pentru consum mic faci cum am scris eu acolo.invarti in sens orar de la stg spre dreapta pana aproape moare motoru si apoi in sens invers intrre 1,5-2 ture.In faat ai un surub mare de care reglezi turatia.Pune ceva poze cu tipul de carb,sa vad cum arata
ok, am rotit de surubul de amestec la dreapta maxim dupa care am revenit 1.5-2 ture spre stanga. masina inca are demaraj bun, nu da rateuri nu se ineaca, insa relantiul e varza. am reglat dupa cum ai spus tu si la turatia maxima suna ca un chopper. mult prea slab, sta sa-mi moara motorul. avansul e reglat si el la turatia maxima, asha ca nu poate fi decat jiglorul. carburatorul meu e identic cu cel pe care ai facut tutorialul. btw, care este consumul la care ar trebui sa ma astept? sa nu am eu pretentii prea mari. multumesc inca odata
reglajul la avans se face cu lampa stroboscopica sau la nevoie se fixxeaza turatia motorului la 2000 rpm sa zicem din surubul de relanti sau se pune ceva pe pedala de acceleratie si se roteste pana se obtine turatia cea mai mare . Chestia aia cu 1,5 ture -2 ture e pur relativa. Ideea e ca rotesti surubul pana tinde sa se opreasca motorul , apoi ii dai drumul o jumatate de tura , vezi cum se comporta masina , apoi daca nu trage mai dai drumul la un sfert de tura -jumatate de tura . Cel mai sigur se regleaza cu un analizor de gaze.
Am Si Eu Probleme Cu Carburatorul acum 2 ani cand am luat masina mergea carburatorul bine tare,si l-am dereglat din greseala ,si de atunci nu am mai putut sa-l reglez.am tot intrebat dar nimeni nu stie.sper sa rezolv cum spui tu acolo.mai vb.sunt nou in club.am piese daca va intereseaza.
bun venit in club,urmareste pasii din tutorial,in mod normal ar trebui sa reusesti,multa bafta,daca ai nevoie de ajutor cu mare placere
de ce nu scade consumul oare ....mama lui??? te rog daca mai ai ceva poze cu carburatorul, m-ar interesa cum sunt puse vacumurile. de exemplu la mine e montat invers carburatorul "acceleratia e langa baterie". partea cu reglajul am facuto si intradevar a scazut consumul dar nu cu mult. ma gandesc ca ar fi problema si cu vacumurile (cateva sunt scoase) ceasu ECON nu merge tot timpul si acum e blocat la "maxim" ca si consum. daca ma poti ajuta cu o schema ceva a furtunelor de vacum. mersi
nu am frate.daca e o sa fac niste poze la mine la masina. la mine nu merge carburatorul deloc,imi baga ffff multa benzina si nu stiu dc. tre sa ma duc la un meserias da nu stiu niciunul. nici eu nu stiu prea multe cu vacumurile da am observat ca daca e vreun furtunas dela crapat sau rupt merge naspa masina
eu am avut un carb pierburg pe masina si am incercat sa`i fac reglajul asa si tot nu mergea. nu`mi statea la relanteu sub nici o forma. l-am desfacut bucatzele..lam curatzat tot...si nimic. intr`un final am schimbat cu un carb webber. este exact ca acesta din tutorial. strang surubul de amestec la maxim si nu se intampla nimic. surubul de turatie nu merge deloc. in orice parte l-as invarti la maxim sau minim. am facut ceva gresit la el cand l-am montat??? nu pot sa`mi dau seama d ce nu au nici un efect nici unul din suruburi.
Pentru Kenhin as putea sa fac eu un tutorial. Dar vad ca lumea nu prea are asa ceva pe masina si deci nu prea ar avea sens. Daca sunt doritori ma apuc.
Eu as fi unul.Dar oricum cred ca este bun un astfel de tutorial.Sunt sigur ca vor fi destui interesati.Sti cum se spune pofta vine mancand
Cristi si eu sunt de acord sa te apuci daca ai timp de un scurt tutorial, sunt sigur ca sunt multi posesori de audi echipate cu carburatoare Keihin...o sa fie un mare ajutor pentru toata lumea(inclusiv pentru mine)...multumim anticipat
Salut! Am cumparat un Audi 80 saptamana aceasta si masina mea se comporta destul de ciudat si anume:dimineata porneste la sfert,peste zi trebuie sa polizezi cel putin 10 secunde,daca o accelerez brusc se pune in fund si moare,daca schimb la mai putin de 2500 face la fel,consuma de rupe,cred ca sare de 10 %lla drum intins,la relanti sta la 1200 de ture si la un timp scade si moare pana se opreste,in fine nu mere cum ar trebui.Parerea mea este ca masina este prea avansata si carburatorul a fost reglat dupe ureche.Cum nu gasesc nici o poza cu carburatorul si suruburile la care ar trebui sa umblu,am rugamintea daca se poate sa mai puneti odata poza carburatorului si sa marcati care ar trebui invartite.Va multumesc mult! Totusi daca Maniacu este de acord si poate sa ma ajute personal in reglajul masinii,il rog frumos sa imi lase pe privat o modalitate de a-l contacta pentru a stabili o intalnire,eu fiind din Targu Neamt ,deci oarecum pe aproape !Multumesc mult !
sal am si eu un audi 80 18s 1989 si tot la fel consuma mult ce sa ii fac si nu stiu cum vin vacumurile va rog autati-ma E cu dublu corp si vreau si poze
Anul trecut dorea unu sa-mi vanda un carburator cu carapacea de deasupra.... injectie monopunct de la un audi 80 b4 2.0 motorul cu montat cu tot nu mai stiu 150 sau 200 lei
Salutare tuturor, As dori sa stiu daca metoda asta de reglaj, amestec, respectiv avans, nu e valabila pt orice tip de carburator..(tinuta turatia la 2000 si reglat avans/amestec pt turatie maxima..)..? Sau cel putin daca nu se poate aplica la carb-ul meu dublu corp, Zenith B3, si motor 1585cm.. Multumiri!
bai fratilor unde este tutorialu asta de care vorbiti in ce site und este pus am audi b3 18s 66kw 90cp si consuma mult rau
Am si eu o problema. Am un vw scirocco mk2 1.8 carburatie (pierburg 2e2) si imi consuma peste 15...cred 20 cateodata. Am incercat sa il reglez. Chiar si cu surubul de amestec inchis maxim tot consuma. Am schimbat flansa cu una noua, set de garnituri si o-ringuri, furtune vaccum. Am incercat sa o tin la 2000 si sa invart pana moare. Invart de surub si nu scade mai mult de 1800 orice as face. Nu trage de toti 90 de cai. Si cand schimb vitezele, fara sprit moare motorul, merge innecata rau si miroase a benzina nearsa foarte tare. Ceva sfaturi ? ce sa mai verific ? Multumesc. Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Am corectat acum mesajul tau. Multumesc de intelegere.
eci Pozele nu se vad pentru ca nu mai sunt pe site-ul unde au fost incarcate. Probabil au avut un termen cat au fost accesibile, si a expirat. Oricum, nu ar trebui sa ai nevoie de poze, e vorba de 2 suruburi, foarte evidente si avans. Daca dupa reglaj tot nu merge bine, problema ar putea fi jigloare infundate, plutitor/cui pontou sau returul infundat. Recomand schimbarea aprinderii clasice cu una electronica cu senzor hall. Eu am pus Gotronic si sunt foarte multumit, am scos din ecuatie posibilitatea sa fie platina uzata, dereglata, puscata..si merge muuuult mai bine.