1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor diesel la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de strumfyspm, 12 Apr 2012.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pe motorul de 170 cp/CAHA,turbina este BorgWarner.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @eugenr Garrett GTC1549VZ a fost montata doar pe A6 4G 2.0 TDI 2011-2014.
     
  3. 14RRS

    14RRS 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGB 136CP
    Salutare,

    Ma ajutati va rog cu interpretarea acestei erori ?

    Precizez ca uneori imi palpaie in bord martorul de buji (arcul acela galben) si am impresia ca nu functioneaza turbina.

    Masina nu face mereu aceasta problema. Uneori merge perfect si uneori imi face asa.

    Va rog sa imi spuneti ce ar putea avea si daca cineva a trecut prin asa ceva, ce a facut ?

    VA MULTUMESC !

    1 Fault Found:

    5334 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
    P2564 00 [038] - Signal too Low
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 3
    Mileage: 228510 km
    Date: 2018.03.14
    Time: 12:15:03

    Engine speed: 2558.50 /min
    Normed load value: 23.1 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 62 °C
    Intake air temperature: 21 °C
    Ambient air pressure: 990 mbar
    Voltage terminal 30: 13.620 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Crankshaft speed (RPM): 2558.5 /min
    Vehicle speed: 0.00 km/h
    Vehicle voltage terminal 30: 13620 mV
    Charge Pressure Actuator: activation: 99.00 %
    Trb Ch r Drft Clsd mp: 5.60 %
    Charge pressure adjuster position sensor: 14.4 mV
     
  4. LIVACHE77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A4 2'0 TDI 2009
    Caută furtunul de vacuum care este pe actuatorul de vacuum pentru turbina. Din cauza vechimii uneori se crapă și trage aer fals
     
    14RRS apreciază asta.
  5. Lucaciu Florin

    Lucaciu Florin 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp S-tronic
    Salut. Zilele acestea mi s-a aprins martorul motor si cel spirala si sunt momente cand masina nu mai trage. Am fost la o cunostinta sa-mi puna testerul si mi-a dar erorile (vezi pozele).
    Ma poate lamuri cineva care e problema si care ar putea fi rezolvarea?

    P.S A4 B8 2010 multitronic
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Vacuum insuficient la actuatorul turbinei ,actuator defect....
     
  7. Lucaciu Florin

    Lucaciu Florin 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp S-tronic
    @EEXCALADE din cauza asta si lipsa puterii ? Inca incerc sa ma "acomodez" cu toate astea
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu merge turbina ...nu e putere
     
  9. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    O turbina de q5 2014 (2.0 tdi) se poate monta în locul uneia de pe un a4 8k 2009 caha ?
    Am găsit una în stare foarte bună și as vrea sa o pun locul celei de pe mașină.
    Se poate face schimbarea fără modificări majore?
    În linii mari ce ar presupune aceasta modificare.
    Am atașat o poza cu turbina de q5.
     
  10. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Nu. Este alta turbina fata de ce iti trebuie tie.
     
  11. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    E cam praf
     
  13. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Ajunge sa schimb doar miezul ? Am căutat dar nu am găsit, cum as putea schimba miezul pas cu pas ?
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Dupa inlocuirea rotorului turbina trebuie reglata pe banc
     
  15. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Asta înseamnă ca dacă vreau sa o schimb eu trebuie sa cumpăr toată turbina. Una recondiționată e 550 £ire una noua e 850 £ire, dacă o sa cumpăr doar miezul trebuie sa o duc la service specializat sa înțeleg ? Doar ca aici in UK au scoruri de te sperii, cred ca ies mai bine sa cumpăr una noua cu totul și sa o schimb eu.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @EEXCALADE Cine a zis ?

    Turbina se echilibreaza pe banc doar daca miezul a venit bucati, dupa care a fost ansamblat si montat pe turbina.

    Mellet le vand deja ansamblate si echilibrate, gata de montat. Doar desfaci turbina in doua, montezi miezul si gata.

    @Audiowner Cumpara linistit miezul din link si monteaza-l. Nu ai nevoie de nici o echilibrare.
    Am peste 20 de bucati de Mellet-uri montate pana acum si nu exista nici o problema.
     
    Audiowner apreciază asta.
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu ma refeream la echilibrarea dinamica.

    Trebuie reglat actuatorul si surubul de stop (de preferat pe banc ,pe masina se segleaza mai greu)

    Chiar cu Melett am avut probleme ,dupa montaj Log-urile aratau rau si masina megea la fel de rau.
    Piese luate direct de la Claude Entressengle ( Melett Ltd UK)
     
    Ultima editare: 28 Mai 2018
  18. GutiuEdi 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A5 2.0 2014 CGLC 177CP
    Salut! Ai depistat de unde vine acel suierat? Si eu am aceeasi problema de cateva zile!
     
  19. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Daca o scoti pe liber in timp ce ai viteza respectiva se mai aude zgomotul?
     
  20. Cornel CR

    Cornel CR 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 b8 2010
    Salutare,
    La ce se referă această eroare și dacă a mai întâlnit-o cineva .O rezolvare ? Mulțumesc

    IMG-20180711-WA0000.jpg
     

Distribuie pagina asta