1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cel mai simplu e sa încerci sa iei codurile de pe a ta și când vei cauta vei ști ce trebuie sa fie.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  2. Marius Alin Scumpu

    Marius Alin Scumpu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2016
    Locație:
    Frankfurt
    Masina:
    A6 2.7tdi 2006
    Am erorile astea am schimbat turbina și actuatorul da probleme
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Ar fi bine sa si traduci ce scrie acolo.
    Sau mai bine,scrie pe forumul din DE, asa capeti raspunsul mai repede.
    Aici nu suntem obligati sa stim noi germana.
     
  4. Marius Alin Scumpu

    Marius Alin Scumpu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2016
    Locație:
    Frankfurt
    Masina:
    A6 2.7tdi 2006
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  6. Marius Alin Scumpu

    Marius Alin Scumpu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2016
    Locație:
    Frankfurt
    Masina:
    A6 2.7tdi 2006
    Da, SH este. L-am trimis înapoi și mi l-au trimis pe același. Turbina și actuator spunând ca este ok. Deja m-am saturat, nu știu ce sa mai fac. Singurul lucru este sa îl schimbe din nou sa vad ce se intampla.
     
  7. Xrase

    Xrase 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5 8R,2.0 tdi,CGLC,2014
    Salutare, sunt si eu intr-o dilema mare.
    Am avut cv probleme cu o turbina am reconditionat-o si cei de la service mi-au spus ca aceasta se aude ciudat si ca ar trebuii sa o schimb. Ca o mica paranteza, eu m-am dus la service pentru schimbul de injectoare, iar dupa acel schimb masina tragea fenomenal, cu acea turbina reconditionata.Acum dupa spusele celor de la service, ca asi putea avea probleme mari cu turbina, am zis sa le evit si sa iau una noua.
    Dupa montarea turbinei noi masina nu mai trage, are un Lag destul de mare, si nu inteleg de ce. Ce poate fi?Mentionez ca nu au existat probleme de genu sa scoata fum masina cu turbina veche.Stau sa ma gandesc daca sa o pun inapoi pe cea veche sau nu.
     
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Nu ai nimic aprins prin bord?

    Sa nu cumva sa nu fie calibrat calumea actuatorul.

    Turbinele recondiționate asa fac se aud mai tare și fluiera/șuiera
     
  9. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Ca o paranteza, si a mea suiera putin cand trec de 2500 ture, si e cea originala. Asa suiera toate?
     
  10. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Nu trebuie sa șuiere dacă este reconditionata asa face,dacă este cea originala cum zice @Roger25 însemna că a început sa aibă mic joc sau uzura și în timp se accentuează pana cedează.
     
  11. Xrase

    Xrase 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5 8R,2.0 tdi,CGLC,2014
    Turbo suiera intradevar dupa 2500.Mentionez ca turbo e nou,ce am acum pe masina.
    Gabitza nu am nimic aprins in bord, acutatorul teoretic la o turbina noua ar trebuii sa fie calibrat bine. Sa fie asta problema de ce nu trage masina?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Orice turbina suiera
    2. In functie de unde si cum a fost reconditionata poate suiera mai mult sau mai putin. Aici se ia in calcul si starea turbinei cand a fost dusa la reconditionat, daca paletii s-au rupt sau aveau joc asa de mare incat au atins in carcasa turbine (creand mici urme este normal sa suiere mai tare).

    Daca luati o masina cu 0km va suiera turbina in mers dupa 2200-2300 rpm.
    Jocul in ax il verificati foarte simplu desfacand furtunul pe care este debitmetrul.
     
  13. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Este diferența de la cer la pământ intre o turbina care incarca în mințile ei și șuieratul de la turbinele recondiționate.

    În general turbinele ajunse la reconditionat nu ajuns pentru un mic joc al axului.
     
    Maryo88 și hadallex apreciază asta.
  14. Xrase

    Xrase 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5 8R,2.0 tdi,CGLC,2014
    Ok multumesc de raspunsuri.
    Turbina intradevar nu suiera ca si cea reconditionata, ci doar foarte putin(acum stiu ca putin e relativ pentru fiecare dintre noi).
    Pe mine ce ma deranjeaza e ca turbina pe care o am acum pe masina e noua nu reconditionata si merge mai prost decat cu turbina vechie(reconditionata), si nu mi se pare normat.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cel mai probabil e altceva defect la tine. Trebuie log în mers.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  16. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Xrase, dupa montarea turbinei noi, ti-a facut cineva "basic settings" pentru actuatorul tubinei? ECU trebuie sa stie ca are alta turbina si trebuie sa "invete" noul actuator.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Merge Basic Settings la actuatorul turbinei ?
    Eu doar cu Output Test am reusit sa il misc.
    De ce trebuie sa stie ECU ca a fost turbina inlocuita ? Este de ajuns sa inlocuiesti turbina, stergi eroarea de actuator si gata. Evident ca actuatorul trebuie calibrat in prealabil.
     
  18. Xrase

    Xrase 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5 8R,2.0 tdi,CGLC,2014
    Nu a fost pus testerul pe masina dupa inlocuirea turbinei.
    Hmmm. acum m-ai pus pe ganduri....stiti pe cineva care ar putea sa ma ajute cu testarea propriuzisa? Timisoara sau Arad?
     
  19. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
  20. bogdan2.7 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    audi a6 2.7 2005
    Salut
    Am acelasi cod de actuator pe masina si aceeasi problema. Eu stau in Spania. Daca nu rezolv nimic la reprezentanta aici pot sa iti trimit bani sa imi comanzi si mie unu acolo la tine ? Merci
     

Distribuie pagina asta