1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor DIESEL la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de quattropower, 27 Sep 2009.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Log-ul se face cu accelerația la podea, deci pe canalul 10 coloana 4, trebuie sa fie 100. Fa și separat pe 3 și 11 ca sa ai rezoluție mai buna.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  2. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Acceleratia era la podea , poate ca e automata si nu era apasat butonul de kickdown este undeva la 80%?
     
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Acceleratia la podea insemna ,bagata in podea din prima. De la 1600ture urmatoru pas e sa impingi pedala jos pina la 4000ture...nu o apesi tu progresiv
     
    dhan67 apreciază asta.
  4. stote cornel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2016
    Locație:
    onesti
    Masina:
    audi a6
    Salut.
    Aceeasi problema o am si eu. Cand ti-a pus testerul pe masina nu ti-a dat senzorul de presiune defect ?
     
  5. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Stote cornel, ai citat un post de acum 7 ani!!!.
    Cred ca nici macar nu ai citit mai departe de acel post pentru ca sigur gaseai si rezolvarea pusa de aceeasi persoana pe care ai citat-o
     
    mare_hotz apreciază asta.
  6. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Sal.
    Am si eu o problema cu masina si nu-i dau de cap.
    Sper ca ma poate ajuta cineva cu mai multa experienta.
    Asta este eroarea care apare :
    1 Fault Found

    00575 - Intake Manifold Pressure
    17-00 - Control Difference

    Masina intra in limp mode pe la 3000 - 3500 rot/min.
    Am inlocuit valva n75 cu alte 2 valve inclusiv cu o valva n18 dar tot intra in limp mode.
    Initial parca parghia care misca vanele agata undeva dar dupa ce am dat cu wd40 si am tot miscat de ea sus - jos nu mai agata.
    Parghia are o cursa de aprox 1-2 cm in testul din vagcom.
    Sa fie de vina debitmetrul ?
    Sau cursa parghiei trebuie sa fie mai mare de 1-2 cm si din cauza asta sa intre in limp mode ?
    Am inlocut intre ele valvele si n75 tragea de pargia de la egr complet ( aia fiind sus se vedea foarte bine cum lucreaza)
    Postez niste loguri poate cineva o sa-si dea seama care este problema.
    Totodata postez si un log mai vechi in care totul functiona ok pentru a putea avea un punct de referinta.
    Multumesc anticipat pentru raspuns,
    dan
     
  7. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    In primul rind pirghia care spui tu nu este a egr-ului ci este actuatorul de vacuum de la turbo.
    Daca actuatorul nu are membrana defecta aceasta pirghie trebuie sa se miste sus-jos fara a ramine agatata, daca ramine agatata asa cum spui tu s-ar putea sa fie citeva cauze posibile.Tinind cont si de eroarea care ai afisat-o cauzele ar fi:
    -geometria variabila infundata
    -membrana actuatorului rupta
    -debitmetrul defect (imbicsit)
    -circuitul de vacuum are scapari de presiune
    Verifica ceea ce am spus.
     
  8. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Multumesc dhan67 pentru raspuns.
    Nu m-am exprimat eu foarte clar in legatura cu valvele.
    Vroiam sa spun ca, pe langa faptul ca am inlocuit valva n75 cu alte 2 valve n75, am pus valva n75 in loc de n18 si n18 in loc de n75 si in acel moment vedeam cum n75 tragea de parghia de la egr.
    Oricum raspunsul tau m-a determinat sa nu mai caut defecte in alta parte si am demontat toate furtunelele alea care comanda valvele n75 si n18.
    Un furtun din ala subtire, de fapt o teava din plastic subtire era roasa de un soarece cumva spre spatele tevii si nu se vedea daca te uitai la ea fara sa o demontezi.
    Nu era era sectionata complet ci avea doar o gaurica foarte mica.
    Era ros pe o portiune de aprox 10-15 cm dar numai intr-un loc se gaurise.
    Se vedeau clar urmele dintilor.
    Am inlocuit teava respectiva iar masina trage foarte bine si nu mai intra in limp mode.
    Am facut si un log pe care-l postez cu rugamintea sa-mi spui si mie daca valorile debitmetrului sunt ok.
    Multumesc inca o data,
    dan
     
  9. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Ma bucur ca ai rezolvat problema.
     
  10. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Imi recomandati si mie un magazin sau persoana care sa faca treaba buna in reconditionarea turbinei? Am verificat-o la mecanic are joc in ax, masina mananca ulei destul de bine si scoate fum :).
     
  11. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    0731609338 firma nu mai stiu cum se numeste, eu am facut turbina la fosta masina si au facut o treaba buna.
     
