1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Uleiuri pentru motoare cu benzina la Audi

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de a6benzin, 4 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am așteptat răspunsul vostru pana azi dimineața...am dat comanda de HLS,sper sa fie ok,dacă nu data viitoare VSI.Dupa 1000/2000 de km revin cu un feedback.Ms
     
  2. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    este un 5w30, la cum mananca ulei motoarele voastre s-ar putea sa ai o surpriza nu prea placuta legat de consumul de ulei.

    Acum na... ramane de vazut. Ce ulei ai mai folosit si ce consum de ulei ai avut ?
     
  3. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Destul de multe ,motul specific,motul x-cess,motul 6100 synergie ,LQ syntoil high-tech ,havoline ultra și acum Ravenol.
    Ca și clasament Motul specific cu alta norma 504-507 mi-a mers f bn,după LQ restul sunt foarte slabe(cel puțin ptr mașina mea).Ca și consum de ulei cu Specific sub 0,3/1000km, LQ 0,5/1000km, restul aproape 1/1000km.
     
  4. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Foarte interesant.
    Esti primul pe care il aud ca are asa consum de ulei la 2.0 mai ales cu 5w30.

    Astept razultatul cu Ravenol.
    Concurentul lui 504 507 de la motul ar fi fost Ravenol VMP 5w30.
     
  5. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Asa cum am promis am revenit cu un răspuns legat de ulei. Dădusem comanda de Ravenol ,dar am fost anunțat ca nu-l mai au pe stoc fiind obligat sa cumpăr ceva urgent sa-i fac schimbul. Uleiul care l-am găsit a fost liqui moly 5w30 longtime high tech.Ca și rezultat in 2000 și ceva de km mi-a consumat la greu și odată cu schimbul am pus și un tratament duralube crezând ca are vreun efect.Ma declar învins de câte uleiuri am probat și cred ca consumul exagerat este de la semeringuri...compresia este buna,fum nu da...
     
  6. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
    Nu papa atat ulei pe la simeringurile de supape. Ia scoate furtunele de la intercooler/ere :( si vezi cat ulei negru e pe acolo. Il arde turbina ușor, diluat cu benzina ajunge sa fie foarte usor de consumat (ars) fără sa lase urme serioase de funingine pe evacuare. Treceti pe castrol edge 5w40 fst de benzina, luat din sursa sigura, lasati rusinea si urmăriți consumul.

    Si nu mai utilizati aditivi de ulei in motoare relativ noi (era noastra:)) daca nu au peste 600.000 km.
     
  7. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    El nu are turbina si intercooler, are motorul 2.0 ALT cu bloc din aluminiu NU FONTA ca la 1.8 T, parerea mea de nespecialist este ca in timp motorul capata o uzura anormala la simeringuri care se blocheaza cu ulei iar din cauza blocului din metal moale se face joc intre piston si bloc si de aici apare consumul de ulei.
     
  8. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    revin cu o parere despre ravenol vst 5w40, consumul de ulei a scazut la jumate, adica in 1700 km a scazut nivelul de la max la min si am completat 500 ml. Asta in conditiile in care cu mobil super 3000 5w40 am pus si 1 litru la 1000 km, cu castrol edge titanium 5w40 sau original audi cate 500 ml la 1000 km sau cu shell 5w40 cate 500 ml la 800 km.
    Ma declar super multumit de acest ulei pana acum, cel mai bun care l-am folosit in ultimii 8 ani. am facut si un drum pe autostrada unde am mers constant 140-160 cu varfuri de 210, adica aproape pe rosu, iar uleiul s-a comportat exemplar.
     
    Bogodan și Kspic apreciază asta.
  9. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Alt ulei bun pentru motoare mai pretentioase este Addinol Super Light 5w40. Din pacate in Romania costa foarte mult si chiar nu se merita. Dar daca aveti pe cineva pe la nemti care vine in tara, la 22 euro 5 litri merita cu siguranta.
     
  10. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    As vrea si eu sa trec la urmatorul schimb pe Ravenol VST 5W-40. Care e cel mai nou lot? Stiu ca citisem pe undeva 2 fise tehnice, una mai veche, una mai noua, de vreo 2-3 ani...difereau indicii de vascozitate, si nu numai.
     
