1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina si Vacuum motor Diesel la A4 B5 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de cornel1111111, 3 Iun 2013.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Asa arata turbina de pe masina mea.
    [​IMG]'][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    100% nu s-a umblat la ea niciodata. :lmfao:
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Stie cineva de ce "boltul" care trage geometria , are cursa mai scurta decat surubul opritor??
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pentru ca e mizerabila geometria.
    Atentie, capatul cursei nu il poti atinge cu mana, ci cu pistol de vacuum.
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ovidiu , am curatat tot ce tine de turbo. L-am montat la loc. Misc boltul ce misca geometria si mai am 3 mm pana la surubul opritor. Eu am miscat acel inel care tine vanele si el are cursa pana in acele despartitoare. Daca actuactorul trage pana in surubul opritor , nu v-a lovii geometria in despartitoare?
     
    Ultima editare: 4 Noi 2016
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ba da.
    Ai umblat la piulita de reglaj a tijei?
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    ^ Nu. N-am umblat deloc la actuactor inca.
     
  7. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    salut. imi cer scuze daca ceea ce vreau eu sa aflu se afla prin paginiile forumului, doar ca as vrea sa centralizez toate informatiile de care am nevoie , si in timp util .
    A4 1.9 AJM , de cand am cumparat-o avea joc in axul turbinei ( sus-jos doar ) destul de maricel , dar l-am ignorat atata timp cat masina a mers/tras perfect , nu a dat gram de fum ( am avut chiar itp-ul chiar dupa ce am cumparat-o) , si consumul de ulei dat pe la egr nu a trecut de 2L-2.5L. In momentul de fata ma confrunt cu lipsa de putere ( ca un limp mode permanent ) , foarte mult fum albastru de indata ce ating 1400-1500 de ture. Masina clar e trasa pe dreapta , nu as vrea sa patesc mai grav de atat .
    Care sunt pasii , ce ma sfatuiti , turbina sh, sau reconditionata ?
    Va multumesc !
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu te sfatuiesc sa mergi la un bun mecanic. Problemele se rezolva la un bun mecanic nu punand intrebari. Te sfatuiesc sa cumperi turbina noua.
     
  9. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Nici nu ma asteptam sa imi rezolv "problemele ca prin minune doar intreband aici domnule Cristi. Intrebariile ce le-am postat , sunt pt a-mi diminua starea de confuzie si a afla daca exista cineva care a pus o turbina reconditionata / si de la o anumita firma si daca a avut probleme ulterior strict din cauza recondutionarii de proasta calitate . Doua, trei raspunsuri de ici colo, printre care si al tau , chiar imi vor fi de ajutor. Multumesc
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu mai recomand reconditionarea turbinei nicaieri, de aia ti-am spus sa cumperi noua, pentru ca am avut nenumarate probleme la multe masini cu turbinele reconditionate la diferite firme specializate, firme de prin tara si din Bucuresti.
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cumpara un miez Mellet de pe ebay si ti-o asamblează un mecanic priceput.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu vrea nimeni sa faca asta Razvan pentru ca pretul miezului Mellet este egal cu pretul reconditionarii si ei gandesc pe termen scurt ca mai bine reconditioneaza turbina dar nu se gandesc pe termen lung ca au mai mult de pierdut din cauza reconditionarii proaste facuta cu piese chinezesti adica o sa mai platesca manopera demontarii si reconditionarii inca odata si asa mai departe. Pe mine ma seaca chestia asta cu intrebatul cat costa. Frate dar cand ti-ai cumparat marca asta tu te-ai gandit ca masina se strica ?
    Eu gandesc ca nu este normal cand ai marca asta sa intrebi cat costa ceva ci te duci la un atelier specializat cu un bun mecanic si ii dai cheile.
    Daca la masina mea o piesa costa 2000 Euro ma duc si o cumpar nu comentez ca este prea scumpa. Asta mi-am asumat in secunda 2 cand mi-am cumparat masina. Stiu ca multi o sa zica faptul ca masinile astea nu mai valoreaza cat ar costa anumite piese noi dar nu asa trebuie sa gandim.
     
    Ultima editare: 15 Mai 2017
    Pas Alexandru apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
    Dar poti cumpara un miez Mellet si te poti duce la orice service unde exista un om capabil sa curete o turbina (asta inseamna scos miez-ul afara si curatat).
    Din moment ce poate sa curete turbina, poate sa schimbe si un miez, nu e mare inginerie (mai ales ca miezurile Mellet sunt ansamblate si echilibrate din fabrica, deci plug&play).
    Turbina noua nu mai exista la B5 si la multe alte modele, ci doar reconditionate de fabrica.
     
    Pas Alexandru apreciază asta.
  14. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    audi66 Multumesc pentru raspunsuri .
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Va salut. Vreau sa va intreb cum e posibil ca palele elicei de la turbina sa fie putin tocite dar joc nu simt sa aiba?

    Miez fabricat de Mellet pe unde gasesc ? Pentru ajm cat si pt ahh ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil cu timpul a trecut mizerie de filtru si datorita fluxului de aer se duce spre extremitatile elicei, tocindu-se usor.
    Miez gasesti pe eBay, in jur de 200 €.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Turbinele de AJM, AHH, AFN si mai vreo 2 motoare sunt identice.
    Acum 2 săptămâni am dat jos turbo de pe A4 B5 AHH si am pus-o pe Passat B5 AJM.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    A fost vreodată recondiționata?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Neamtul de la care am luat masina a spus ca a fost schimbata turbina la 130.000 in reprezentanta cu tot cu dovada din service history.
     
  20. MARIUS MANTA 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2017
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    a4 ,1.9 ajm, 2000
    salut!
    ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea unui log?
    la turatii intra in limp mod
     

Distribuie pagina asta