  12. Gabitzu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2014
    Locație:
    Sânnicolau Mare
    Masina:
    Audi A6 AKE 2001
    Mă poate ajuta careva cu un răspuns ? Am mai citit pe aici de eroarea 0575, dar 08-10 control limit surpassed-intermitent ce presupune mai exact ?
    Am atasat si o poza cu eroarea in vcds
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Toate erorile sunt explicate pe rosstech.com daca nu te descurci cu traducerea exista google translate.
    Succes.
     
  14. don_vinylo

    don_vinylo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Spielberg
    Masina:
    2003 A6 S-Line C5 2.5 V6 TDI 180PS Avant Quattro
    Salutari tuturor. Prin iunie intampinam dificultati cu puterea masinii .O pierdeam intamplator, zilnic sau cateodata saptamanal si tot la fel de intamplator isi si revenea dupa o jumatate de ora sau jumatate de zi ...se accelera foarte greu, nu trecea de 3000 ture si turbina nu functiona sau "fluiera" atat de incet, incat o auzeai doar cu urechea pe ea . Mai jos am atasat diagnoza unde s-au gasit 2 erori pe motor:
    - "Senzor de presiune țeavă de aspirație"
    - "Supapa electromagnetica" (Magnetventil. Traduse din germana)
    Erorile au putut fi sterse la prima incercare si apoi masina a mers fara probleme pana acum o saptamana. Simptomele au revenit si se intampla de 2-3 ori pe zi aproape la fiecare pornire a motorului care apoi dispar la fel de miraculos :)

    Ieri am luat masina la control de la primul si pana la ultimul furtun si am descoperit ca atunci cand masina nu are putere , nu exista presiune in valva aceea neagra din peretele masinii. Ca sa intelegeti mai bine la ce ma refer am atasat cateva poze. Am inteles ca prin acea " valva" se directioneaza vacumul spre servofrana si turbo. Partea ciudata este ca am vacum permanent spre servo frana si abslout deloc spre turbo! Am schimbat si probat PATRU furtune cu tot cu acea "valva" si toate se comporta la fel : vacum spre frana si 0 pe turbo.

    Ce ar trebui sa fac mai departe? sa fie pompa de vacum? in necunostintele mele gasesc foarte ciudat faptul ca toate cele 4 valve se comporta la fel in momentul cand masina nu mai are putere..
    Va rog ajutrati-ma! Ma chinui zilnic cu ea in drum spre munca...

    2003 Audi A6 2.5 V6 TDI 180PS Quatrro
     
  15. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Schimba pozitia de unde le mufezi, punele pe cupla cu dopul verde si astupa cealalta, care, cred ca este deja infundata cu ceva.
     
  16. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Buna ziua! Ajutati-ma si pe mine cu o informatie. Turbina de pe AKE e identica cu turbina de pe AFB? Am joc in turbina si intentionez sa o reconditionez sau sa o schimb cu cea de pe AKE daca e diferita si duce mai multi cai cu soft.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cel putin codurile nu sunt la fel. Banuiesc ca difera si la sistemul de prindere.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @decomarius Cauta pe eBay miez Melett pentru turbina ta.
    Nu trebuie decat sa demontezi turbina, o cureti bine si montezi miezul (vine deja echilibrat).
    C5-ul este o masina relativ veche, nu stiu ce turbine din dezmembrari mai gasesti tu sa nu aibe joc in ax si sa te tina inca 2-3 ani.
     
  19. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Aha mersi mult de informatie. Am gasit miez de Melett pe ebay cu 850 lei pt. modelul meu. O sa dau comanda azi. Sincer decat sa dau 1000 lei sa-mi schimbe altii miezul si sa imi puna unul de calitate proasta (facut in china) mai bine il schimb eu mai ales ca vine echilibrat. (altfel nu o vad cum sa aiba reparatorii de turbine profit decat cu miez facut in China la maxim 400 lei poate nici atat)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am trecut prin ceva patanii cu miezurile din China folosite de o anumita firma de reconditionat turbine.
    Costa undeva la 70-80€ un kit si se negociaza in functie de cantitate.
    Sunt iefine deoarece sunt chinezesti si vin dezmembrate, trebuiesc ansamblate si echilibrate ulterior.

    Inarmeaza-te cu 5l de benzina, un recipient si o trusa de scule modesta. :)

    AVD Turbo reconditioneaza anumite modele de turbine cu miezuri Melett, dar si preturile pleaca de la 1500 ron.
     
    mare_hotz apreciază asta.

Distribuie pagina asta