Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor - recomandat sau nu ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Kira, 21 Oct 2010.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    X e r o x u este un mit ce spui tu. Sau daca tu ai avut probleme nu le-ai avut din cauza uleiul 2T. Eu folosesc ulei 2 T de ani de zile (de cand am luat masina de noua adica de peste 9 ani si peste 145.000 km), merg cu ea preponderent urban si am desfacut motorul (mai bine zis capacul culbutori si partea inferioara adica am demontat baia de ulei) care este impecabil.
     
    ionita123 apreciază asta.
  2. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    Opel Insignia 2.0 CDTI 2011
    Precizeaza ca nu ai DPF. :)
     
  3. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti spun eu ca nu conteaza cu nimic uleiul 2T pus in motor vis-a-vis de dotarea cu DPF sau nu. Am desfacut si alte motoare cu DPF care merg cu ulei 2T de foarte mult timp ca si km parcursi si nu au nimic, sunt foarte curate.
     
    ionita123 apreciază asta.
  4. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    Opel Insignia 2.0 CDTI 2011
    Pentru motor nu contest, dar pentru DPF nu e o idee inteligenta acest ulei de drujba.
    Se produce mai multa funingine, automat cicluri mai dese de regenarere, temperaturi mai mari, ulei mai repede terminat, combustibil ars in plus, viata mai scurta a DPF-ului, etc.!
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE 4th Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    A8 2.5 TDI FACELIFT
    In urma arderii uleiului rezulta cenusa care se depune in DPF .
    2T genereaza mai multa cenusa decat 507.00
     
  6. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Catalin s-a mai discutat despre asta si nu influenteaza cu nimic acea depunere. Stii foarte bine ce scrie userul Trofin pe vwforum pentru ca el isi monitorizeaza incarcarea DPF-ului. Avem colegi in Bucuresti cu DPF si merg cu ulei 2T in motorina de zeci de mii de km si este foarte ok DPF-ul. Nu se intampla nimic.
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE 4th Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    A8 2.5 TDI FACELIFT
    Am monitorizat dpf-ul la pd 2.0 bmp ,isi facea regenerarile ceva mai des si am renuntat . Am folosit 2t mol jaso fc ,50ml la fiecare 10 L combustibil
     
    borsy apreciază asta.
  8. Alex-F1

    Alex-F1 5th Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Si eu merg 70% in oras, dar tot pun ulei 2T la fiecare alimentare.
     
    ionita123 apreciază asta.
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE 4th Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    A8 2.5 TDI FACELIFT
    In plus nu am constatat nici o imbunatatire comparativ cu 2t pus la alh
     
    Ultima editare: 17 Iun 2017
  10. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    Opel Insignia 2.0 CDTI 2011
  11. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    borsy asta este cel mai vehiculat articol / text pentru "adeptii conspiratiei" privind asa zisele probleme create de uleiul 2T pus in motorina. :)

    Hai sa incheiem aici ca asa nu ajungem nicaieri. Pana la urma suntem diferiti si fiecare face ce vrea cu masina lui. Multumim oricum pentru sugestii si sfaturi. O zi buna
     
    kojak13, ionita123 și borsy apreciază asta.
  12. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    Eu nu l folosesc de asa mult timp ! Am mers cu el cu prea putina presiune in turbina ! Degeaba ai desfacut capacul de culbutori si baia, nu acolo se intampla magia, acolo nu atinge nici motorina nici uleiul din ea, dar cred ca sti asta ! Ca sunt curate piesele care este meritul tau, ai facut schimbul la timp si nu s a ars uleiul !
    p.s. am incercat sa pun cateva foto cu capul piston si nu pot !!

    Am un endoscop/micro camera din ala ce se leaga la orice android, e pana in 50 lei unul si asa ma uit in cilindri din cand in cand !

    p.s. 2
    Cristi
    Eu spun ca e de la mers in oras nu ar fi bine sa pui ulei dar dupa cum stim si fara sunt depuneri masive mai ales la cei cu egr activ , deci adaugand ulei vor fi depuneri sigur , fara sau cu !
     
  13. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ma repet si cu asta inchei, tu nu ai probleme din cauza uleiului 2 T. Iti garantez eu asta. Incheiem aici. Multumesc.
     
    ionita123 și aldimit apreciază asta.
  14. tata11 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 c6 2l 2007
    Apropo @Cristi , ce aditiv folosești pe lânga uleiul 2T?



    Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
     
  15. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nici unul. Eu nu pun aditivi in motor pentru ca sunt o "frectie diana la picior de lemn". Lasa legendele si povestile spuse de unul si altul.
    Oricum nu aici se discuta despre aditivi in motor sau combustibili si vreau sa incheiem aici aceasta discutie. Multumesc pentru intelegere.
     
    tata11 apreciază asta.
  16. MacMac

    MacMac 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    q5 3.0 CCWA , fr 2.0 CR CEGA
    Am mers aprox. 20k cu ulei 2T si cand am desfacut motorul inainte de tuning am observat depuneri absurde pe pistoane si intre segmenti, exact ca la motorul meu 2T pe care il desfaceam la cateva luni in tinerete. Am pozele salvate, o sa le postez imediat.
    Tin sa zic ca nu mai intrau bine segmentii in locasul lor. Procesul de curatare a fost lung si plictisitor.

    20170303_195408.jpg

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 13 Aug 2017
  17. paulkf

    paulkf Platinum Member

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Eu am monitorizat functionarea motorului dupa ce am inceput sa-i pun 2T in motorina si am observat o reducere a intervalului dintre regenerari cu 100-150km. Se pare ca uleiul 2T, chiar daca este JASO FD lasa mai multa calamina decat in mod normal fara 2T, intervalele dintre regenerari scazand.
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0TDI ultra 190CP S-tronic (CNHA) 2014
    Folosind ulei 2T in motorina sunt si eu convins ca ajuta la protectie... si poate la o ardere mai buna, dar la perioada mai lunga de regenerare, ma gandesc sa nu influenteze putin si temperatura ridicata de afara.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE 4th Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    A8 2.5 TDI FACELIFT
    In urma arderii uleiului rezulta cenusa ,care se indeparteaza din dpf doar mecanic
     
    kojak13 apreciază asta.
  20. rotitza

    rotitza Audi Expert

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2.O TDI - 2OO9 - S-line Avant ~ max torque @ 430Nm
    Ce este motorina?
    Un ulei!

    Ce este uleiul 2T?
    Un ulei de amestec si ardere!
     
    gutza25, Reviver și MRR apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta