1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    La reprezentanta Audi trebuie numaidecat sa-l gasesti. Nu exista sa nu fie .
     
  2. bogdan2.7 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    audi a6 2.7 2005
    Am fist astazi la doua destul de mari si miau zis ca au piesa la vanzare dar nu o pot monta ei ca nu au aparatura necesara
     
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Atunci care este rostul ca sa o procur din Italia , tot la ei trebuie sa te duci la calibrat.
     
  4. bogdan2.7 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    audi a6 2.7 2005
    Da asa este in principiu am crezut ca nu il gasesc dar acum problema mai grava ca nu am ce fc cu el
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Mai cauta alte reprezentante, e adevarat, nu toate au acel aparat de facut adaptari.
     
  6. bogdan2.7 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    audi a6 2.7 2005
    Ms o sa mai caut
     
  7. Marius Alin Scumpu

    Marius Alin Scumpu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2016
    Locație:
    Frankfurt
    Masina:
    A6 2.7tdi 2006
    Salutare,
    Ieri am schimbat în service actuatorul stricat ce l-am avut pe turbina și se pare ca mașina merge. Trage perfect, acuma rămâne de văzut. Toată operațiunea 10 minute. Acum sa vedem, am circulat 150 km trage pe autobanda. Lămuriți-mă și pe mine căre-i treaba cu calibratul / adaptarea. La mine problema era când se încălzea turbina în mers.

    L-am întrebat extra pe mecanic ca am citit aici mult pe forum și mi-a spus ca nu are nevoie de nici o calibrare. Sunt trei șuruburi și gata toată treaba. O sa merg mai mult cu mașina sa vad dacă mai face figuri ca înainte intra în Limp Mode din cauza la actuator dar acum se pare ca trage bine. :arco:
     
    Adrianu și nae77 apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca te-ai fi uitat bine la actuator ai fi vazut ca suportul acestuia, respectiv gaurile unde intra cele 3 suruburi de prindere nu sunt rotunde, ci ovale, deoarece acesta nu are o pozitie fixa pe turbina. Gaurile acelea iti permit sa il muti milimetric mai sus sau mai jos pentru o calibrare corecta.

    Nu stiu la ce mecanic ai fost tu de ti-a zis ca nu se calibreaza si i-a reusit montajul din prima, dar bravo lui.
     
    Marius Alin Scumpu apreciază asta.
  9. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    @Marius Alin Scumpu pe pagina 10 începând de la postul #182 ai sa vezi ca eu cu colegul @audi66 am vorbit și am evidențiat ce înseamnă calibrarea actuatorului.
     
    Marius Alin Scumpu apreciază asta.
  10. Pin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI CAHA 2011
    Salut. Am citit paginile scrise anterior, insa nu-mi dau seama daca si la mine este actuatorul acela de vina. Masina: Audi A6 C6 2010 2.0 TDI 170 cp CAHA. La 10-20 km dupa ce am facut plinul la un BP in Grecia la 37 grade afara, la o accelerare mai brusca a intrat in limp mode (bujia incandescenta intermitenta pe bord si lipsa putere). Am oprit am pornit, a mers vreo 100 km, apoi la o accelerare brusca aceeasi problema. Apoi 1000 km nu a mai facut, insa am avut un consum mai mare si nu am mai accelerat la maxim. Am facut plinul in Romania si acum i-am dat in toate felurile si nu mai face. Eroarea pe care si-a luat-o pe VCDS: 5172-Boost pressure regulation, P0234 00[101] Limit Exceeded (Overboost condition). Poate fi actuatorul ? Poate fi de la motorina ? ??
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are legatura motorina cu limp-mode-ul tau.
    Eu cred ca ai geometria murdara.
     
  12. alex hartau

    alex hartau 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi A6 2.7 2006
    Dragilor,
    Am nevoie de opiniile voastre va rog
    Am un 2.7tdi si am erorile din poza la motor:
    -câteodată se aprind bujiile, asta văd cand pun contactul iar dacă il iau si il pun iar , bujiile se sting dar cand pornesc cu ele pâlpâind, mașina nu mai trage deloc si mi se aud foarte tare tobele :( uneori se mai aprinde si motorul dar dispare dar cand se aprind bujiile , nu mai dispar pana nu repornesc motorul
    -cand toate becurile sunt stinse , trage dar nu cum trebuie , se mai aprind bujiile si se sting in mers doar câteodată
    toti își dau cu părerea , nici un mecanic nu mi-a făcut sau zis ceva concret :(
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    debimetrul - controleaza-l
     
  14. alex hartau

    alex hartau 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi A6 2.7 2006
    Întâi am curațat senzorul apoi l-am schimbat.
     
  15. alex hartau

    alex hartau 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi A6 2.7 2006
    De ieri a început sa se aprindă intermitent bujiile cand accelerez , atunci nu trage deloc , cand se sting merge bine. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac , ce sa schimb si unde sa o duc ...:(
     
  16. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Incaodata tester pe masina si urmatoru pas log in mers.
    Suspectez geometrie murdara(sau actuator zapacit).
     
  17. lemon

    lemon 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2016
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a6 2.0 170cp
    Buna ziua. Detin un audi a6 facelift din 2010 cu motor 2.0 tdi 170. In drum catre casa pe germania am fortat un pic si am circulat cam mult peste 200km/h. Acuma se aude un sunet suiuitor de la turbo cand intra in functiune. Intrebarea ii ca ii pe duca turbo sau ii sunetu normal dupa ce sa curatat toba si toate la motor?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca fluiera mai rau ca inainte, verifica turbina.
    Nu are ce sa se curete incat sa suiere mai mult decat e normal, doar nu aveai chirpici pe traseu.
     
  19. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Sigur a obosit turbina sau mai este posibil sa fi uzat-o chiar tu.
    Regimurile mari de viteaza sa pot folosi ,in schimb revenirile din regimul ala trebuie sa fie foarte line, pentru ca turbina sa se intoarca din temperatura fara ca axul sau paletii sa se deformeze.
    Intotdeuna dupa un drum lung la prima oprire v-a trebui sa lasi motorul in relanti 2-4 minute pentru ca turbina sa se raceasca fara a se deforma.
    Daca tu ai forjat-o si te-ai oprit de 3 ori la buda si i-ai taiat "gazul" la motor fara a lasa turbina sa se linisteasca sa fii sigur ca tocmai iti pregatesti bugetul de alta noua.
     
  20. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    De vreo 2 saptamani cand trec de 3000rpm sau 120km/h masina cred ca intra in limp-mode deoarece dupa ce masina atingea una din cele doua nu se mai accelereaza.Dupa ce opresc si repornesc motorul masina functioneaz normal. Tin sa precizez ca masina a fost pusa pe doua testere si nu a inregistrat nicio eroare.
    Turbina nu are joc singurul lucru ce mi se pare ciudat este zgomotul (ca o sirena de politie) cand schimb treapta sau decelerez. Explicatia unor ar fi :turbina descarca presiunea
    Multumesc anticipat pentru eventualele indrumari/sfaturi
     

Distribuie pagina asta