1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tutorial 5 - Schimbarea flansei carburatorului Keihin1 pt Audi B3 (cod motor NE)

Discuție în 'Modele clasice' creată de Vlad04NOZ, 31 Mar 2008.

  1. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    salut. imi curge benzina pe undeva pe la carburator. e umed sub furtunul pe unde vine benzina. m-am uitat furtunul e ok nu e spart. e vreo garnitura ceva? de unde sa fie?
     
  2. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    Posibil pe langa burguful de la axul pompei de sprit.
     
  3. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    poate fi de la garnitura de la capac......sau cum ii zice...partii superioare?
     
  4. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    da pe la pompa de sprit curge. cum rezolv problema?? de unde gasesc garnituri sau cum??
     
  5. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    Sall all,am avut nenumarate probl cu acea flansa.am un b3 motor pm si era rupta total;puteam ridica cu mana injectia de pe masina:(am comandat una de la un magazin(50 ron a costat) si operatiunea de schimbare a durat putin peste jumatate de ora.acum sa schimbat total mersul masinii,nu mai trage aer fals,sta super ok la ralanti etc.am incercat sa gesesc pe cineva ce imi poate confectiona una dintrun material mai putin casant ca si cauciucul(bronz,aluminiu etc)insa nu am gasit materialul necesar(sub forma de cub ce urma prelucrat).oricum foarte bune tutorialele acestea.numai bine si felicitari autorului:)
     
  6. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    stie cineva cum ii zice exact acestui tip de carburator sau are cineva un service manual pentru el??
     
  7. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    cat costa un carburator din asta?? un pret estimativ??
     
  8. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    la ce ajuta chestia in care intra o mufa cu 2 fire??? sau ce e?
     
  9. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca ai face si tu o poza ar fi mult mai bine .:)
     
  10. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    ma poate ajuta cineva cu niste indicatii?(vezi poza) :D
     
  11. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Mah hai suna-ma si sa=ti explic odata ce e cu Kenhinul ala . Esti din Iasi si vorbim pe forum . Cel mai bine o facem si apoi postezi pe foru mdespre ce e vorba. Ce ai icnercuit tu de acolo se regleaza nivelul in camera de nivel constant si eletrovalva aia nu are furtunele puse unde trebuiesc.
     
  12. trafalet

    trafalet 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    Targu Neamt,Romania-Roma,Italia
    Masina:
    Audi a4 b5 1800v5 turbo,benzina,an 1999-BMW520i-an1999
    Salutare!Nu stiu daca postez unde trebuie ,dar.......incerc.Doresc sa achizitionez din nou un Audi 80,identic cu cel care l-am avut inainte si problema e urmatoarea:propietarul a schimbat carburatorul original cu unul de Dacie si sincer nu prea stiu ce sa cred despre asta!Se poate face treaba asta si cum afecteaza masina acest fapt?Este vorba despre un motor de 1800s mai multe nu stiu momentan.Ideea este daca se merita sa investesc in achizitionarea ei si cam ce riscuri prezinta modificarea respectiva,inclusiv daca este permisa la verificarea tehnica,respectiv RAR?
     
  13. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Faptul ca fostul proprietar a schimbat carburatorul de Audi cu unul de Dacie spune muuulte despre cum a fost ingrijita....sau mai bine zis nu a fost ingrijita acea masina;), eu zic sa mai cauti, zilele trecute am vazut un B3 diesel inmatriculat pe autovit.ro cu 1200 euro:)....deci se poate sau daca dispui de mai multi bani eu zic sa te orientezi spre un B4 mai degraba, cu un pic de noroc in 2000 si ceva de euro iesi cu ea inscrisa(vezi ca este ceva smecherie cu taxa de depreciere si iesi cam la jumate, adica la un 1.9 TDi din 94-95 in jur de 6-700 de euro)uite un exemplu http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto...1&categorie=1&sens=DESC&Submit=++++Cauta+!+++

    bafta si te asteptam printre posesorii de cerculete sa ne prezinti noua achizitie:friends:
     
