1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ne intrebi pe noi cu mecanicul langa tine ? Ce fel de mecanic este ala care nu ti-a raspuns la intrebari.

    Ca sa scoti turbina nu se demonteza fata masinii dar iti recomand elevator si referitor la intrebarea numarul 2 nu avem de unde sa stim de unde ai pierderea de ulei. Pot fi zeci de cauze si degeaba intreb fara sa investighezi, tot, asa cum trebuie. Ce ai de facut este deja scris pe forum.
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Si chiar nu-ti dai seama care ar pute fi cauza dupa toate ce ti-am spus. Daca merge acum sigur nu este de la cablu. Schimba actuatorul si nu cauta altceva, uite ca mergand asa nu-i faci prea bine turbinei, asa ca sa nu te trezesti sa schimbi si turbina.
     
  3. adigoldstar 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6,2.7TDI,2005
    sunt in aceeasi situatie , cum ai rezolvat problema consumului ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Theo nu a mai intrat pe forum de peste 1 an. De ce nu verifici si tu de cand un membru nu a mai accesat forumul ? Crezi ca o sa-ti raspunda acum ? :)
     
  5. adigoldstar 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6,2.7TDI,2005
    Am văzut, da poate verifica mail și vede.Am epuizat cam toate încercările prin service uri și nici un rezultat.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar ce consum ai ?
     
  7. adigoldstar 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6,2.7TDI,2005
    Nu mai trage in parametri,o simt greoaie și mi a intrat in limp mode cu eroarea Boost Presure P0235 001 regulation range not reached , după CB am consum între 17 și 40%.La pompa mi a ieșit 15% in afara cu 2000rpm.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aia e singura eroare ? Nu cumva ai si pe actuatorul turbinei ?
     
  9. adigoldstar 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6,2.7TDI,2005
    Nu am alte erori pe motor,am un tampon motor și ceva minor pe la uși.Eroarea aia a rămas stocată la limp mode și după ce am șters o nu a mai apărut.In prezent nu mai apare.Am verificat debitmetru,presiune turbo ... totul e in parametri
     
  10. adigoldstar 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6,2.7TDI,2005
    Revin cu noutăți.Variabila atingea corpul turbinei,a fost desfăcută , recondiționată ... totul e in parametri acum.
     
  11. Marius06 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2007
    Salut,
    La un audi A6 C6 2.0 tdi din 2007 de cateva saptamani am un falfait pe decelerare si nu stiu ce este. Am fost la mai mulți mecanici si nici unul nu mi-a dat un răspuns concret. Daca ati mai întâmpinat astfel de probleme va rog ajutati-ma cu un sfat ? Va multumesc

     
  12. adigoldstar 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6,2.7TDI,2005
    Salut Marius , imi este cunoscut sunetul , l am avut pe un A4 cod motor BLB si a fost turbina de vina , nu apucase sa pice si am reparato.E doar o parere bazata pe experienta personala fara prea mari cunostiinte de mecanica.Sunt sigur ca sunt colegi care sunt mai experimentati ca mine si te vor ajuta cu o parere.
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Are dpf-ul spart ? Sa umblat la turbo ?
     
  14. Marius06 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2007
    Multumesc adigoldstar, sper sa ma ajute cineva ca pana acum am cheltuit cu ea in jur de 500 €uro si tot asa se aude. Nimeni nu mi-a dat un răspuns concret. Multumesc

    EEXCALADE cica mi-a curat turbo si de atunci a început sa se auda
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ai gasit problema .
     
  16. Marius06 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2007
    EEXCALADE daca mi-ai spune ce este DPF-ul ca nu ma pricep deloc la mecanica. Eu sunt in Belgia momentan si săptămâna viitoare vreau sa plec in țară si nu stiu ce sa fac. Sa plec asa cu ea ?
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La modelul tau de masina am avut problema asta dupa anulare dpf (filtru particule) sau dupa "reglare" turbo.
    Ce cod de motor are ?
     
  18. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Salut, la un audi A6,C6 3.0 cod motor BMK, înlocuirea actuatorului se poate face doar și numai în reprezentanta ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca actuatorul este nou, da.
    Daca este second-hand, nu.
     
  20. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    In acest moment sunt la un service autorizat, și mi-au făcut diagnoza, pe un program necunoscut, tradus in limba romana, dar nu asta contează, precizez că nu este cu ,vcds iar ei mi au spus că am 8 erori , supraalimentare, că clapele de admisie nu mi merg. Întreb de actuator și ii arat diagnoza pe vcds și mi spune că nu e buna, precizez că în oraș toți îi spun jepcar . Un sfat ?


    Se potrivește actuatorul cu cod 059 145 725A tinanad cont că actuatorul meu are 059 145 715F?
     
    Ultima editare: 7 Dec 2017

Distribuie pagina asta