1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor diesel la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de strumfyspm, 12 Apr 2012.

  1. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Daca o scoti pe liber in timp ce ai viteza respectiva se mai aude zgomotul?
     
  2. Cornel CR

    Cornel CR 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 b8 2010
    Salutare,
    La ce se referă această eroare și dacă a mai întâlnit-o cineva .O rezolvare ? Mulțumesc

    IMG-20180711-WA0000.jpg
     
  3. Xwel 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 170hp CAHA , 2008.09
    Salut , am cumparat un audi a4 b8 2008.09 220k km 174hp , în timp ce veneam cu ea ma lasat turbo , uleiul era undeva pe minim dar in bord nu se aprinde nici un bec . Masina mergea foarte bine și trăgea foarte bine, am scos conducta de la turbo cea de ulei de deasupra și nu vine deloc ulei pe ea , după ce am completat ulei . A mai pățit cineva asa ? Dece credeti ca sa intamplat asta ?
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Verifica transmisia rotatiei de la arborii de echilibrare la pompa de ulei.
    Verifica daca softul actual are modificari la partea DTC-urilor
     
    Burlacu Cosmin, Clauu și Xwel apreciază asta.
  5. Xwel 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 170hp CAHA , 2008.09
    Salutare,
    După demontarea turbinei am constatat că piulita din capul turbo compresorului era desfăcută complet și la momentul scoaterii "tuburilor" de la turbo compresor acea piulita a căzut. "Dupa parerea mea" cred ca aceasta este și cauza defecțiuni. Am constatat că și axul este rupt dar cred ca tot acea piulita a cauzat aceasta. Tin minte ca in momentul defectiunii se auzea o bătaie in partea turbo exact ca o piulita după vreo 10 minute nu s-a mai auzit cea ce ma face sa cred ca atunci s-a rupt și axul. Intrebarea este: credeti ca a afectat și alt ceva ? O sa pun si diagnoza pe ea cat de curand.
     

    Fișiere atașate:

  6. Xwel 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 170hp CAHA , 2008.09
    Salutare,
    După ce am dus turbina la reparat s-a constatat că pompa de ulei este de vina. Am scos pompa de ulei si intr-adevar cei de la vw-audi au ales să păstreze acel ax subțire și acel design prost, toate spre mirarea mea . Stiam de aceasta problema la modelele vechi dar se pare ca si la cele noi încă persista
     

    Fișiere atașate:

  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fi citit acest topic: http://www.clubaudi.ro/threads/pomp...cu-probleme-reparatie-si-sau-inlocuire.22592/ ai fi aflat deja asta si ai fi aflat ca problema nu s-a rezolvat pana in 2015 inclusiv.

    Inainte sa va cumparati o masina intai cititi. Dupa ce o cumparati mergi la un bun mecanic si rezolvati problemele indiferent cat costa asta daca vreti sa nu plangeti mai tarziu. Vezi ca la masina ta nu s-au terminat problemele si te mai asteapta si alte surprize care le poti prevede daca o sa citesti acest forum incet si cu rabdare si mai ales toate topicurile din aria asta si din aria motoare si transmisii. Bafta ca ai mare nevoie.
     
    Micckkey și Xwel apreciază asta.
  8. Xwel 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 170hp CAHA , 2008.09
    Intr-adevar acum am citit despre problemele la pompa de ulei și o sa mai petrec cateva ore citind. Multumesc.
     
  9. zyzutopboss 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut, am reconditionat turbina la mine in Timisoara , numai ca acum dupa o zi de la montare am intrat pe autostrada cu masina si am condus-o mai agresiv vitezele 1 2 3 4 5 schimbat doar in 4500 rpm la limita cu rosu... am dat a6a si am calcat pedala la maxim si undeva la 3500rpm la 180km/h a intrat in limp mode... am oprit am sters eroarea si i.am dat iar ... la fel 1 2 3 4 5 in a6a am accelerat normal fara pedala la podea din prima si s.a dus la 4200 rpm pe la 220km/h dar in momentul cand am ajuns cu pedala la maxim iar limp mode dar am mers constant cam un minut la 4200rpm 220km/h sa zic ca era 95% calcata pedala la maxim si cum am calcat-o dintr-o data toata pedala gata limp mode... eroarea pe vcds este :

    P0234 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition).

    In turbina a fost schimbat mizeul pentru ca avea joc fata-spate (miez melett) , geometria a fost verificată si curatata la fel si capsula si mi-a spus domnu de la ce a reconditionat-o ca totul e in regula .

    Intrebarile mele ar fi... Oare este o probleme a turbinei , n-a fost reconditionata ok?
    Sa fie vrun furtun cu probleme (dar nu ar fi facut si in restu vitezelor tinand cont ca am schimbat in 4500rpm) ?
    Sa fie supapa de control N75 sau care ar fi supapele de vaccum?
    Sau sa fie altcv? Astept sfaturi si poate s-a intalnit cineva cu problema asta

    As putea face si un log in mers dar nu stiu exact ce campuri sa aleg din lista pt ca am UDS ... la vechiul 1.9tdi stiu ca alegeam 03 10 si 11 ... dar la asta nu stiu ce sa aleg :)

    Va rog ajutati-ma


    Multumesc frumos !
     
  10. smurff

    smurff Bronze Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 (B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Salut,
    Va rog frumos sa ma ajutați cu o părere: acum sunt in concediu și când am placat de acasa aveam o rolă care fasaia (probabil fulia de la alternator). Acum după 600 km, când accelerez și după care eliberez pedala (acest test pe loc), când descrește de la 1500 la 1000 rot/min, se aude ca un fâsâit de turbina, ea in prima faza fiind accelerata la MAX 2500.
    Aveți idee, poate fi de la turbina?
    Mulțumesc frumos.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Poate, sau de la un furtun fisurat, sau de la rulmentul unei role/fulii, etc.
     
  12. smurff

    smurff Bronze Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 (B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Mulțumesc frumos.
    Culmea e ca eu îl aud doar la scăderea turației, când accelerez mașina pe loc.
    Când ajung acasă fac distribuția și vedem ce rezolvam.
     
  13. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Intenționez sa schimb turbina de la mașina din semnătura (kkk) cu acest garret.03L145721B.

    Cam ce ar presupune aceasta modificare.?
    Cam toată lumea spune despre aceasta turbina ca numele ei nu este unul întâmplător... (chiar sunt de kko la fiabilitate comparativ cu garret)
    Am vazut ca turbina garret se monteaza și din fabrica pe a4 /A5. ( mai noi)

    Intenționez sa mai țin mașina o vreme și dacă turbina de pe mașină da semne de oboseala ma gândesc ca ar fi mai bine sa ii pun ceva mai fiabil.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    KKK sunt pe majoritatea V6-lor.
    Sunt turbine ok. De probleme te lovesti daca vrei sa reconditionezi un KKK, nu toti au kit-uri pentru ea.
     
  15. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    @audi66
    Ideea de baza e ca turbina garret am prins-o la un preț de nerefuzat și as vrea sa ma documentez ce ar presupune montajul ei pe mașină.
    CE adaptări ar fi necesare.(în linii mari)
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Aia pe care vrei sa o montezi e GTC1549VZ montata pe motoarele de 177cp de pe B8 face-lift și C7 euro 5. Mecanic cred ca e plug and play. Teoretic cred ca e mai performanta puțin decât cea de CAHA, dar nu știu dacă actuator ul funcționează la fel cu cel de pe BV43 sau trebuie ajustări. Poate @anarchy sau @kng_bv au ceva experienta cu această modificare.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
    szergiu apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    szergiu nu poti monta turbina aia fara soft si fara anumite modificari hardware. Este prea mare bataie de cap. Pe masina ai KKK si montezi tot una din aia.
     
    MDU apreciază asta.
  18. smurff

    smurff Bronze Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 (B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Salut, din nou,
    Problemele au fost doar atunci.
    După ce a staționat mașina 5 zile, am pornit și de atunci nu s-a mai auzit nimic.
    Aveți idee, ce a fost?
     

Distribuie pagina asta