1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca citeai putin topicul asta te lamureai singur.

    Eu am avut 059 145 725 A si am pus 059 145 715 F, nu mi-a mers. A trebuit sa iau exact acelasi cod care l-am avut.
    Unele sunt cu carcasa complet metalica, altele au si o bucata de plastic pe capac.
    Acum, e alegerea ta, riscul tau.
     
  2. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,

    Imi poate spune cineva daca acest tip de turbina se poate monta pe masina mea? 25086560_1754273317939919_516174569_o.jpg 25086837_1754273431273241_1337457700_o.jpg
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    gogota_69, ma indoiesc ca vei putea monta o turbina de Fiat/Iveco 2.3JTD...
     
  4. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Conform codului aceasta turbina s-ar fi pus si pe audi 4.2 :(
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Daca te referi la A8 4.2 TDI, acolo s-au montat turbine cu actuator electric, fara nicio legatura cu turbina cu coduri de Iveco din poze.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Conform codului turbina aia s-a montat pe Iveco Daily si atat.

    Maine poimaine vedem turbine de Stralis pe 2.0 TDI. :))
     
  7. Dina Eduard 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audu A6, 3.0 tdi, 2006
    Salut,
    Am si eu un Audi A6 C6 3.0 motorina an 2006 si a inceput sa imi creeze probleme. Plecand dimineata de acasa si pana seara imi da 3-4 erori pe zi.
    Eroarea consta in: pornesc masina, plec dupa loc iar motorul nu mai trage, simtind asta o accelerez in 3000 4000 de ture si mi se aprinde martorul de la bujiile incandescente si licare, opresc, o las 7 minute oprita si masina isi revine
    Dupa ce ajung la destinatie opresc din nou masina si cand o pornesc din nou eroarea revine. Pe tester imi spune ca imi da eroare comanda electronica a turbinei. Are cineva idee cum pot afla exact ce trebuie facut ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incepi prin a scoate tija de pe actuator si vezi daca se misca liber si fara retineri. Acum ai 2 posibilitati :
    1. Daca tija se misca lin fara sa agate, ai actuatorul defect.
    2. Daca tija se misca greoi, agata sau nu face toata cursa, incepi prin o curatare a geometriei.
     
  9. Bartelmihai

    Bartelmihai 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    4F,3.0 TDI,2005
    Salut,
    Am un audi A6 C6 3.0 tdi și de ceva timp am probleme cu actuatorul de turbo și un motoras de la clapete. In vara am schimbat actuatorul și motorasul de la clapete de pe o mașina care era la dezmembrat și problema a dispărut (sau cel puțin așa am crezut ) nu mi-a făcut nici un fel de probleme timp de câteva luni in care am verificat cu testerul și nu aveam nici eroare pe motor.
    Același probleme ca la restul nu mai intra turbina si dacă băgai piciorul mai tare in ea se aprindea spira. In Decembrie m-am hotărât sa trimit turbina la recondiționat gândindu-mă ca nu are cum sa mai fie actuatorul pentru ca l-am schimbat și problema ar fi de la turbina.
    Am trimis-o la ciposturbothecnics, m-au sunat băieți și mi-au zis ca turbina este in stare buna de funcționare și ca actuatorul este ok, doar geometria trebuia curațata.
    Am întrebat băieți dacă turbina tine să-i fac soft de putere la motor și mi-au confirmat ca este ok. Zis și făcut, am primit turbina am montat-o, am mers vreo 2-3 zile pana i-am făcut softul și încă 2-3 după (la fel, pus tester pe mașina nici o eroare pe motor) și am avut surpriza sa mi se aprindă iar check engine (actuator turbo, clapet bank 2) și sa nu mai între turbina
    Acum nu știu ce sa fac: sa iau actuator nou, sa iau SH ? Cu clapetele m-am hotărât să le anulez.

    Menționez ca nu am reglat primul actuator ca nu am știu dar pe al doilea oare l-au reglat băieți când au pus turbina pe banc sau trebuia sa ma duc la un service/reprezentanta ?

    Aștept sfaturile voastre. Va mulțumesc anticipat si ma scuzați ca v-am scris romanul asta.
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este imposibil sa nu ai erori memorizate din moment ce se aprinde martorul. Verifica si traseul de la intercooler pana la turbina... sau faci un log in mers sa vezi unde este problema.
     
    Ultima editare: 7 Ian 2018
  11. Bartelmihai

    Bartelmihai 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    4F,3.0 TDI,2005
    Nu am avut erori după ce am schimbat clapeta și actuatorul in vara și nici când mi-a ajuns turbina de la recondiționat. Am sa verific și traseul. Acestea sunt erorile .
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  13. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Buna. Am postat un log in mers de la turbo dacă ma ajuta cineva cu o informație dacă sunt in regula valorile. Filtru aer recent schimbat. Mașina se comporta bine dar parca ar trebui sa traga un pic mai bine 2.0 tdi BLB 140 cp 2005. Îmi intra prea multă presiune in turbo ? Sau la MAF
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Softul e modificat ?
     
  15. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Nu. Este din fabrica tot. Mi se pare ca nu trage cum trebuie și nu cred ca sunt de vina jantele și anvelopele pe 225 55 17. Suspensii sport
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Problema e in alta parte
     
  17. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Inteleg. Dar ma refer la turbo diferența aia 50-100 in plus care îmi scoate la log poate avea urmări grave ? Pe tester nu am erori deloc
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    E normala diferenta
     
  19. Audilic 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 C6 2.7tdi 2008
    Salut,
    Intâmpin probleme la masina si nu-mi dau seama de la ce poate fi: am demontat turbina sa vad care e treaba si am gasit o clapeta in turbina pe partea dinspre evacuare.
    M-am uitat la galeriea de admisie acolo nu lipsește niciuna. Masina se afla in limp mode acum, cand o accelerez si o las sa isi revină la relanti scapa aerul din turbina (il arunca in filtru). Motorul este de 2.7 tdi quattro an 2008 iar aceasta (in poza) este clapeta care am găsit-o in turbina. Multumesc.

    79C8EBAB-DFDD-4078-84C0-CCE339CDECD8.png
     
  20. Audilic 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 C6 2.7tdi 2008
    Problema rezolvată clapeta vine de la racitorul EGR
     

Distribuie pagina asta