1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina si Vacuum motor Diesel la A4 B5 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de cornel1111111, 3 Iun 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai da jos furtunul gros ce intra in turbina si verifica daca are joc axul si starea paletilor, se vede clar daca ating in carcasa sau sunt ciobiti.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Excelent raspuns insa din pacate nu se citeste. Pe mai multe topicuri ce au legatura cu turbina se vorbeste de verificarea jocului, insa unora le place sa scrie si sa astepte aceleasi si aceleasi raspunsuri care se gasesc deja, culmea, pe ultimile 2 pagini.
    Dumnezeu iti da, dar nu iti baga in traista!
     
  3. Gogosharu

    Gogosharu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A 4 1.9tdi 2000
    O fac,o sa scot furtunul gros, insa inainte de a demonta primul surub de la masina,am vrut sa aud parerile celor care au trecut prin aceasi problema.
    Am citit ultimile pagini,am intrebat inca de cateva ori ca sa ma edific MAI BINE,am urmat intocmai sfaturile,dus la diagnoza,cumparat furtune, luat in calcul posibilitatea ca actuatorul sa fie defect, vazut ca se poate schimba doar miezul turbinei IN CAZ CA V A FI NEVOIE,deci teoretic stiu ce trebuie facut, asta am vrut mai intai sa stiu teoretic,de maine continui practic,ptr inceput desfac furtunul gros de la turbina,cu toate ca n am atins niciodata elicea unei turbine si nu stiu ce joc trebuie sa aiba si cat e normal sau nu,sper macar ca o sa fie suficient de vizibil...
    Apoi daca observ ciobituri pe elice,sau atinge carcasa cand invart de elice, atunci chem un baiat cu scule si demontam turbina...
    SANATATE!
     
  4. georgecrisan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2015
    Locație:
    Alba-Iulia
    Masina:
    A4, 1.9TDI, AJM, 2001
    Ce reprezinta aceea "ciuperca" si cum se numeste?
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Deschide un circuit de răcire, cred ca pentru filtrul de motorina. Nu are treaba cu turbina. Vad ca lipsește și furtunul de vacuum din ea.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  6. georgecrisan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2015
    Locație:
    Alba-Iulia
    Masina:
    A4, 1.9TDI, AJM, 2001
    Furtunul la taiat mecanicul deoarece pierdea aer si nu actiona turbo si la infundat cu un surub,ce zici tu este sub aceasta piesa, n am retinut numele piesei sa ma interesez cat costa ca sa o inlocuiesc.
     
    Ultima editare: 16 Iul 2016
  7. vorbarel 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.9 TDI 116 cp AJM , 10-2000
    Salut cine imi poate interpreta acest log . Scuze daca am postat gresit ,dar si eu am mici probleme cu turbina erori nu am ,cand intra cand nu intra . Iar atunci cand intra nu e spectaculos .multumesc !
     
    Ultima editare: 20 Iul 2016
  8. a1in11 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Allroad Quattro,2.0 Tdi,170cp,2010
    Salut!
    Ieri,cand am iesit cu masina din Timisoara am vrut sa accelerez mai tare sa o mai "desfund". Eram in treapta 4 la 3000 ture si surpriza: intra in limp mode.Am observat de saptamana trecuta cand a mers un prieten cu ea ca scoate ceva fum. Asa ca azi i-am facut un log in mers,atasez fisierul. Mentionez ca turbina am schimbat-o in decembrie 2015. Am luat una reconditionata de la o firma din Cluj. Sper sa nu fie iar turbina de vina. M-am uitat la furtune si par in regula(nu sunt eu mare mecanic). Daca poate cineva sa ma ajute cu interpretarea log-ului... Pe tester am urmatoarea eroare:
    17965 - Charge Pressure Control
    P1557 - 35-10 - Positive Deviation
     
  9. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Verifica debitmetru, valva n75 si actuatorul de la turbo.
    Undeva ai pierderi de presiune pe vacuum.
     
  10. a1in11 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Allroad Quattro,2.0 Tdi,170cp,2010
    Am scos azi mufa la debitmetru si nu s-a schimbat deloc mersul motorului la relantiu. Am dat o tura cu mufa scoasa si nu a tras cum trebuia,trage mai bine cu mufa conectata. O sa citesc cum se verifica valva n75 si actuatorul. E posibil sa fie vreun furtun de vacum crapat?
     
  11. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Da, e posibil
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Deci, atat eroarea cat si logul spun acelasi lucru: AI PRESIUNE PREA MULTA!!!
    Cum sa ai furtun spart daca tu ai prea mult aer? Dhan67?
    Evident daca ai presiune prea multa, debitmetrul nu are nici o vina pentru ca ala scade presiunea, nu o creste. Si evident, la relanti nu se va modifica niciodata mersul motorului si daca debitmetrul e pe campii. Cine ti-a spus ca se modifica ceva la auz cand scoti mufa probabil lucreaza la Codrina.
    Valva n75. Aia cu ce ti-a gresit? Nu vezi pe log ca s-a dat peste cap sa corecteze presiunea?
    De fapt tu pentru ce ai facut logul daca nu il iei in considerare? Sau tu acum vrei sa cauti alti vinovati decat sunt? Problema ta e simpla: agata geometria variabila din turbina. Dai jos turbina, o cureti (de preferat nu la mosu pe izlaz) si apoi verifici sa lucreze usor si sa nu fie sparta ciuperca actuatorului geometriei. Apoi le multumesti baietilor de la Cluj pentru reconditionarea facuta turbinei asteia.
     
  13. a1in11 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Allroad Quattro,2.0 Tdi,170cp,2010
    Multumesc Ovidiu! Nu stiu sa interpretez log-ul, tocmai din acest motiv l-am pus pe forum! O sa dau jos turbina sa o curat! Speram sa nu fie ea de vina!
     
  14. a1in11 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Allroad Quattro,2.0 Tdi,170cp,2010
    Ai avut dreptate Ovidiu! Am curatat turbina si nu mai intra in limp mode. Multumesc! Numai bine!
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Va salut. Este mare jocul axului din videoclipul atasat ?

     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, este normal.
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Am inteles. Multumesc frumos ! Ideea e ca l-am dat jos de pe masina si nu se desface miezul de "melci". Palele simt ca agata putin in platou.. astept sa isi faca wd si benzina efectul sa-l pot desface.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa ce o lasi la "inmuiat" lovesti usor cu un ciocan de cauciuc/plastic si o sa iasa.
    Jocul este minim, griji iti faci doar in cazul in care paletii au joc de ating in carcasa.
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca te referi la paletii care se vad in videoclip nu agata deloc in carcasa. Cand misc de tija care actioneaza palele din interior simt o oarecare vibratie fina cum s-ar freca putin pe platou.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E posibil sa ai ceva depuneri pe geometrie, vezi tu cand desfaci.
     

Distribuie pagina asta