1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tutorial inlocuire termostat la A4 B6 cu motor 1.9 TDI

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de bodyny2001, 17 Mar 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. bodyny2001

    bodyny2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tfsi, cod motor BWE, 2006
    Salutare tuturor!
    Postez acest tutorial pentru cei care doresc să-şi schimbe termostatul la A4 (B6) 1.9 tdi! Nu este deloc dificil, aşa că: să începem!

    Pentru început trebuie să înlături capacul motor. Cu o şurubelniţă dreaptă scoţi căpăcelele de plastic, apoi, cu o tubulară de 10 desfiletezi cele 3 piuliţe! Ideal ar fi să scoţi si joja pentru ulei, dar trece si aşa!
     
    Vlad○○○○, Axy12345 și Angelo Ciprian apreciază asta.
  2. bodyny2001

    bodyny2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tfsi, cod motor BWE, 2006
    Înlocuire termostat a4 (b6) 1,9 tdi

    Cum ai înlăturat capacul, se observă o mufă de plastic ce este prinsă de corpul motor prin 2 şurubele. Din nou cu tubulara de 10 le desfaci şi înlături mufa! Trebuie să fii atent să NU atingi cumva cu cheia, şurubul de pe alternator (cerculeţul galben), face scurt. Eventual poţi deconecta bateria.
     
    vali06, Vlad○○○○ și Axy12345 apreciază asta.
  3. bodyny2001

    bodyny2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tfsi, cod motor BWE, 2006
    Înlocuire termostat a4 (b6) 1,9 tdi

    Ai dat peste termostat. :)
    E gol goluţ. Acum, dacă nu iese uşor, bagă o şurubelniţă prin centrul termostatulul şi fă puţin pârghie! Ca să nu fiu inţeles greşit, am marcat cu verde, pe unde trebuie să treacă şurubelniţa! O să iasă el şi destul antigel!
    Când îl montezi la loc, primul pe corpul motor este termostatul apoi garnitura, după care mufa de plastic!
    Acum, completezi cu antigel (G12, roşu) diluat, până rămâne la nivel. Porneşti motorul şi stai lângă ea şi completezi din nou dacă mai este nevoie! Stai mereu cu ochii pe vasul de expansiune, nu lăsa să scadă sub minim (sa nu prindă aer).
    Se montează totul la loc in ordine inversă.

    Ps Schimb termostat: vreo 15 minute!
    Supravegheat maşina: Vreo ora! (se ridică greu temperatura)
    Cost termostat: 32 euro, la reprezentanţă! Se deschide la 87 grade!

    Spor la treabă!
     
    Liviuwlj, basti97, Vlad○○○○ și alți 11 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta