1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor DIESEL la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de quattropower, 27 Sep 2009.

  1. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Nu, nu trebuie sa fluiere.Dute la un atelier pentru ca nu este deloc in regula
     
  2. Nel123

    Nel123 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a6 c5 quattro 2.5 2000 AKE 180 hp
    Mersi. Cred ca n-am de ales dar specific faptul ca face numai cand accelerez. Cand este setat CC-ul la viteza constanta de 90 sau 110 nu se aude. Se aude numai in sarcina la turatie de accelerare.
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    E normal sa nu o auzi cind pui cc,motorul merge liniar si turbina la fel,insa cind accelerezi turbina trebuie sa produca mai multa forta si de aici suieratul se aude cind ceri putere la turbo.
    Nu stiu daca m-am explicat bine,vad ca nu prea sti cum functioneaza un turbo,dar sper sa intelegi.
    Cel mai bine este sa mergi la un atelier specializat
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Toate turbinele fluiera cand incep sa boosteze....problema este cat fluiera...un specialist cu un simplu control la ax iti poate spune daca este fluierat normal..sau este fluieratul specific uzurii mari de ax...posibil palet ciupit.
    In cazul unui c5 2.5 tdi sunetul turbinei se aude incepand de la plaja 1600...adevaratul boost incepe pe la 1800.
    Ca si info...turbinele reconditionate sunt un pic mai "galagioase" decat originalele.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Turbinele reconditionate sunt mai galagioase decat cele originale in 2 conditii :
    1. Nu s-au reconditionat cu piese 1:1 cu originalul, implicit paleti mai mici, chiar si o zecime de milimetru conteaza
    2. Turbina reconditionata din cauza ca paletii atingeau carcasa turbinei, in acest moment carcasa fiind afectata, atingerea paletilor creand niste mici santuri. Pe scurt, o carcasa compromisa va fluiera mai tare chiar si cu un miez original.
     
  6. Nel123

    Nel123 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a6 c5 quattro 2.5 2000 AKE 180 hp
    De tras trage motoru, fum nu scoate deloc. Fostu proprietar mia spus ca turbo era dupa repas da sal cred sa nul cred nu stiu da pe leptop daca o pun arata ceva?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti face un log in mers sa vezi cum lucreaza turbo.
    Ai verificat sa nu ai joc la ax ?
     
  8. Nel123

    Nel123 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a6 c5 quattro 2.5 2000 AKE 180 hp
    Saptamana asta, daca o sa am timp, vreau sa o pun la diagnoza si sa o vada un mecanic de aici. Am sa mentionez si rezultatele.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu pui nimic pe laptop.
    Te duci la un mecanic care are VCDS si stie sa faca un log in mers. La o simpla scanare nu vei afla nimic.
     
  10. Nel123

    Nel123 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a6 c5 quattro 2.5 2000 AKE 180 hp
    Atunci cam trebuie sa ma interesez despre asta multumesc mult
     
  11. Amiral001 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6, motor 2500, 2001
    Vin si eu cuo problema la un AKN 2.5 TDi. In ultima perioada am observat usoare pierderi de putere la panta in special. Pe VCDS am primit urmatoarea eroare:
    00575 - Intake Manifold Pressure
    08-00 - Control Limit Surpassed
    In logouri mi-a dat valorile din zip-ul atasat unde observ ca MAF-ul e cam mare. Suspectez ca ma lasa debitmetru. Voi ce credeti?
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ce ai facut tu acolo nu exprima nimic concludent
     
  14. Amiral001 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6, motor 2500, 2001
    Ok. O sa refac log-urile cand o sa permita timpul. Dar cu privire la eroare ce parere aveti?
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Cred ca ai vacuum insuficient pe actuatorul turbinei...sau actuatorul in sine obosit
     
  16. Amiral001 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6, motor 2500, 2001
    Si vacumul insuficient cui i se poate datora?
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pompei de vacuum (depresoare). Daca intrebi si unde se afla, nu mai sta sa scrii degeaba pe forum, du-te la un atelier sa iti rezolve problema.
     
  18. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Cam ce valori ar trebuii sa aiba MAF-ul? 5-600 este ok in WOT intr-a treia ?
     
  19. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai pus o intrebare de baraj....daca nu pui log.ul degeaba intrebi,ce zici tu acolo oricum nu e bun
     
  20. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)

Distribuie pagina asta