1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Uleiuri pentru motoare cu benzina la Audi

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de a6benzin, 4 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    mersi, ramane sa caut de unde sa achizitionez, pt ca vorba ta, dughenele nu stiu decat de castrol si mobil :)
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
  3. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Am zis "sa mai schimb" :) Pentru ca precum ziceai, shell si eneos sunt cam "tot pe acolo", sau apropiate ca performanta. Oricum, de asta nu stiam ce sa aleg exact.
     
  4. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Aha, am inteles acum. :)
     
  5. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Ultra :)

    Oricum formarea de acid sulfuric nu e o problema atata timp cat motorul are OCI mic. Cand TBN egaleaza TAN sau TAN e mai mare ca TBN atunci sa zicem ca iti poti face griji.
    In general vazusem ca nu e recomanda ca TBN-ul sa fie sub 1. La 1 trebuie schimbat uleiul iar la 2 e bine sa schimbi uleiul.

    In plus mai avem un minus cu acidul boric. Dar cum am zis, OCI mic = motor cel mai bine protejat din toate punctele de vedere. In plus curatenia lasata nu te mai face sa te gandesti la flush.

    Shell-ul helix ultra 5w40 e ulei de ulei.
     
    marius_bv apreciază asta.
  6. husseinko 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 1.6 , 2002
    Foarte stufoasa discutia. O intrebare am, daca ma puteti ajuta. Am un A4 B6 (2002) 1.6 benzina, 204 000 km. Pana acum am pus un semisintetic din america ( nu stiu exact firma ) 15W40. Nu imi pare a fi potrivit din ce vad aici. Sau ? :)
    Acum mai merge schimbat cu altul dupa ce l-am folosit pe asta ? ( vreo 40k am mers doar cu de asta ). Si consuma destul de mult...3-4 l la 10-12.000 km. E posibil cu un alt tip de ulei sa consume mai putin ? Sau daca nu consuma mai putin, macar sa fie mai potrivit pentru tipul motorului si rulaj ?
    Multumesc anticipat binevoitorului care ma lamureste.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu schimbi uleiul ca sa consume mai putin ci repari motorul. Data viitoare pune in motor un ulei 5W40. Uleiul ala 15W40 este o mizerie care nu are ce cauta in motorul tau. Pentru restul de detalii trebuie sa citesti topicul pentru ca nu are rost sa ne repetam inutil. Multumesc pentru intelegere.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  8. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Cu un ulei 5W40 cred ca o sa-i pape mai mult de 3-4 litri (ci vreo 5l) la un schimb. Ce-a mai buna solutie husseinko e o segmentare ;) apoi pui 5W40 :haudrauf:
     
  9. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Uleiul recomandat pt mine a fost LM 10w40, cel din poza atasata insa m-am incapatanat si am ales shell helix ultra 5w40. Sper ca am facut alegerea corecta
     
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Marius acum vad poza! :)
    Ala e, ce ti-am spus.
    Nu ai ce cauta cu el in motorul tau, de altfel nu recomand nimanui 10w40, poate sa fie in el si IF-Ws2! Se folosesc cele mai nasoale baze in aceste uleiuri, evitati-le.
    Ai facut o alegere foarte buna.
     
    kojak13 apreciază asta.
  11. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Mersi borsy, revin cu pareri dupa ce il pun in motor
     
  12. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    10w40 mai ales la noi iarna la Brasov :)))) Miere :)) pentru motor.
    Acel 10w40 este semisintetic deci este o metoda excelenta de a face sludge in motor.

    Marius, poate pana joi reusesti sa pui shell-ul. Sper sa ajung si eu sa ascult motorul tau cu el :)
     
  13. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    O întrebare am vazut ca sunt 2 tipuri de ulei LM syntoil high-tech 5w40 cu etichete diferite(una neagră si una spre gri) este vreo diferenta intre ele sau doar ambalajul diferă ca am luat de completat si difera eticheta de primul ulei .ms
     
  14. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Cel cu gri e Synthoil Diesel, cel cu eticheta neagra e Synthoil HighTec, cel cu eticheta rosie e Synthoil High Tec Diesel (VW 505.01).
     
  15. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
  16. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Probabil au schimbat eticheta, alta diferenta nu e, e acelasi produs.
     
    enevictor25 apreciază asta.
  17. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Nu ma pricep si intreb sa nu le amestec.Am vazut ca singura diferenta este doar la Acea A3/b4 si cel cumparat acum are acea a3/b4-04(nu stiu ce reprezintă).ms de raspuns borsy
     
  18. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    ACEA A4/B4 se refera la faptul ca indeplineste norma ACEA, iar 04 reprezinta anul, adica 2004. Deci Acea a3/b4-04 inseamna ca indeplineste norma ACEA din 2004.
     
    kojak13 și enevictor25 apreciază asta.
  19. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Salut borsy

    http://bmwservice.livejournal.com/27699.html

    Un test de fierbere a uleiurilor cu rezultate suprinzatoare pe alocuri, uleiuri de renume cu rezultate proaste si minerale 10W40 cu rezultate bune.
    Ce parere ai?
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Salutare.
    Testele astea cu fierberea uleiului nu sunt prea relevante! In viata reala uleiul nu fierbe in motor, lucreaza la temperaturi de 100-120gr in cea mai mare parte a timpului.
    Deci pentru mine nu e un punct de plecare aceste teste.
    Numai bine.
    L.E: Si daca ai observat, unde a ramas curat recipientul e ulei full saps, deci cu mult detergent si dispersant in el, ceea ce e oarecum normal.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta