1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Acum am ajuns acasă cu mașina. Am mers mai tare ca sa vad cum se prezintă pe autostrada și pare sa fie ok doar ca se aude tiuitul acela și parca se aude când o accelerez un sunet gros adică ca și cum am tobe de esapament. Nu se aude tare este un sunet plăcut. Ma gândesc ca mi-a rămas sunetul acela în cap și de aceea poate mi se pare. Mai este nevoie sa merg la service ca sa sterg erorile sau este ok ? Eu va multumesc din suflet și daca îmi permiteți as vrea sa ma răsplătesc fata de dumnevoastră când o sa vin în tara.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca am editat postul de mai sus, raspunde-mi la intrebare si mai fa un video sau o poza cand pui contactul sau cu motorul pornit sa vad ce se intampla acolo.
     
  3. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se opreste perfect unde trebuie cand pui contactul, din punctul asta de vedere stai linistit ca e reglat bine.
    Acum uita-te la poza din postul de mai sus si zi-mi daca ai umblat la piulita respectiva.
     
  5. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Nu m-am atins pentru ca știu ca sunt multe piulițe siguranțe și ca nu o sa mai știu sa o montez, de aceea nu m-am băgat acolo.

    Unde mi-ai atasat poza este o tăblița după elicea aceea și am curațat cu sarmulită și ma gândesc ca acum atinge.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu ai desfacut piulita aia si ai montat totul la loc exact la fel, acum ca ai reglat actuatorul ii mai trebuie doar talpa sa se duca depunerile adunate cat ai mers fara turbo. :)

    Odata ce ai montat totul la loc, ai apucat de piulita aia sa misti elicea sa vezi ce joc are, sa nu cumva sa fie atat de mare jocul incat elicea sa atinga in peretii carcasei ?

    Uita-te la videoclipul atasat de la minutul 00:30.

     
  7. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Nu cred ca se mișcă asa pentru ca din cate mi-a duc aminte are un pic de joc dar foarte puțin. Mâine o sa ma uit sa vad. Trebuie sa mișc din spate sau pot și din fata ? Adica sa verific asa cum este în video ?

    Pentru ca la mine este deja montat pe motor și nu pot mișcă doar dintr-o parte.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e obligatoriu sa misti din spate, asta inseamna sa desfaci partea de evacuare, cele 3 piulite, e unpic mai greu.
    E de ajuns sa dai jos furtunul ce pleaca din debitmetru si ajunge in turbina. Din cate imi amintesc trebuie sa ai degete foarte lungi sa ajungi la elice, asa ca vei fi nevoit sa dai jos si plasticul incercuit in poza. Daca ai putin joc e normal, important e sa nu fie jocul mare astfel incat elicea sa atinga in carcasa.
    Daca e totul ok acolo, poti merge linistit si 100.000 km, nu doar 1800. :)
     
  9. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Oricum când ajung în tara trebuie sa dau pe la mecanic sa se uite la turbina ca tipa rău sau ma gândesc ca poate nu baga ulei sau ....

    Maine fac un video și vi-l trimit. Ok ? Va multumesc din suflet. O seara buna.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu isi facea ungerea, era dusa de mult.
    Astept video, mersi la fel.
     
  11. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    M-am uitat la turbina și are ceva joc și atinge elicea aia de carcasa turbinei.
    Când masina sta la ralanti nu se aude nimic dar când o accelerez se aude rău de tot.
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Scoate banii , si fuga dupa o alta turbina, sau reparatie.
     
  13. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Pai asta zic și eu. Am vorbit deja pentru inlocuire. Pot merge cu ea asa pentru ca pana la service sunt cam 300 de kilometri ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Radu, stop !

    Eram sigur ca de acolo provine sunetul in turatie.
    O sa iti las eu un link de unde sa cumperi un miez Mellet deja echilibrat. Dai turbina ta jos, ii scoti miezul, il pui pe cel Mellet si gata. Scapi cu 200-220 € si piese de calitate.

    Am nevoie de codul de pe placuta atasata turbinei.

    Nu, numai merge deloc asa cu masina, risti sa o faci praf si iti faci de lucru fara rost. Dat bara jos, intercoolere, tubulatura, etc. ca sa scoti uleiul din ele.
     
    Ultima editare: 6 Apr 2017
    Aurel G apreciază asta.
  15. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Crezi ca as putea cumpăra de aici din Germania sau trebuie sa fac comanda pe net ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Faci comanda pe eBay si iti ajunge acasa. Daca nu te descurci te ajut eu in privat.

    Da-mi codul de pe placuta atasata pe turbo. Fa-i o poza.
     
  17. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    059145702R
    GI506973400340
    53049700045
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Salut. Fa-ti cont pe eBay si comanda din link-ul de mai jos. Platesti si iti ajunge acasa.

    M-am inselat, e putin mai scumpa decat la 2.7 TDI, in jur de 240-250€ pentru 3.0 TDI, dar calitatea se plateste. :)

    https://www.ebay.it/itm/322475414425
     
    Ultima editare: 6 Apr 2017
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aveti in poza de mai jos pozitia tijei cu contactul pus a unui actuator reglat.

    upload_2017-4-18_22-43-18.png

    Ca idee, sunt 2 modele de actuatoare, unul vechi, celalalt nou (care nu este compatibil intotdeauna, testat pe pielea mea).
    Deasemenea sunt si cu 2 tipuri de mufe, unul cu 4 pini, celalalt cu 5 pini.

    Modelul cu capacul plin de aluminiu nu se mai gaseste nou, decat SH.

    Modelul nou, ce are capacul partial din plastic si restul din aluminiu vine din fabrica cu semne date pana unde trebuie sa fie cursa tijei.

    upload_2017-4-18_22-54-2.png

    Repet, nu toate sunt compatibile intre ele. Pe unele scrie VDO, Siemens-VDO sau Continental.
    Eu chiar am intalnit 2 actuatoare cu acelasi cod unul Continental, celalalt Siemens-VDO.
     
    DrLexic și scooby88 apreciază asta.
  20. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Am si eu o problema cu turbina...imi flueiera cand stau pe loc sau se mai intampla cand merg incet/decelerare. Toate acestea au aparut in urma cu ceva timp cand am fost si mi-am schimbat racordul flexibil. Tin sa precizez ca geometria a fost curatata si turbina se afla in parametri si nu fluiera mereu. Se mai intampla cateodata sa stau la semafor si sa inceapa sa fluiere....moment in care accelerez un pic, stand pe loc si isi revine
    Credeti ca este posibil sa fie de la altceva acel fluierat deoarece zgomotul nu se aude in dreptul turbinei ci prin spatele masini pe la tobe.
    PS: Masina are DPF OFF.
    Multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta