1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    De cateva zile a inceput sa produca un fel de ''vajait'' cam dupa 2000 de ture,si daca o duc in ture mari face un zgomot ciudat ,e ca si cum ar trage ceva aer fals pe undeva . mentionez ca trage bine ,totusi se aude acel zgomot ciudat.
    in caz ca e pe duca kkk de pe 2.7 se reconditioneaza?
     
  2. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    KKK nu se reconditioneaza deoarece kit-urile de reparatie disponibile pe piata sunt de o calitate foarte proasta. Se cumpara o turbina noua din pacate. partea buna e ca iti merge si una de 3.0 tdi si vei gasi o gramada la dezmembrari asta in care vrei un SH. Esti sigur ca e turbina de vina ?
     
  3. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    Si un log
     
  4. liviuifrim 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6,2.7,2005
    Turbina KKK sau Garrett pe 2.7 tdi?

    Salutare! De curand mi-am achizitionat un Audi A6 2.7 TDI, 2005, 132 kw, cod motor BPP
    Mentionez ca e prima masina diesel si nu am prea multe cunostinte. Am pus testerul pe ea ca s-a aprins check engine, si mecanicul mi-a spus ca am probleme cu partea electrica de la turbina. In mers nu se simte nimic. Se infige, nu se inneaca, n are nicio problema. Acum m-am panicat un pic si am inceput sa caut turbina! Problema e ca nu stiu daca are KKK sau Garrett, si daca se poate reconditiona sau nu. Prea multe detalii despre defectiune nu mi-a dat respectivul mecanic, v-a trebui sa ma duc la inca un test, dar banuiesc ca odata aparuta eroarea la partea asta, nu scap de necaz...
    Daca a avut cineva experiente asemanatoare, daca stie ce fel de turbina e pe motorizarea asa sau daca se poate reconditiona sau nu, astept cu mare interes un raspuns.
    Multumesc si scuze daca am postat unde nu trebuie, dar am cautat pe aici si nu am gasit ceva despre problema asta.
    Va salut
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Garrett este turbina, se poate reconditiona. Citeste aici pentru a iti face o idee Probleme turbo A6 C6.
     
  6. liviuifrim 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6,2.7,2005
    Salutare,
    Multumesc de info. Am citit paginile respective, dar referitor la inlocuirea/reconditionarea partii electrice de la turbina nu am aflat prea multe de acolo...
    vreun pret estimativ, ceva ? si daca se recomanda inlocuirea turbinei sau reconditionarea. Am inteles ca reconditionarile astea cu turbinele tin mai mult de noroc, ca nu sunt prea multi mecanici care pot face asta bine.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Dec 2013
  7. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    Daca ai turbo KKK ,se inlocuieste. nu se reconditioneaza!
    baga un log in mers sa vezi ce zice despre turbo
     
  8. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    eroare turbina, partea electrica

    Salutare, am probleme cu partea electrica a turbinei. Am pus masina pe tester si mi.a dat o eroare careia i.am facut si poza. A mai intampinat cineva probleme de genul asta? Daca da cum s.a rezolvat? Si cat a costat? Multumesc
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 17 Iun 2014
  9. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Este in jur de 1000 de lei nou, se gaseste destul de greu separat. Second pe la 100 si ceva de euro. Partea interesanta este ca astea se cam regleaza cu un dispozitiv special care este peste 500 de euro si nu il are oricine, mai mult decat atat nu oricine stie sa calibreze corect acel actuator. Personal am auzit 1001 de povesti: ca se regleaza, ca nu se regleaza, ca asa si pe dincolo, oricum cert este ca in manualul de reparatii este specificat faptul ca se regleaza. Deci concluziile le trageti voi.
     
    Bujujel apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se calibreaza. Am avut un prieten caruia i s-a defectat actuatorul si a pus altul second-hand dar functional, pana nu a fost la reprezentanta sa il calibreze masina mergea la fel de rau ca si cu cel defect.
     
  11. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Va multumesc pentru raspunsul prompt. Cine este din iasi si are echipamentul necesar pentru schimbarea acestei piese? Trebuie sa rezolv cat mai repede posibil pentru ca in doua saptamani plec din tara si vin dupa cateva luni. Poate sa ma ajute cineva va rog?
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    eu am schimbat actuatorul, si l-am calibrat in AUDI, nu toate reprezentantele audi au dispozitivul de reglat asa ca nu cred ca un mecanic simplu sa il aiba. 344euro nou tot cu lucru.
     
  13. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    auras@live.ru L-ai cumparat si schimbat in reprezentanta sau l-ai cumparat separat si schimbat la ei ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Iun 2014
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    l-am cumparat in reprezentanta. este kit special de reparatie pentru turbine. vezi ca sunt doua. la tine mi se pare ca este cu 4 pini.
     
  15. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Multumesc de ajutor Auras. Spune-mi te rog inainte sa schimbi actuatorul mai aveai alte probleme care s-au rezolvat dupa schimbare ? Gen tremurat motor la relanti foarte tare, fum negru la acceleratie pana la urmatorul schimb de viteza ?

    Auras ai putea sa-mi dai nr tau de telefon? Am vorbit cu cineva de la reprezentanta si mi-a zis ca trebuie sa iau turbina cu totul. Daca vrei poti sa ma suni sau da bip 0756553733 la orice ora.
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    nu trebuie de dat jos nimic, totul se face fara sa demontezi nimic. eu stau in italia si cam o sa ne coste vorbitul la tel. :):).
    la mine nu deschidea geometria acest actuator , si mergea ca fara turbina , nu avea putere , si motorul se auzea ca huruia mai tare. ma opream pe dreapta fara sa opresc motorul si vedeam tija de la actuator vibrand, scoteam mufa si o conectam din nou, tija pleca in jos si gata - mergea fara nici o problema.
    de fum nustiu , pentru ca imediat ce simteam ca nu trage ma opream si faceam ceeea ce am scris mai sus , nu mergeam fara turbina.
     
  17. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    da-mi seria de sasiu si iti dau eu codul piesei
     
  18. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Wauzzz4f85n101553
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    inca un lucru, pe etka dar si la reprezentanta dupa VIN-ul masinii mele acest kit nu mergea, dar m-am opus si le-am zis sa incerce ca pana la urma este acelasi actuator. rezultatul - merge fain totul.
     
  20. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Pai zi-mi te rog kitul sau da-mi o serie a lui. Mie mi-au spus ca actuatorul meu e diferit de cel care le da lor.
     
    Ultima editare: 18 Iun 2014

Distribuie pagina asta