1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor diesel la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de strumfyspm, 12 Apr 2012.

  1. bogdan.ionut84 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, B8, 2.0 TDI, 2009
    am verificat astazi si se pare ca are un mic joc.
     
  2. LIVACHE77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A4 2'0 TDI 2009
    Mulțumesc pentru această postare de mare ajutor
     
  3. Cazacu Laurentiu

    Cazacu Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a3 2.0 tdi cod motor cbbb fabricatie 2010 125 kw(170 cp)
    Salut,
    Uite ca au inceput problemele si la mine. Din senin mi-a intrat in limp mode, spirala clipeste, cod eroare P0299. Verific pe unde ma duce capul si descoper minunea: capsula vacum turbo nu mai tine presiune adica trag pe furtun fara rezultat.
    Bun, fac comanda, ma apuc de schimbat pun pe aceiasi pozitie cum a fost reglajul original, plec in cursa, merge bine fara limp mode ajung acasa o las in relanti vreo 10 sa 15 minute cand urc in masina spirala aprinsa eroare P 2563 si nu se sterge.
    Verificat mufe totul in regula iar cand o accelerez in gol (doar 2.500 ca atat vrea in gol) tija actuatorului se misca. Nu mai inteleg nimic. De ce a mers si apoi nu mai vrea ?
     
  4. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Vezi ca se poate intampla ca masina sa nu stie care este pozitia actuatorului si atunci anuleaza turbina, pentru a o proteja. Am patit-o la un Audi A3. Mergi la un service.
     
  5. Cazacu Laurentiu

    Cazacu Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a3 2.0 tdi cod motor cbbb fabricatie 2010 125 kw(170 cp)
    Salut si multumesc de raspuns. Am fost la tester si s-a reglat cu testerul pe masina nici macar motorul nu l-a pornit baiatul doar testerul pus, contactul pus, pompa de vacuum si reglat incet pana a ajuns la valoarea dorita 0.760 (nu stiu ce inseamna dar asa arata calculatorul) in cazuĺ motorului meu
    Acum masina merge ceas. Cu ocazia asta am vazut turbina am verificat joc dar din fericire arata foarte bine masina avand 236.000 km
     
    dreiutz apreciază asta.
  6. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Salutare colegi,
    Se pare ca ma lasa si pe mine turbina. Masina o am de prin luna Aprilie si cand am luat-o am auzit-o dar am zis ca asa fac ele dar se pare ca m-am inselat. Acum are 260.000 km si a inceput sa fluiere in turatii joase si in relanti. Cred ca este originala KKK, nu a fost schimbata.
    Pe langa fluierat a mai aparut un zgomot in filtru de aer la reducerea aceleratiei ca si cum ar freca ceva metal.
    E posibil ca avand joc sa frece pe undeva geometria variabila a turbinei ? Joc are la ax si am vazut ca este ulei si in admisia turbinei dar cred ca vine de la un furtun care vine de la capacul culbutori si intra in furtunul de admisie.
    Cineva a montat tot pe un CAHA o turbina Borgwarner noua are cam acelasi joc la ax la fel ca a mea.
    Mie frica sa nu se rupa axu daca se audu "zornaitu"ala in filtru de aer, asa au ele jocul ala de noi ? Nu are nici o eroare si nici un bec aprins. Ce sfat imi dati ?
    Multumesc.
     
  7. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Fluieratul o sa se accentueze in timp si risti sa se rupa axul turbinei. Parerea mea este sa o schimbi.
     
  8. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Si ce ma sfatuiti sa fac, sa cumpar una noua sau sa o recoditionez ? Cea noua care am vazut-o avea joc destul de mare, asa au ele ?
     
  9. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Jocul ei trebuie sa fie minim spre insesizabil..e decizia ta ce vrei sa faci. Noua e ceva bani...iar de reconditionat poti avea noroc de un meseriaș si ti-o face ţiplă sau dai de un "meseriaș" si te tine 3 luni. Decizia iti apartine. Tine cont de costul fiecărei operatiuni.
     
