1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Uleiuri pentru motor Diesel la Audi

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de ovidiutm, 11 Iun 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Rusti Ion 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 b8 2013
    Multumesc Kspic. Nelamurirea era ca pe unele si scrie longlife pe altele nu. Acum este clar cele ce indeplinesc norma 507.00 sunt longlife. Acuma cat sunt de bune unele sau altele, am citit si eu informatiile foarte documentate pe care le-ati expus pana acum in paginile anterioare si sigur am invatat cate ceva. Eu am optat pentru un Motul cu norma 507.00 in jur de 50 lei litrul pentru un A4 B8 an 2013.
     
  2. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Presupun ca e vorba de motul specific 504 507. Nu este cea mai buna alegere dar este una relativ ok.

    ilky, nu e vorba neaparat de proprietatile fizice aici cat de aditivari, baze si in special uzuri. Cum sa alegi un ulei dpdv al propr. fizice a spus borsy mai sus.
    Mobil1 ESP este plin de aditivi solizi care compenseaza lipsa clasicului aditiv zddp care determina cenusa de sulf mai mare cu cat este in cantitate mai mare deci ceva mai anti DPF.
    Cum a zis si borsy XL-III-ul este un alt ulei de raft excelent. Cel mai probabil urmatorul ulei pe care il bag in motorul meu cel putin de test.

    Aveti de unde alege.

    Ii vezi pe multi ca zic, baga castrol ca asta e recomandat de producator. Baga motul ca fac aia nu stiu ce uleiuri. Multi se limiteaza doar la un nume nu la calitate.

    Atat ESP-ul 5w30 cat si XL-III este o alegere excelenta pentru protectia motorului si a DPF-ului. Un combo cu unul din cele 2 uleiuri + interval de schimb mic = love pentru motor.
    Eu fac schimbul la maxim 6000 km. De ce ? Am tot spus si aici si pe topicul de benzinare. Ma costa cel mult 200 lei o revizie cu tot cu manopera.

    Engline flush ? Niciodata nu se face cand ai un astfel de OCI. Uleiul ajunge la rece cat se poate de repede la prima pornire. Cand ii dai talpa nu te doare capul de motor pentru ca are tot ce ii trebuie sa fie protejat. Indirect te protejezi de o eventula investitie pe viitor iar daca masina pe care o ai nu schimbi des, ai motor pe viata atata timp cat il respecti cu consumabile de calitate date cand trebuie + stil adecvat de a conduce ( cat e rece o iei bland cand e cald, faci ce vrei dar asta pana la nivelul de bataie de joc ).
    Eu cel putin, cand aud, bag castrol ca e cel mai bun ! Am o .... reactie alergica. De ce ? Pentru ca la intrebarea simpla, de ce e cel mai bun ? primesc raspunsul simplu. " Toata lumea baga ! " sau " pentru ca nu am avut probleme ! ".

    Nici cei care merg cu uleiuri metabond, total, wolf, q8 nu e obligatoriu sa aiba probleme. Uleiul isi face treaba atata timp cat are aprobari. Aici interesul nostru e sa alegem sau sa vorbim despre uleiul sau uleiurile care isi fac cel mai bine treaba.
     
    Samir J., Rusti Ion și ilky apreciază asta.
  3. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Salut ,

    Kspic si borsy, multumesc mult pentru sfaturi si lamuriri!:applaus::beerchug:
     
    Kspic apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu merg de ceva timp pe acel Valvoline, chiar ieri am dat comanda de 8l, fiind timpul sa fac schimbul.
     
  5. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Pai vezi ca nu e XL ci MST. Dar tu nu ai DPF asa ca nu e bai.
     
    kojak13 apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poza e corecta, descrierea e gresita. :)
    Cumpar ulei de la acel user de 4-5 schimburi, atasez o poza de la ultimul schimb. Am luat 9l, la mine intrand 8.2l, mi-a ramas 0.8l si pentru schimbul urmator.
     
  7. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Eu la recomandarile colegilor borsy si kspic(mersi baieti de sfaturi)am ales sa merg cu Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40.
    Ca si uleiuri am folosit asa:
    1.Castrol(luat din Romania)..nu am nici o parere despre el..singurul lucru ce il stiu sigur este ca nu l-as mai folosi :)
    un exemplu:la relanti(cand asteptam la semafor) simteam mici trepidatii din cand in cand(si nu era de la volanta sau altceva).

    2.Mobil 1 European Car Formula 0w40-am facut cu el ~13.5k km.
    Dupa ce l-am pus in motor si am rulat masina..prima impresie a fost wow..diferenta incredibila intre Castrol si Mobil 1.
    Un ulei f.bun,am fost foarte multumit de el..masina s-a comportat impecabil atat in sezonul cald cat si rece(uleiul a prins vara-iarna).Am avut in cei 13.5k un consum de ~500ml.
    -au disparut complet si acele mici trepidatii.

    3.Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40
    Impresii(nu am facut decat 500km):motorul ruleaza "rotund",masina se comporta f. bine...multumit pana in momentul de fata.Nu am simtit o schimbare majora intre Mobil 1 si Valvo asa cum a fost in cazul Castrol.
    Astept sa fac 1 schimb...in momentul de fata vreau sa merg tot pe Valvo la schimbul urmator pentru a face o alegere intre cele 2 (Mobil vs Valvo).

