1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Audiquattro6, acesta este codul surubului M6X16 : N90958902
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  2. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Multumesc . Acum am dat comanda deoarece nu era pe stoc si vine după amiaza.
    L-a găsit imediat după codul trimis.
    Stima !
     
  3. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Va salut, am un joc axial in turbina la masina din semnatura. Ce imi recomandati, turbina noua sau reconditionarea turbinei mele? Masina merge normal, fara consum de ulei sau fluierat, uneori foarte rar fluiera cand las acceleratia. Credeti ca este urgenta treaba?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Repar-o acum pana nu se rupe si te obliga la demontarea barii, intercooler-ului, etc. pentru o curatare amanuntita a sistemului de span.

    Un miez OE Borg Warner pentru KKK e in jur de 300-350€.
     
    Azlat apreciază asta.
  5. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Am hotarat sa comand noua cu tot cu actuator ca sa nu am probleme. Multumesc, va tin la curent.

    Edit: Am avut putin ulei in intercooler, am vazut cand am schimbat cureaua de transmisie, trebuie sa desfac iar sa curat acolo in cazul in care schimb turbina?
     
    Ultima editare: 25 Feb 2019
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E normal sa ai putin ulei acolo, din cauza vaporilor care circula pe traseu.
     
  7. Iamandi Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2014
    Locație:
    Stefan cel Mare
    Masina:
    Audi A4 , 1.8 5v 125cp, 1999
    SALUT. Aceeasi problema o am si eu!! Am sxhimbat si turbina doar "miezul" scotea si fum.. dar cu asta noua nu mai scoate fum dar acelasi falfait il are in dezaccelerare!! Cum ai rezolvat problema??? Multumesc.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ati schimbat/reglat tija actuatorului?
    Ce valori aveti in BS facut pe turbina?
     
  9. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Salut, am schimbat turbina, am pus turbo nou Borg Warner BV50 (nu reconditionat) dar acesta are un fluierat in accelerare. Nu stiu, este totusi o turbina noua, are voie sa fluiere?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca fluiera este o prolema, daca fâșâie este normal.

    Ti-a venit cu garnituri noi ?
     
  11. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Nu reusesc sa fac diferenta, este un fluierat discret de la 1400 pana la 2.000 - 2.200. Trebuie sa strang iar toate suruburile de la turbo, poate scapa ceva. A venit cu garnituri noi, s-au schimbat.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Discret ? Stai linistit, e normal, e totusi o turbina. :)
     
  13. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Gata, in manualul de la Borg Warner spunea sa re-strang suruburile dupa ce motorul a fost incalzit, nu stiu cum am sarit peste acel pas. S-a facut asta, gata cu micul fluier.
     
  14. Elvis Bacircea

    Elvis Bacircea 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2019
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi A6 avant 2006 3.0 TDI Quattro
    Salutare,
    Sunt nou pe forum am citit cu interes cele 26 pagini dar sunt nou utilizator de AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO si nu ma pricep prea bine sa interpretez problema mea de aceea as vrea sa o descriu aici.. Dupa cate am citit aici poate fi de vina acel actuator dar va las pe voi sa ma ajutați

    Am impresia ca nu trage pt cei 233cp sau incepe sa traga cand are chef ba începând intre 2500-3000 rotatii iar alteori trage grav de la 1.700. In alta oridine de idee simt ca intra turbina mereu la turații diferite cand are ea chef. Azi de exemplu eram in urcare, am intrat in depășire, am dat kick down dar surpriza ... nu s-a mai accelerat deloc parca mergeam fara turbina, cred ca prindeam 60 km/h in 5 minute. Nu mi-a aparut nici o eroare in bord nimic. Am oprit si pornit motorul si si-a revenit. Ce poate fi ? apelez la experiența voastră..
    Iar problema numarul 2

    Va multumesc. Sunt dispus sa platesc si sa ma deplasez oriunde in tara daca, careva de aici se baga sa ma ajute. Nu as vrea sa ma duc la reprezentanta sau service deoarece sunt necunoscător de cauza si vor dori sa traga pe pielea mea cat se poate de mult.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La problema ta este de vina 90% actuatorul turbinei, va trebui sa faci o scanare pentru certitudine.
     
  16. Elvis Bacircea

    Elvis Bacircea 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2019
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi A6 avant 2006 3.0 TDI Quattro
    Atasez eroarea ..
    Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (j724) , electrical malfunction.

    Am scos tija de la turbina , iar geometria turbinei se misca foarte foarte bine adica ridic motul acela in sus si cade singur dupa ce ii dau drumul.. ramane sa fie actuatorul cu problemă? Am cautat pe internet actuator acelas cod pe borgwarner si l.am gasit.. intrebarea acum este daca il cumpar si il montez trebuie sa mai recalibrez ceva sau pur si simplu il cumpar ma duc la service si il montează..
     
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Problema aceasta a ta , este LARG discutata pe acest forum, chiar si eu am avut aceasta eroare , am scris si descris in acest topic rezolvarea. Este kit la reprezentanta, acolo si calibrezi actuatorul. Daca tu zici ca se misca bine, 100% e actuatorul, chiar si eroarea iti spune - electrical malfunction. Daca era la geometrie putea sa fie mechanical malfunction. Nu stiu cum ai citit si nu ai gasit nimic aici.
     
  18. Elvis Bacircea

    Elvis Bacircea 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2019
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi A6 avant 2006 3.0 TDI Quattro
    Sunt de acord cu ceea ce zici de aceea am mai recitit odata toate paginile, in consecință am dat comanda de actuator pe cod de origine si implicit am sunat la cateva firme din București recunoscute care se ocupa cu actuatoare turbine etc. Spre surprinderea mea mi-au spus ca, montajul si calibrarea actuatorului nou se va face doar cu turbina demontata de pe masina, ceea ce aici pe forum chiar nu am vazut asa ceva nicăieri. Aici se spune ca se rezolva daca ma duc la reprezentanta si il calibreaza ei din tester. Aceste firme mi-au cerut 700 respectiv 750 lei montajul actuatorului nou calibrarea si demontarea/montarea turbinei. Acum nu știu ce sa cred si ce sa fac. Am deja actuatorul in cutie nou am dat 1.100 lei pe el si nu stiu ce sa fac unde sa il calibrez la cine sa merg. Nu stiu daca vor doar sa ma mai stoarca de bani sau chiar este adevărat. Mulțumesc

    Daca ma duc la reprezentanta ma duc cu el deja montat pe masina sau cu el in cutie ? Imi trebuie programare la reprezentanta sau e in funcție de disponibilitatea lor ? Nu te supăra intreb deoarece eu sunt in concediu doar 2 săptămâni nu locuiesc in Romania si chiar nu știu cum se procedeaza pe aici.
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Du-te la Audi, aia nu dau jos nimic.
     
  20. Elvis Bacircea

    Elvis Bacircea 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2019
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi A6 avant 2006 3.0 TDI Quattro
    Am pus actuatorul nou pe masina si l-am recalibrat dar masina merge la fel, urca in turație greut si undeva pe la 3.000 agață. Acum o sa ii fac recondiționare turbina totala. Azi am pus VCDS pe masina si imi baga turbina doar 1.6 bari dar normal trebuie 2- 2.4. Este singura soluție, cred ca am geometria variabila prăpădită desi acea tija a geometriei se mișcă foarte, foarte usor. Am cumparat degeaba actuatorul.
     

Distribuie pagina asta