    Fratica122 apreciază asta.
  11. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    2017 este ultimul lot.
     
  12. Ser 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TFSI AXX 2005
    Salut, am in motor Liqui Moly 4600 5w30, de 5000 km, a halit cam un litru, s-a aprins martorul de minim. Am vazut ca Borsy recomanda la un moment dat Valvoline SynPower XL-III C3 5W30. Pana la urma sa bag tot 5w30 sau sa trec la 5w40 sau 0w40? Ma gandeam la RAVENOL SSL SAE 0W-40 ( asa mi-a dat configuratorul de pe ravenol ca ar fi bun pt tfsi ) Sau Ravenol VST?
    Mers urban cu mici iesiri pe exterior si accelerari la rosu din cand in cand.
    Multam
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    kojak13 și Ser apreciază asta.
  14. Ser 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TFSI AXX 2005
    Merci de sugestii Cristi, vad ca Eneos-ul este longlife iar MOTUL nu este in aprobarile VW dar am citit ca au folosit in TFSI, parerile sunt impartite. ENEOS ultra este mai ok decat restul cum ar fi sustina( nici asta nu am vazut sa aibe aprobare VW ) sau alte firme, Ravenol, Valvo, etc? Am vazut ca restul cu TFSI-uri mai mici sau la fel au folosit mai mult 5w40..?! Sa vedem unde se gaseste ENEOS la Constanta.
     
  15. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Iti recomand Ravenol VST 5w40 si un OCI de max 10k km.
    Un 5w30 nu o sa te ajute prea mult, problemele voastre sunt binecunostuce dpdv al consumului de ulei. Cu cat mai gros cu atat mai putin mancat.... dar nu trebuie sa punem nici miere in motor pentru ca promovezi uzurile la rece pana uleiul ajunge unde trebuie.

    Daca doresti 0w40, atunci iti recomand Mobil1 New Life 0w40.

    Valvoline Synpower XL-III 5w30 este un super ulei. O sa te ajute cel mai probabil la consumul de ulei dar nu cine stie ce.

    Eu in locul tau as trece pe un 5w40 de calitate iar acela este Ravenol VST 5w40 fabircat in 2017
     
    Ser apreciază asta.
  16. Ser 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TFSI AXX 2005
    Am inteles, merci. Zici ca mobil1 e mai buna la sae asta decat ravenol? Ma gandesm la 0 ca ar fi bun si la pornirea rece. Diferenta mare intre 0 si 5 ? Adica intre ravenol ssl si vst? Mobil stiu ca si asta e suspect la fabricatii. Salutari
     
  17. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Intre VST si SSL sunt diferente maricele dpdv al propritatilor la rece.
    SSL este mai subtirel la rece si aproximativ la fel de vascos la cald.

    Poti folosi si SSL este foarte ok uleiul.
    Mobil1 daca iti iei de la uleideulei.ro sau autokarma nu te doare capul.
     
    Ser apreciază asta.
  18. Ser 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TFSI AXX 2005
    Merci frumos Kspic! De la ulei am luad LM. Tura asta o sa incerc Ravenolul SSL.
     
    birau1982, Kspic și kojak13 apreciază asta.
  19. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Cred ca primul clip de pe youtube legat despre uleiuri care intr-adevar m-a uns la suflet.
    Ascultati ceea ce spune acest tip pentru ca nu intra in detalii si este extrem de important pentru a intelege unele aspecte pe care nu cred ca le bagati in seama cand vine vorba de uleiul din motor.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Neata dragi colegi de club :)
    Mai am putin si fac si eu schimbul de ulei. Ultima data am pus LM 5w40 - a tinut ceva mai bine fata de cel anterior, dar nu extraordinar. Am auzit la un prieten de Millers - XF Longlife 5w50, ori EE Longlife 5w40, cu inclinatie spre 5w40, avand in vedere ca urmeaza iarna, si poate la primavara sa pun 5w50, cand sunt alte temperaturi. Specificatiile astora sunt extrem de bune, pentru un ulei non-racing. Nu stiu daca e cazul sa postez linkuri, nu fac reclama, dar sunt foarte usor de gasit, impreuna cu datasheetul lor. Va astept cu pareri :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta