1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. madalinmpr

    madalinmpr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f2
    Salutt,
    Am un A6 C6 2010 facelift cu motorul de 136 CAGB. Pot pune o turbina de 170 ? Unde o pot gasi si ce ajustari trebuiesc facute ?
    Multumesc.

    Are un cod specific ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O poti gasi in dezmembrari. Nici o ajustare.

    Are mai multe coduri. Dar ce speri sa obtii ? 170 cai ?
    Nu ii vei avea niciodata fara o resoftare dupa inlocuirea turbinei.
     
    madalinmpr apreciază asta.
  3. madalinmpr

    madalinmpr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f2
    Am soft acum, iar dupa ce o pun am vorbit sa rescrie softul. Ma interesa sa stiu ce cod imi trebuie sau nu conteaza ?
     
  4. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    madalinmpr, acesta este codul : 03L145701E (montata pe motoare cod CAHA si CAHB).
     
    madalinmpr apreciază asta.
  5. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Bună ziua,
    La masina din profil am o problema la turbina. Inainte sa o demontez sa o curat era ok iar după ce am curatat-o și am pus-o la loc am observat ca nu mai trăgea și scotea un fum negru. Dacă știe cineva ce poate fi ? Trebuie cumva schimbata ? Va mulțumesc.
     
  6. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Pai ai nevoie sa faci un scan cu vcds sa vezi ce iti da.
    Daca ai curatat tu personal poate ai stricat ceva la partea variabila,daca ai dat jos actuatorul de pe turbo atunci trebuie recalibrat,pot sa fie multe chestii si daca faci un scan afli cam ce se intampla si dupa aia isi pot da alții cu parerea.

    E fum negru?nu cumva șuieră?se aprinde ceva in bord?
     
  7. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Mi se aprinde arculetul ala galben și șuiera. Scoate un fum negru pe țeava de esapament.

    Am vorbit din tara și mi s-a spus sa trimit turbina și îmi pune totul nou pe ea. Ma costa 350 de Euro. Acum ma gândesc ca poate nu are nimic decât ca trebuie sa-i fac un test.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ceva are, totusi tu nu ai explicat pas cu pas ce ai facut si noi nu suntem ghicitori.
    Daca ai demontat actuatorul de pe turbina si nu ai dat semne sa tii cont de pozitie la montaj e normal ce ti se intampla, ai dereglat actuatorul.

    Deschide capota si roaga pe cineva sa puna contactul in timp ce tu filmezi actuatorul, sa vedem cursa tijei.
     
  9. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Daca si umblta la actuator eu cred ca de acolo se trage.
    Dar fa cum a zis audi66 si fi mai explicit in ce ai facut la mașină.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Macar de ar fi doar atat, ar scapa de problema cu 5 minute de rabdare si o cheie fixa de 8, parca. :)
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    parca e de 10 :):arco::arco:
     
  12. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Am sa-i fac un video la mașină azi și o sa-l atasaze ca sa va dați cu părerea. Turbina era ok doar ca am desfăcut-o, am curațăt-o si am demontat actuatorul ceea ce cred ca nu trebuiea și cred ca de aceia se intampla ce patesc. Simptomele sunt cam asa: se aude un tiuit, scoate fum negru pe la turbina și se mai aude și ceva asemanator cum se aude o toba de esapament sparta.
    Problema mai grava este ca sunt în Germania, m-am dus la reprezentanta audi și le-am spus ce și cum dar ei mi-au spus ca trebuie schimbata turbina pentru ca nu fac centrări / calibrari. M-am dus cu un video luat de pe youtube și l-am arătat dar dădeau din umeri. Eu ma gândesc ca dacă slăbesc suruburiile cele trei de la actuatorul și mișc în mai multe posibilități poate poate găsesc cum trebuie sa stea corect si sa reușesc sa o ii dau de cap.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca se aude infundat ca o toba sparta, de la actuator e problema.
    Pune video-ul sa fiu sigur 100% si o sa iti atasez eu dupa poze cu pozitia exacta a actuatorului.
     
  14. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Atasez video:

     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai actuatorul foarte dereglat.
    O sa iti pun eu poze in 30 min si o sa iti explic cum sa il reglezi. Asta in caz ca nu l-ai stricat de tot, sunetul ala ascutit vine de la actuator cand e fortat.
    Oricum, filmarea trebuia sa o faci cu motorul la ralanti, nu dand sprituri.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am incercat sa fac poze la masina mea dar nu reusesc din cauza protectiei de tabla (la tine vad ca e data jos) de pe turbo si mi-e lene sa o dau jos ca e prinsa intr-un surub si de pompa tandem. Dar am gasit pe net cateva poze si am subliniat cu rosu ce trebuie sa faci.

    Deci, pui contactul sau pornesti motorul si slabesti cele 3 suruburi ale actuatorului (de 8 sau de 10, numai retin exact). FARA SA II MAI DAI SPRITURI CA LA DACIE !
    Acum misti actuatorul astfel incat gamalia de jos pe care vine prinsa tija sa fie la nivel cu marginea surubului cu cap de imbus.
    Odata ce l-ai fixat pe pozitie ii strangi cele 3 suruburi, pui VCDS si stergi eroarea stocata pe Engine si vezi daca mai reapare.
    Normal ar trebui sa mearga totul ata, asta daca actuatorul tau inca mai e bun.
     
  17. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Am înțeles ce trebuie sa fac , și după ce o reglez ar trebui sa își revină sau trebuie după la servis sai scoată erorile?? Va mulțumesc
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Regleaza-l cum ti-am explicat si dupa mai fa un video cu masina la ralanti sau doar cu contactul pus.
    Normal ar trebui sa mearga direct, daca nu merge va trebui sa te duci la un service sa iti stearga eroarea de pe Engine.
    Daca eroarea reapare inseamna ca ori nu l-ai reglat bine, ori s-a dus actuatorul de cat s-a fortat pe el.
    Din cauza asta ti-am zis sa il reglezi ca in poza si sa faci un video in timp ce pui contactul, sa vad cursa tijei.
    Tija trebuie sa faca doar o cursa, in jos, si sa ramana acolo.
     
  19. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Am rezolvat-o doar ca mai este o problema. Se aude vajitul acela dar în schimb merge mai bine ca înainte. Ma gândesc ca este rotita aia care este lângă elice ca mi-a duc aminte ca avea joc.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce rotita langa elice ? E posibil sa ai turbina pe duca si sa ai joc in ax. Ori ai desfacut piulita incercuita din poza atasata ? In cazul asta ai decalibrat miezul turbinei. Obligatoriu dai turbina jos si te duci la un atelier de reconditionat turbine ce are stand pentru reglat miezul, altfel, circuland asa distrugi 100% turbina.
    Ai reglat actuatorul cum ti-am zis si e totul ok ?

    P.S Foloseste si tu . (punct) si , (virgula) cand scrii, sa inteleg si eu din prima fara sa fiu nevoit sa citesc de 5 ori fraza.
     
    Ultima editare: 5 Apr 2017

Distribuie pagina asta