1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nu exista scan si sa nu iasa eroare, deci ori cine il face nu stie , ori te minte.
    Incepi prin a face un log in mers pe care il postezi aici si noi ne dam cu parerea.
     
  2. mududek

    mududek 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI V6, 2007, 233CP
    Salut! Am achizitionat de curand un A6 C6 Allroad cu motorul de 3.0, 233 CP. Mi s-a aprins martor motor in bord, limp mode intermitent la temperaturi exterioare mari. Am pus tester si am gasit 5 erori printre care si cea cunoscuta de la actuator. Am ridicat capota si am gasit tija dintre actuator si geometria turbinei sarit. L-am pus la loc si acum am ramas doar cu eroarea de actuator. Ma gandesc sa ii fac o calibrare. La PBV1 mi-au dat un cost de 550 RON. Am doua intrebari daca ma puteti ajuta: 1) am diagnosticat correct problema cu actuatorul? 2) se poate face in alta parte ceva mai ieftin? 550 ron mi se pare cam mult. Multumesc!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi la AVD Turbo, stiu ca ei au aparatul acela de calibrat actuatorul.
    Dar daca masina mergea bine inainte si nu ai umblat la suruburile de prindere ale actuatorului, degeaba il reglezi. Cred ca si-a dat ultima suflare.
     
    andreicls apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cei cu motoare 2.7 si 3.0 TDI ce aveti probleme cu urme/vapori de ulei langa turbina. Cumparati si puneti clema (N 911 061 01) pe furtunul ce vine de la turbo catre separatorul de ulei.
    La modelele mai noi clema este deja prezenta, si-au dat si ei seama ce mizerie se face acolo.
     
  5. Mihai Gl 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6, an 2010, break, motor 200cm CAGB
    Salut,
    Am un A6 C6 2010 Avant si am o problema: de putin timp si citind topingul ma regasesc cu aceleasi simptome. In timpul mersului nu conteaza turatia sau viteza, scade brusc puterea motorului. Astazi sotiei mele, fiind la volan, i s-au aprins si bujia si uleiul in acelasi timp cu pierderea puterii. Am verificat uleiul nu a scazut nivelul. Imi puteti da un sfat ? va multumesc.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa faci urgent diagnoza si LOG in mers.
     
  7. Mihai Gl 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6, an 2010, break, motor 200cm CAGB
    Multumesc, puteti sa-mi recomandati pe cineva in Galati sau pe aproape?
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  9. bogdan.barbu31

    bogdan.barbu31 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A6, CAHA, 2010

    Salut, exact acceasi problema o am si eu, exact aceleasi doua erori... vreo rezolvare?
    Multumesc !
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai departe, de mesajul citat, ai citit ?
     
  11. bogdan.barbu31

    bogdan.barbu31 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A6, CAHA, 2010
    eu am raspuns la ultimul post al user ului cu aceeasi prob, deci mai departe nu exista...am vazut mai departe niste indicatii din help-ul vcds, dar cu tot respectul, asta se presupune a fi un forum...
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai departe exista si niste metode de rezolvare care trebuia intai sa le aplici. Forumul asta deja nu mai este pentru intrebari si pentru ce credeti voi ca nu exista. Exista rezolvari la toate problemele care credeti voi. Invata o chestie ca o sa-ti prinda bine pe viitor: asa cum am mai repetat (dar observ ca degeaba) este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala dar se pare ca lenea este mai pregnanta si de ce sa nu punem/scriem noi pagini aiurea si inutil pe forum daca se poate. Si nu in ultimul rand internetul este nemarginit. Tu te-ai inscris astazi pe forum si in secunda 2 vrei o rezolvare. Asa ceva nu se poate fara sa faci un efort. Ultimele mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil. Multumesc.

    Inca ceva, ca sa nu avem probleme data viitoare tine minte ca este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Multumesc.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  13. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Buna tuturor!
    Dupa ce am citit acest topic cred ca am si eu o problema cu turbo
    Masina trage foarte bine insa daca motorul este rece si apas in mers acceleratia la maxim imi intra in limp mode se aprinde martorul in bord si isi pierde puterea.precizez ca nu face acest kucru in mod constant .
    Sa fie turbo in sine?sa fie actuatorul?sa fie galeria de admisie(si la aia sta martorul din bord aprins la alea am schimbat kitul de reparatii si am curatit insa tot mai apare)
    Model:audi a6 3.0tdi 225cp quattro Bmk
     
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    stosh17, fa o diagnoza pe motor si arata-ne eroarea/erorile.
     
    stosh17 apreciază asta.
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Mai bine un log in mers.
     
    stosh17 apreciază asta.
  16. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Ok am sa fac ceea ce mi ati recomandat si am sa revin cu informatii.
    Va multumesc pentru promtitudine!
     
  17. Lidia 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2016
    Locație:
    Anina
    Masina:
    Audi a6 2litri 4f 2005
    Am avut aceiasi problema si a fost geometria variabila vinovata .Am cumparat alta si merge acum
     
  18. sebi_bc 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi A6 2L 2006
    Este primul post aici ! In primul rand va salut pe toti !Sunt membru in in grupul VAGde multa vreme ,dar e prima masina Audi si cu scuzele de rigoare de 2 zile tot citesc pe topicuri si am si eu o intrebare ca toti incepatori legata de o ciudatenie a masinii mele A6 2006 2L 140 cp BLB ; cu motorul cald in trafic am facut o acclerare mai indelunga undeva spre 5ooo rpm si cand sa las acceleratia am constatat sa motorul se tot accelereaza ,dar cand am apasat ambreajul si frana motorul si-a revenit si a rulat normal (primul gand a fost ca s-a dus turbina si am oprit motorul si am tras pe dreapata) cand am repornit motorul si am repetat experimentul am constatat ca de apas ambreajul si frana motorul revine la turatie normala (e c-am ciudat) am mai incercat sa repet figura si nu am mai reusit.Masina ruleaza si functioneaza normal fara fum sau alte cele Maine ma duc sa fac o diagnoza si sa o vada mecanicul ! sa mai confruntat cineva cu astea?
     
    Ultima editare: 17 Feb 2017
  19. sebi_bc 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi A6 2L 2006
    Cu scuzele de rigoare o sa continui cu subiectul susmentionat .M-am tot gandit la ce sa intamplat si mai completez ca atunci cand a ramas acceleratia blocata si am apasat ambreajul si frana ,pedala de frana a revenit mai violent,clank. Mor de curiozitate sa ajung la mecanic(ma gandesc ori la turbina ori la ceva senzor daca exista sa blocheze acceleratia)
    o zi buna tuturor!!!
     
  20. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Nu sunt eu mecanic,dar daca ai ajuns pana la 5000 de ture,nu ai nici o problema cu turbina,daca zici ca nu scoate nici fum.
    Excluzi turbina facand un log in mers.
     

Distribuie pagina asta