1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Uleiuri pentru motoare cu benzina la Audi

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de a6benzin, 4 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    In petele fierbinti ale motorului se ating temperaturi mult mai mari. Acele teste ..... vor sa arate ca unele uleiuri lasa depuneri la temperaturi extreme altele nu.....
    Singurele teste pe care te poti baza, sunt normele uleiului.

    Acel test cu fierberea uleiului este aceeasi poveste cu aparatul care testeaza aditivii de motor dpdv al frecarilor. Nu se pupa cu ceea ce este in motor.
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Una e sa se atinga si alta e sa ruleze.
    Uleiul in motor are ceva in plus fata de acel test, si anume: flux de racire. Pentru ca, desi multi pierd din vedere acest fapt, una din functiile importante ale uleiului e racirea motorului!
    Deci, daca ai flux de racire bun, uleiul isi pastreaza vascozitatea in limite, un consum redus, o uzura mai mica, etc., un lant de evenimete.
     
  3. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Foarte adevarat. Dar din pacate sunt motoare care nu au racitor de ulei si lucreaza la temperaturi foarte mari. Tin minte ca la 1.4 tsi CAXA posesorii spuneau ca nu au racitor de ulei si ca temperatura uleiului la unii ajunge si la 120 grade.
    Eu la CAXC 1.4 tfsi nu am vazut peste 104 grade niciodata cu ulei de calitate pentru ca am racitor de ulei.
    Oricum atata timp cat avem testul NOACK nu ne mai intereseaza cum fierbe uleiul la aragaz.

    Sunt curios ce face un amsoil european car formula la un test ca cel cu fierberea. Nu de alta dar 100-150 ml de ulei mi-a papat masina in talpa prin Brasov. In timp ce cu M1 new life sau esp n-am completat nivelul de ulei.
    Am 2k km deja cu ESP-ul in motor si nu am pus picatura de ulei in plus. Si n-am neglijat mereu pedala.
     
  4. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Ca solutie de urgenta, daca pun 200-300 ml de eneos premium Hyper (deci nu sustina) 5w-30, peste Eneos sustina 5w-40 pe care il am in motor, are vreo problema?
    Mersi
     
  5. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nu prea se pupa bazele dar daca nu circuli mult asa, merge.
     
    kojak13 apreciază asta.
  6. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Salutare, sunt posesor de A4, B6, 1.6, 2002. De la fostul proprietar a primit Castrol Magnatec 10w-40. In 4.500 km facuti de mine cu ea, nu a consumat ulei. In general fac drumuri de 50 km cu ea, mers lejer undeva la 1800-2000 ture in treapta 5 de viteza, schimbat vitezele undeva la 2000-2300 ture. Ocazional, la 2-3 luni mai plec prin tara...si atunci o calc :)
    A venit momentul sa ii schimb uleiul. Pe site la Castrol mi-au ales, ca ulei recomandat pentru motorul meu, EDGE TITANUM 0W-30. Dupa ce am citit topicul acesta, am concluzionat ca cel mai potrivit ulei pentru masinuta mea, ar fi Castrol EDGE TITANUM 5W-40. Mecanicul zice sa pastram Magnatec 10-W40, dar eu nu intentionez sa fac asta, chiar cu riscul de a schimba mecanicul. Ma intereseaza opiniile voastre referitoare la EDGE TITANUM 0W-30 sau 5W-40, pentru ca la ambele spune ca respecta sau sunt mai bune decat norma VW 502 00, recomandata pentru tipul meu de motor.

    Multumesc anticipat!
     
  7. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Uita-le, orienteaza-te spre altceva, un 0w40 sau 5w40 full ash.
     
  8. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Masinuta mea e Euro 4, sper ca full ash inseamna altceva decat un continut ridicat de "ash". Eu caut un ulei low "ash"...cel putin asa am inteles de aici de pe forum, de la Dr. Gabriel, ca ar trebui sa fie. So..ori ai gresit, ori iti bati joc de mine, ori am inteles eu gresit. No offence.
     
  9. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Din partea mea folosesti ce doresti. Daca asta ai inteles, numai bine.
     
  10. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Am mers pe Edge Titanium Fst 5W-40, fara mentiunea Turbo Diesel. Oricum mai rau decat 10w-40 nu poate sa fie :eyebrows:.
     
  11. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Mai rau nu dar tot apa de ploaie e. Singurul ulei care a reusit sa primeasca norma a40 de la castrol e 0w40-ul. Acel 5w40 a picat testul de norma a40. Mai tare ar fi fost un petronas 0w40 7000 :)) Care este si mult mai ieftin.
    Data viitoare incearca Mobil1 New Life 0w40 sau Ravenol VST sau daca vrei neaparat castrol, incearca 0w40-ul lor dar varianta nemteasca de la uleideulei.ro . Ambele sunt mai ieftine decat acel castrol si mult mai bune.
     
    kojak13 apreciază asta.
  12. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Data viitoare mai intreb, oricum am de gand sa raman pe forum :)
     
  13. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Era sa uit de Shell Helix ultra 5w40. Asta este alegerea mea pentru vara.

    Pana la shell experimentez ceva :)) 130 lei lot 2016
     
    kojak13 apreciază asta.
  14. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Multumit de prima experienta cu valvoline in tfsi.
    Pornirea este mai linistita decat cu ESP, motorul este mai silentios o idee decat cu ESP iar la mers mai subturat motorul se simte o idee mai bine.
    In teorie este mai fluid ESP-ul dar in practica Synpower Xtreme XL-III este mai fluid la temperatura camerei cu putin.

    La consum pe oras nu am apucat sa testez.
     
    kojak13 apreciază asta.
  15. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Ravenol VST este mai bun decat Ravenol VSI pentru o masina cu motor aspirat ? Vreau sa pun Ravenol pe A4 B6 2.0i ALT (motor care mananca ulei foarte mult ). Ar fi ok acest ulei sau imi recomandati ceva mai bun ?
     
  16. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    VST formula noua e un ulei foarte bun, nici cu VSI nu mi-e rusine.
     
  17. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    La urmatorul schimb voi incerca si eu VST de la Ravenol.
    O sursa sigura si de incredere de unde se poate cumpara (sa nu fie contrafacut)?
     
  18. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Comanda pe net la ravenolromania si iti vine. Daca nu, vezi ca e un magazin foarte bun pe str. Foisor din Bucuresti. Daca vrei te pot ajuta eu cu cel din strada Foisor.
     
  19. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Si ala de pe foisor vinde uleiul adus.. de unde trebuie, nu?
    Ca am auzit destule povesti cu magazine din astea
     
    kojak13 apreciază asta.
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu iau de la autonepos. Poti sa sapi pe vwforum prin topicul despre Ravenol.
     
    Roger25 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta