1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    După ce am pus alta turbina sus îmi zice electric static fault pe actuator. Turbina trage nu are nici o problema, turbina a fost noua cu actuator pe ea și îmi da pe tester electric static faul curent la actuator. Eroare care nu poate fi ștearsă. Vreo idee?
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pune eroarea asa cum ai gasit o!!
     
  3. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    O sa o pun mâine ca din păcate nu am făcut poza.
     
  4. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    Ar trebui calibrat actuator-ul la reprezentata ? Turbina a fost noua cu actuator montat pe ea. De la reprezentanta a zis ca normal nu trebuie calibrata, dar cine știe ? Ce se recomanda ? Mașină intra în limp mode după 1-2 km.

    20170729_094830.jpg
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica sigurante, cablaj, conectori pt.inceput.
    Incercati sa faceti diagnoze cu vdcs si nu cu testere multimarca.
     
    blinki2009 apreciază asta.
  6. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    Testerul este Bosch. Pe vdcs a dat aceeași eroare. Am programare la reprezentanta sa vad care e treaba pe luni. Probabil sa trebuiască calibrat actuatorul care a venit pe turbina noua. Siguranțe nu cred ca pot sa aibă legătură din moment ce mașina trage normal pana la un moment dat. Siguranțele închid sau deschid total un circuit. Rămâne de văzut.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Eu ti am spus ce sa verifici conf.erorii tale"electric fault.."daca la tine"electric"face parte din sistemul de alimentare cu motorina e altceva.

    Probleme sunt pe actuator, de la ce ti am spus eu pana la el defect.

    Normal ca dupa ce ai verificat toate astea incerci sa verifici daca actuatorul lucreaza cu un tester de reprezentanta sau cu un VAS PC.

    VDCS afiseaza altfel erorile si anume 0XXXX apoi PXXXX.

    Bafta in rezolvare!!
     
  8. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    Vdcs nu a dat alta eroare inafara de cea cu p3348. Când pica gazul îmi da în mers martorul bujie intermitent iar dupa ce opresx și pornesc mașină din nou îmi da martorul motor. Atât la martorul bujie cat și la martorul motor aceeași eroare.
     
    George cz apreciază asta.
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Uita te cu atentie cum afiseaza vdcs erorile, pana la cea de powertain(Pxxxx)ai in fata un alt cod de eroare sub forma 1/9xxxx.
    De aceia am cerut codul de vdcs, cel cu Pxxxx poate fi asociat/alatirat si cu un al cod in format 1/9xxxx.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca nu orice actuator merge pe masina ta.
    Zi-mi ce cod ai pe actuatorul vechi si ce cod ai pe actuatorul nou.
    Presupun ca cel vechi era cu capacul plin de aluminiu si cel nou cu capac jumate plastic, jumate aluminiu.
     
  11. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Daca turbina era noua si iti da eroare de actuator, ori nu se potriveste turbina respectiva la tipul tau de motor ori ai problema electrica, cabluri etc. Nu umbla la turbina! Daca este noua si defecta, ai garantie la ea! Mai simplu de atat nu se poate. Cum a spus si colegul audi66 spune ce cod ai pe actuatorul nou si turbina.
     
  12. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    Cel vechi era făcut de cei de la continental, cumpărat de la audi, iar turbina noua a venit cu actuator Siemens cu capacul integral din aluminiu. Cel de la continental avea și o parte de plastic
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca nu sunt intotdeauna compatibile intre ele. Eu am avut Siemens VDO si am pus Continental, sub nici o forma nu scapam de eroare.
    Totul a revenim la normal dupa ce am pus alt actuator second-hand Siemens VDO.
     
  14. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    Tot siemens vdo este și al meu. Asa a venit turbina cu el gata calibrat. Cine mi-a dat jos turbina veche care era totusi intr-o stare nu prea buna nu a stiut ca nu trebuie nimic modificar la actuator si l-a dereglat. Cel vechi era continental instalat tot de audi. Nu stiu daca cel cu care a venit din fabrica a fost siemens sau conti. Interesant este faptul ca după ce repornesc mașina trage de rupe fără nici o problema, ca și cum nu ar fi nici o eroare. Dar actuatorul în continuare îl da cu eroarea p3348. Maine de dimineață ma prezint cu ea la audi, poate nu este calibrat bine actuatorul pe turbina și necesita o calibrare la "ei" acasă. Sper sa fie doar atât. În cel mai rău caz voi cumpăra alt actuator.
     
  15. Adi4x4 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Altötting
    Masina:
    Audi A6 Allroad quattro 3.0 TDI ASB
    Salutare, la mașină din semnătura, dupe ce am recondiționat clapetele, la câteva luni îmi dă sporadic eroarea p3348 electrical failiure intermitent la turbo.
    Ce mie îmi este neclar este de ce îmi taie gazul direct la pornire și numai când e cald motorul, apoi o las puțin și o repornesc și merge ceas. În mersi nu face deloc probleme , daca pornește direct cu turbo activă.
    Am circulat și 20 de km cu ea in limp mode de vreo câteva ori :(.
    Sa fie doar de la cablaje ceva?

    Mersi
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cablajul sau actuatorul turbinei.
     
  17. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Na hai ca dupa aproape 10.000 km parcursi fara probleme, a aparut prima buba: s-a aprins in bord martorul din poza si masina e in limp mode permanent (nu-si revine nici daca o opresc si-o repornesc), iar la diagnoza am fault-ul din poza. Un sfat avizat va rog, ce sa verific mai intai? Ar fi destul de urgenta treaba, fiindca luni am de facut un drum de vreo 500 km si nu pot pleca cu ea asa...
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Posibil alta electrovalva N75.
     
  19. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Aia n-ar fi asa grav, ca nu-i tare scumpa. Sa nu incep cu o verificare a vacumului, inainte de-a cumpara un N75 nou?
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ba da, poti, normal.
     

Distribuie pagina asta