1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ai reconditionat turbina?si eu am turbina reconditionata si fluiera si asta e boala lor,a celor reconditionatate.
     
  2. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Nu este reconditionata, doar i-am curatat geometria :(
     
  3. Gavra Paul

    Gavra Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6, 2.0, 2006
    Salut. Sunt posesorul unui Audi A6 2.0 tdi an 2006 si ieri in timp ce rulam pe autostrada masina pur si simplu nu se mai tureaza....intra in limp mode. Dupa cateva apasari ale pedalei de acceleratie isi revine apoi iar face. Am chemat un prieten sa ma ajute cu un test vagcom. Nu e expert tipul inca invatam amandoi si as vrea sa stiu daca poate cineva sa imi interpreteze rezultatele si sa imi spuna care e cauza.....daca e dus turbo?sau poate e egr?....mentionez ca am facut un test și in mers in treapta a 3-a de la 1.800 t/m pana la 4.000 t/m. Multumesc anticipat.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu vezi ca ai erori si pe EGR si pe debitmetru ?
     
    Gavra Paul apreciază asta.
  5. Gavra Paul

    Gavra Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6, 2.0, 2006
    Am inteles ca sunt erori la debitmetru si la EGR....ce voiam sa stiu este daca EGR(spec.) sunt valorile care ar trebui sa fie și EGR(actual.) sunt valorile mele? Si nu imi dau seama daca turbo este in regula sau nu:-??. Multumesc!
     
  6. mcristian79 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a6, 3.0 tdi quattro
    Salutare
    Se pare ca am dat si eu de belea cu audelul meu, am fost cu el la mecanic si imi spune ca trebuie schimbat actuatorul de la turbina. Mentionez ca este o turbina KKK, ce are actuator VDO(nu este vizibila seria).
    Simptomele sunt urmatoarele:
    Dimineata, la rece, masina merge perfect. Pot sa merg cu ea in conditii, fara probleme, dar daca opresc motorul, dupa ce pornesc inca odata, nu mai trage ca si cand as fi fara turbo. Opresc motorul, stau 5 minute, apoi pornesc din nou la drum. Aici intervine elementul surpriza.... daca vrea merge, daca nu nu. PUNCT !!! Repet aceasta operatiune pana merge. De exemplu, ieri am oprit de vreo 20 de ori, .... fara rezultat... alaltaieri am oprit de 4 ori si si-a revenit.
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
    Multumesc
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Simplu, pui mecanicul sa ti faca un log in mers si un BS pe turbina, dupa aia vezi care e problema.
     
  8. mcristian79 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a6, 3.0 tdi quattro
    Am fost la mecanic si l-a facut. Zice ca e actuatorul de la turbo. Stie cineva de unde as putea face rost de asa ceva?
    Va multumesc
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Vrei mai ieftin - internetul e nemarginit, de nu, il iai din audi la 245euro tot kit-ul. Trebuie adaptat dupa montare, dar daca citesti acest thread iti vei gasi singur toate raspunsurile.
     
  10. mcristian79 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a6, 3.0 tdi quattro
    Multumesc pentru raspuns. Chestiunea e ca am fost si la audi, si mi-au cerut peste 7000 de lei pt reparatie ... vroiau sa schimbe turbina cu totul, ... nimeni nu stie de ce. Am sunat la est turbocenter, le-am dat seria turbinei, si mi-au zis ca au actuator la 150 euro + tva. Dupa ce le-am dat adresa sa mi-l trimita, m-au intrebat daca e cel cu o bucatica de plastic pe capac sau e cel care are capacul metalic in intregime. Al meu, din pacate, e cel cu capac metalic in intregime (cica e model mai vechi), si nu il au pe stoc. Deci, m-am intors inca odata de unde am plecat.
    Chiar nu stiu ce sa mai fac....
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Depinde de cine dai la reprezentanta, si mie imi ziceau ca trebuie schimbata turbina , caci kit -ul dupa dansii nu era bun pentru turbina mea. Intradevar dupa vin-ul meu pe etka dadea ca nu merge. Am insistat sa incerce si au reusit, si eu aveam cu capac metalic, acum cu bucata de plastic.
     
  12. skorpion2009

    skorpion2009 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2012
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 4f / 2007 ; BRF 2.0 / 136 cp
    Turbina dusa..

    Bună seara, azi mi.a picat turbina, după ce s.a turat motorul singur pana la 6000 de ture și am umplut soseaua cu fum alb de nu știu cum au scăpat fără accident cei din spatele meu; asta din senin, în timp ce mergeam normal în 2500 de ture cu 70 km/h. Am luat masina cu platforma. V.as ruga dacă se poate un cod de piesa (turbosuflanta) pentru mașina din prezentare. Mulțumesc
     
    Ultima editare: 2 Iul 2017
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    03G145702K sau 03G145702KX
     
  14. skorpion2009

    skorpion2009 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2012
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 4f / 2007 ; BRF 2.0 / 136 cp
    Deci ce este in chenar roșu cu k sau kx la sfârșit
    Mulțumesc "nucugheri"
    Citisem prin topice mai vechi ca ar exista în bucurești o fabrica de turbosuflante, Honeywell, care produce pentru audi Belgia. Și a mea tot din Belgia e adusă. As lua de la ei decât sa comand la concesionar. Ce mă sfătuiți?
    Mulțumesc
     
    Ultima editare: 3 Iul 2017
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cu X la sfarsit inseamna reconditionata.
     
  16. ionfmi

    ionfmi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Dalboset
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0TDI, 2005
    Și mie mi-a picat turbina după ce am resoftat mașina.
    Am trimis-o la recondiționat, am primit-o peste doua zile reparata, cu garanție 12 luni, și deocamdată văd ca merge stas.
     
  17. cristiblabla 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6, 2.0, 2007
    Buna ziua . Ieri dupa amiaza la plecarea de pe loc masina mea a inceput sa aibe un suierat urat amplificat de felul cum acceleram. Scotea fum si nu tragea .Ajuns acasa am descoperit cu vagcom urmatoarea eroare :
    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached
    Este turbina sau poate fi altceva ? Mentionez ca acel sunet urat pare ca se auzea din turbina. Masina este un audi A6 C6 din 2007 cod motor BRF (136 cai ). Multumesc.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De la furtune pana la turbina/dpf totul trebuie verificat!!
     
  19. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    Am demontat o turbina de pe 2.7tdi kkk și după remontat intra în limp mode zicând ca se face suprapresiune. Menționez ca înainte sa o demonteze mecanicul nu avea nici o problema( fum, sau sa nu tragă). Pur și simplu mergea normal mașină. Motivul pentru care a fost demontata a fost ulei mai mult decat normal din intercooler stanga fata (400ml). Acel intercooler a fost prins cu ZIP tie pentru ca i s-a rupt o ureche și stătea puțin mai jos.( cred ca de fapt acesta a fost și motivul pentru care s-a strâns ulei în intercooler). S-a făcut o constatare la cluj la autonik și au zis ca turbina e buna. Oare sa fie de la actuator? Trebuie recalibrat din nou pe mașină la reprezentanta? Aveți idee cat este o turbina noua la reprezentanta?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1700 euro este o turbina KKK pentru 2.7 TDI. Ti-o zic pe proprie experienta.
    Daca ai demontat actuatorul de pe turbina trebuie re-calibrat (la reprezentanta sau la cineva care stie cu ce se mananca).

    P.S Cei de la Autonik ar fi trebuit sa stie treaba asta.
     

Distribuie pagina asta