  10. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Nu ar fi o problema costul. Doar ca nu am fost multumit de ce am vazut. A costat undeva la 3.000 si ceva si avea joc ca si a mea care e montata pe masina.Si mi s-a parut ok adica estetic cu placuta contructoare, Made in Germany adica na, nu stiu ce o sa fac. Oricum multumesc pentru sfaturi.
     
  11. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Eu mi-am luat second-hand. Am verificat-o si m-am asigurat ca e in stare foarte buna. In plus m-a costat si mai putin.
     
  12. Buta Gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2016
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    A4 , awx 2002
    Audi A4 din 2010
    mi a aparut in bord martorii : sistemul de control al gazelor si comanda motor
    la tester apare urmatoarea eroare P2563
    un mecanic mi a zis ca trebuie schimbat senzorul impreuna cu turbo . mentionez ca turbo functioneaza in parametrii normali , adica nu simt nimic cel putin eu
    pareri ? a mai intampinat cineva asa ceva :? sa schimb turbo pentru un senzor?
    azi am facut un nou tester , de data aceasta nu a mai aparut nimc defect
    nu mai inteleg nimic
    va multumesc
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Buta am marea rugaminte, ca sa nu-ti fie sterse mesajele, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  14. LIVACHE77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A4 2'0 TDI 2009
    Buta Gheorghe

    Salut,
    Controleaza furtunasul ce vine de la vacuumul acela care este pus pe turbina. Sigur trage aer sau acel furtun este spart. Aceiasi problema am avut-o si eu.
     
  15. Buta Gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2016
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    A4 , awx 2002
    Multumesc si eu . Asa o sa fac .
     
  16. cristidm

    cristidm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2013 Facelift, CJCB, 2.0 TDI - 136 cp
    Salut.
    Am un audi a4 din 2013, cod motor CJCB, 2L 136 cp, aprox 200 mii km la bord.
    Am cumparat masina de aprox 1 luna si am observat ca dupa ce depasesc 90-100 km/ora incepe sa se auda un fluierat / suierat, nu stiu exact de la ce vine, posibil turbina sau vreun furtun.
    Masina se comporta normal, nu are scadere de putere,nu am martori aprinsi si nu da vreun semn de defectiune exceptand acel fluierat. Daca iau piciorul de pe acceleratie si scade viteza nu se mai aude sunetul, mentionez ca se aude si cu geamul inchis insa nu foarte tare dar este evident. Ceea ce este foarte ciudat din pct meu de vedere este ca se aude doar dupa 90-100 km/ora..si pana nu ajung la viteza respectiva nu se aude nimic.
    Aveti idee ce ar putea sa fie?
     
    ARIIS apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Pot fi o multime de cauze. Inainte sa scrii pe forum trebuie facute niste teste, LOG-uri in mers, diagnoze, control furtune vacuum, masuratori de vacuum si asa mai departe. Care sunt aceste teste sunt scrie pe forum in zeci de topicuri. Bafta.
     
    Andrei Musat apreciază asta.
  18. Cazacu Laurentiu

    Cazacu Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a3 2.0 tdi cod motor cbbb fabricatie 2010 125 kw(170 cp)
    Salut,
    Eroarea P 2563 am avut o si eu dupa ce am schimbat valva turbo pentru ca reglajul dat de mine nu se potrivea cu ce avea ea nevoie
    S-a rezolvat cu testerul si un baiat super meserias din Galati. Ma gandesc sa nu fie cumva mizerie pe la geometria variabila sa mearga greu ori daca e vreo fisura in membrana la valva turbo ea nu ma lucreaza in parametri si de aici eroarea.
     
  19. eugenr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCA) - 143 CP, 2013
    Buna seara! Stiti daca pe motorul de 177 cp s-a pus aceeasi turbina ca cea de pe motorul de 170 cp? Este cumva modelul acesta: Garrett GTC1549VZ?
     
  20. LIVACHE77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A4 2'0 TDI 2009
    In final ai pus aceasta turbina pe un motor CAGA ? Ce probleme ai intimpinat sau e plug&play ?
     

Distribuie pagina asta