1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor DIESEL la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de quattropower, 27 Sep 2009.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Tot ce ai scris ca, "ti au spus unii" e total eronat, singurul lucru corect este afirmatia ta"ca o duci in service".
    Bafta in rezolvare!
     
  2. Marrioalexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 2002
    Salut, Nu’mi se mai accelerează decat pana’n 3 mii de ture si imi scoate fum albastru. Am fost si la un service si mia pus diagnoza pe ea si a zis ca nu’i da curent la vacuum , ca sa solicit un electrician auto. Sti cineva ce poate fi?
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu'mi se mai
    pana'n
    mia pus
    nu'i
    Sti
    Pana gasesti electrician ....mai deschide un manual de limba Romana
     
    mare_hotz apreciază asta.
  4. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut. revin cu detalii legate de limp mode pentru masina mea ; A inceput de vreo 2 luni sa intre din nou in limp mode intai mai rar si dupa inca o luna mereu, la orice acceleratie brusca sau cand depaseam 120km/h.
    Am decis sa desfac turbina impreuna cu mecanicul meu ( cel cu ciocanul :) ) . In sfarsit ne-am luat de treaba cu wd40 si rabdare si am reusit demontarea ei. Nu cred ca va poate trece prin minte ce am gasit acolo.....e incredibil cum masina mergea inca, calamina depusa de parca era o piatra acolo . geometria variabila se misca cam 20% , restul blocata total. am curatat foarte greu cu un spray de curatat cuptorul , cu wd 40 un burete de sarma si la urma am frecat la greu cu hartie abraziva sa scot luciu metalic acolo. Am curatat bec insa au rezultat ceva zgarieturi mai adanci pe acolo. Ma gandesc ca in timp ele vor aduna funingine. Dupa montaj prima senzatie a fost : "ASTA E MASINA MEA !!!!!". Limp mode nu mai ia, sper sa tina o perioada lunga de timp. Asa ca spor la treaba dragi colegi, .
     
  5. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Ca sa tina mai mult treaba e nevoie sa o mai turezi, sa o scoti la drum lung si sa ai dai bataie caci mersul subturat nu ii prinde bine si dupa un timp iar o sa ai de treaba pe la turbina, nu o sa ai faci un rau din contra. Numai bn
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    WD40 - va sugerez sa cititi eticheta!!! NU se curata NIMIC cu WD40.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt mai multe sortimente de WD40, de la vaselina la degresant, spray de discuri, spray de curatat metale, etc.
     
  8. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Nu stiu de care era al meu , dar s-a curatat ok :) . De baza a fost pasla abraziva si surubelnita dreapta, poate ca doar am avut eu impresia ca wd 40 si spayul de curatat cuptoare (Mr Muscle cred ) ar ajuta.
     
  9. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salutare
    Deci pe scurt la masina din semnatura am schimbat turbo caci cel care il aveam era cam obosit. Dupa schimbare am plecat in probe, masina trage mult mai bine, consumul a scazut putere are. Ce nu am facut este ca nu l-am curatat, am verificat joc ax era ok, geometria se misca ok nu agata nu mergea greu, nu parea sa fii umblat in el si am zis sa il pun sus. Acuma problema e ca pe decelerare daca accelerez mai tare si schimb vitezele intre 2200-1800 am un sunet de aer care se intoarce dw pe admisie inapoi in filtru doar la decelerare un fel de ,,surge" fara horait sau atins de pale in carcasa la turbo. Pe accelerare pleaca bn pana la 2000, intre 2000 - 2500 parca o tine cineva, merge in trepte cum ar fi geometria blocata dupa parca e racheta. Fum nu am. Egr blindat, catalizatoarele de la mijloc scoase, vacum este, n75 schimbat de proba, map schimbat de proba, actuator schimbat acelasi cod, la fel face, limp mode nu iau. Trebuia sa fac un log nu am reusit ma scuzati. Deci este posibil ca din cauza geometriei sa agate? Ms numai bn
     
  10. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salutare
    Am curatat turbina pana la urma. Palele erau ok , ulei in limite normale pe tubulatura de la admisie, joc normal in ax, turbo a provenit de pe o masina din germania. Am planat geometria, curatat tot bn pus la loc, acelasi sunet pe decelerare. Mi-a disparut hopul care il aveam de la 2000 la 2500, masina trage bn, consum e ok deci pana nu o sa mai am si alte sunete o las in pace. Numai bn :hi:
     
  11. Sudokuuu

    Sudokuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 2.5 TDI 2003
    Este o mufa in stanga langa far care e un senzor de aer pana mea... Si mie imi facea la fel si cand l-am dat jos erau 2 pini oxidati, am curatat am pus la loc si merge excelent, bafta
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se numeste MAP si este pe intercooler.
     
  13. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    MAP-ul lam schimbat, N75 schimbat, actuator schimbat, turbo curatat, palele erau ok, nu mancate, ciobite. Este fenomenul surge, si cred ca as rezolva cu o valva de recirculare.
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se rezolva prin reglarea actuatorului si a surubului de stop (reglajul se face pe banc ,pe masina e destul de dificil)
     
  15. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Intradevar daca lungesc tija la actuator nu se mai aude asa tare, dar e mai lenesa. La surubul de stop al geometriei nu am umblat, cum am luat turbo asa l-am montat, nu parea sa fi umblat nimeni in el
     
  16. gyorfi imre

    gyorfi imre 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 2.5 AKN 2000, 150cp
    Buna ziua,
    La un audi a6 c5 din 2000 de 2 saptamini nu mi-se tureaza mai mult de 2800-3000 de ture dar problema ca nici nu mai trage nu pot depasi mai mult de 90 km/h. Are momente cand o ia din loc dar nu mai mult de 120 km/h si atunci doar cate sute de metri si brusc scade la 90 la ora. Porneste la sfert de cheie nu scoate fum si nu am in bord nici un martor aprins. Va multumesc astept pareri am atasat si log cu VCDS-ul.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre intrebarea ta exista raspunsuri repetate in zeci de topicuri pe care nu le-ai citit, din pacate.
     
  18. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Salutare, astazi si-a revenit. Merge normal ca inainte... . Problema cred ca a fost: a intrat apa la ceva senzor. Am luat ieri o balta destul de mare, si dupa aceea a aparut problema. Da, stiu nu e ok sa se intample asta dar daca se va mai intampla voi merge sa pun un tester sa vad de unde e problema.
     
  19. poenaru 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6,C5motor AJM,1,9 TDI,2001
    Salut,suspectez si eu debitmetrul ca si-a dat duhul (l-am curatat,degeaba),ma poate ajuta cineva cu interpretarea unui log in treapta a 3 a? Multumesc mult!
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tine pedala calcata la podea, pe Group C la Trottle trebuie sa ai 100%.
     
    poenaru apreciază asta.

Distribuie pagina asta