    Schimburile le fac la 10k km complet(ulei+toate filtrele)...cu Mobil 1 am mers putin mai mult fiind LL am zis sa intind putin coarda sa il "testez".

    Salut
     
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Aha, interesant acest vanzator. :)
    K3nt, unde ai gasit MST 5w40? Stiu ca se gaseste mai greu in RO.
     
  9. Rusti Ion 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 b8 2013
    Da, este vorba de Motul specific 504 00 / 507 00 !
     
  10. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Este un ulei mediocru dar este relativ ok. Ca un sfat, incearca unul din cele 2 uleiuri de care am vorbit noi mai sus pentru 507. Diferenta de pret nu este mare si sincer iti spun merita.
    Motul nu exceleaza la uleiurile 504/507. Nu sunt rai deloc sunt ok dar exista ceva mai bun.

    Borsy, in carrefour gasesti si in praktiker parca.
    Eu din carrefour am luat pentru J acel valvo 5w40. Fata de 5w30 surprinzator e faptul ca nu a crescut consumul sau daca a crescut e o crestere infima. In schimb motorul rontaie superb, e considerabil mai silentios. E fain uleiul n-am ce zice, dar nici cu 5w30-ul MST nu imi e rusine. Adica sa dau jos redline euro 5w30 si sa pun valvoline si sa sune mai frumos motorul si sa aiba regenerari mai rare..... deci ..... :))
     
  11. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Am găsit in Praktiker,bidonul de 5L 200Ron.

    Salut
     
    Kspic și kojak13 apreciază asta.
  12. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Salut!
    Acum ceva vreme am facut revizia, iar la recomandarea membrului AndreiPH, am schimbat uleiul din Castrol Edge 5w-30 in Liquy Moly 5w-40 Diesel High Tech special pt. PD-uri ( http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1331.html ) deoarece intre schimburi (10k km) mi-a mancat 2.7 litri!!! si deja imi faceam griji de segmentare...

    Desi in cartea masinei scrie 3.8L eu am pus 4L... nivelul uleiului fiind pe zona de maxim. Acum, dupa ~2000km, nivelul uleiului este FIX in acelasi loc, nici 1mm mai jos sau mai sus (in ambele dati am verificat nivelul cu motorul rece, pe plan orizontal). Stiu ca 2000 km nu inseamna mult, dar daca pana acum mi-a luat 2.7 L, dupa un calcul rapid, ar fi trebui sa-mi manance cel putin 500ml pana acum.

    De asemenea, sunetul de "tractor" s-a diminuat considerabil, cum mi-a spus si AndreiPH.

    Am scris aceasta postare deoarece i-am promis respectivului ca voi reveni cu un feedback asupra uleiului, si sa-i linistesc pe cei care pun Castrol si se gandesc la segmentare si alte nebunii costisitoare.
     
  13. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Uleiul nu se verifica cu motorul rece, ci dupa ce uleiul a ajuns la temperatura de lucru (in general 100gr) se opreste si se lasa 10 minute, apoi se verifica.

    'Respectivul' are un nume, nu e prea eleganta exprimarea.
    Numai bine.
     
    enescuus, whitefox și kojak13 apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Au schimbat doar eticheta sau si uleiul ? M-a tulburat complet, toate sunt 5w30.

    Poza 1 - SynPower XL III C3 (eticheta rosie)
    Poza 2 - SynPower XL III (eticheta albastra)
    Poza 3 - SynPower MXL
    Poza 4 - SynPower FE
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Mxl si Fe sunt uleiuri full ash, XL e low ash. De curand au schimbat formula/stoc nou. Astesa sunt noile date la XL:
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai de cand stau cu ochii pe topicul asta, am inteles ca fara DPF este mai bun un ulei full ash, adevarat ?
    Deci, MXL sau FE ? Sau sa merg in continuare pe XL ? Am fost foarte multumit de XL, dar daca exista mai ceva mai bun din gama Valvoline nu dau inapoi. :)
     
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Din cate stiu MXL nu mai e in lista de produse la Valvo, iar FE nu e pentru motorul tau, ci Acea A5/B5, HTHS mic si consum redus de combustibil.
    De la Valvo cele mai bune produse sunt cele pentru Dpf.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am dat comanda si de cel din poza 1, cu eticheta restilizata. Nu stiu daca este varianta noua sau veche. Ramane de vazut daca motorul merge la fel de bine ca XL-ul folosit pana acum, daca nu bag imediat varianta "standard" in el.
    Deci am acelasi ulei XL C3 cu 2 etichete diferite. :)
    Tare mi-e teama ca a inceput sa fie "fake-uit" si Valvoline-ul asta. Au aparut prea multe variante ciudate pe net.
     
    whitefox apreciază asta.
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ambele sunt varianta noua, fara Xtreme. Nu e contrafacut, e greu de contrafacut, se produce doar in Olanda pentru Europa. Faptul ca unul e cu albastru si unul cu rosu e chestie de lot.
    Ce DOT are uleiul?
     
    kojak13 și audi66 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu am intrebat, revin cu poze cand o ajunge curierul. :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta