oxigen. Trebuia redus cat de mult posibil din soft. Nu cred ca te mai intereseaza asa mult ecologia din moment ce ai DPF off.

    Apoi, la tine e o problema cu presiunea. E posibil ca actuatorul sa nu impinga tija pentru a deschide geometria si scadea presiunea. Eroare nu iei pentru ca probabil limita e schimbata din soft. Fa din nou basic settings pe canalul 11 si uita-te la turbo daca coboara tija la maxim.
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    E blocata geometria. Tija nu urca mai mult de 1cm,decat fortata cu surubelnita. Am lasat-o la servici,sa vada daca poate fi curata geometria si ce uzura are.
    Tu ce sfat ai: curatat/inlocuit geometria sau reconditionata?
     

Distribuie pagina asta