  14. trafalet

    trafalet 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    Targu Neamt,Romania-Roma,Italia
    Masina:
    Audi a4 b5 1800v5 turbo,benzina,an 1999-BMW520i-an1999
    Ok ,deci sa inteleg ca acea schimbare influenteza major functionalitatea masinii,deci nu se merita.Ideea e ca era identica cu cea care am avut-o inainte ca si culoare ,etc si pe care domnii guvernanti au vrut sa imi ia taxa cat nu facea masina,insa daca spuneti ca nu se merita sa investesc intr-o masina intretinuta in felul acela e ok,o sa mai caut.Va multumesc.

    Tot ca informatie,motoarele de 1600 diesel sunt fiabile,in ele se merita sa investesc?
     
    Ultima editare: 17 Ian 2010
  15. edypolis

    edypolis 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi cope din 1991 motor 2,3
    sal

    am porbleme cu un b3 cu motor de 2,3 care nu mai vrea sa ami porneasca ma poate ajuta cineva?
     
  16. mad4audi

    mad4audi 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 90 b3 2.3E quattro
    Salut

    Ce inseamna "numai vrea sa porneasca?" Detaliaza si tu ....daca vorbesti de 2 lei , de 2 lei o sa ai raspunsuri .

    Invarte morotul , Ce s-a intamplat de numai porneste , cum mergea inainte motorul ...detaliaza .

    Respect
     
  17. edypolis

    edypolis 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi cope din 1991 motor 2,3
    invarte motorul chiar bine dar parca nu se alimenteaza are scanteie benzina ai vine mia zis cineva ca motorul asta de 2,3 cu seria gm sau gn ca au probleme cu injectia mecanica

    aaa si motorul mergea inainte foarte prost nu tragea parca mergea an 3 in 4
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2011
  18. adi stoia 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi 80/1,8 S NE/ 1989
    Ii salut pe toti fanii marcii audi si multumesc tuturor celor ce transmit pe aceasta cale informatii indispensabile din experientele lor celor novici in reparatii si nu numai. Detin un audi 80 / 1.8 S NE/ 1989 si pana acum o luna nu am avut probleme care sa ma nemultumeasca, insa de curand, mi-a ramas motorul turat la 3000 rot, in deplasare. Am fost la service l-a demontat, functioneaza aproape normal, dar a ramas un furtun de la surplusul de vacuum liber, mecanicul scuzandu-se ca nu a mai reparat de foarte mult timp masini pe carburatie. Voi tine cont de indicatiile lui Vlad04NOZ si ale celorlalti si va multumesc inca o data pt sfaturi.
     
  19. AdY_AdrYan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Rrm. Valcea
    Masina:
    audi 80, 1,8 benzica, 1989
    Referitor la ruperea flansei carburatorului la b3 eu am cumparat unul din Germania si avea facut de neamt o prindere in plus a filtrului de aer care il tine fix si protejeaza flansa. Nu prea le am cu netu asta ca v-as pune niste poze dar incerc sa va explic. Aveti nevoie de doua bucati de paltbanda gaurite la ambele capete. Una dintre bucati are cca 20 cm si e prinsa de al 2-lea surub de la capacul culbutorilor, indoita in asa fel incat sa se poata prinde suportul de la filtrul de aer de ea. Suportul ala de plastic se gaureste si se prinde cu un surub mic. A dou-a bucata este prinsa de un surub de la galerie ,cred ca asha ii spune, sub carburator si indoita pana sus la suportul filtrului de aer si prinsa cu un surub. Nu se mai misca absolut deloc filtrul de aer si respectiv carburatorul. Eu am mai avut un audi 80 innainte si tot timpul se rupea flansa, dar cu sistemul ingenios facut de neamt nu am mai avut probleme. Sper sa intelegeti ce am vrut sa spun :). Poate invat sa pun si poze:)
     
  20. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    iti pot da service manualul
     

Distribuie pagina asta