Astazi am vrut sa schimb bujiile si am gasit ulei la bujiile de la pistoanele 3 si 4. Mai mult ulei era la bujia de la pistonul 4. Stie cineva care ar putea fi cauza?
O alta cauza ar putea fi garnitura de la capacul motor, care sa fie uzata, in felul asta sa ajunga ulei la bujii si bobine de inductie.
Am fost la doi mecanici si ambii mi-au spus ca trebuie pus din nou silicon la capacul axelor cu came - se pare ca nu are garnitura. Este o explicatie plauzibila??
si eu am aceasta problema. dar pe cilindru 1 si 2,mai mult ulei la 1.acolo chiar curge ulei din bobina la cat de mult este. vroiam sa intreb daca prezinta vreun risc daca merg cu masina asa si cat de complexa si cat de scumpa este reparatia. si inca o intrebare.mi sa "dus" bobina de pe cilindru 1.poate fi de la ulei? adica poate ca acest ulei sa influenteze "viata" bobine? sau chiar al bujiilor? sau este doar o coincidenta? postez niste poze mai tarziu. PS:cred ca ar trebui mutat topicu la discutii generale.ca sa vada mai multa lume acest topic si poate ne raspunde cineva care a mai trecut prin asa ceva.rog un moderator sa mute topicul,pt ca este o problema comuna la toate motoarele.
esti sigur ca uleiul a iesit pe la bujii? Asa am crezut si eu initial la mine, dar a fost garnitura de la capacul de motor. Curgea ulei pe acolo si din cauza curentului acesta se prelingea pana sus la bobina unde se strangea in jurul ei. Am schimbat garnitura si acum totul este uscat. Nu stiu ce sa-ti zic daca si la tine e asa, dar verifica si garnitura care trebuie sa fie uscata fara imbibari de ulei. Bobina care s-a ars era imbibata de ulei? In vara mi s-a dus si mie o bobina dar cand am schimbat-o era curata, nici o urma de ulei.
ms pt raspuns marius. dar spunemi cat tea costat operatiunea? doar garnitura? ai schimbato tu sau la service? daca ai schimbato tu a fost dificil?
garnitura a fost 50 ron, mi-am luat originala de la reprezentanta si manopera 100 ron dar nu la reprezentanta. Am inteles ca nu e complicat de schimbat max 30 min daca te pricepi. Se da capacul de la motor jos care are vreo 17 suruburi, atat. Asta la B6, eu acum am vazut, tu ai B5
asa mia zis si "motor" ca ii vreo 50 de lei garnitura,insa nu stiam cat ii de complexa operatiunea :D nu pare a fi greu,trebuie sa analizez schema motorului si sa vad daca pot sa schimb singur.mc pt informatii.