1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Umezeala excesiva in masina - Parbriz Aburit sau Inghetat pe interior la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de infomanu, 26 Ian 2009.

  1. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    La fel patesc si eu dar doar cand am recircularea pornita,oricum dureaza cateva minute pana de dezaburesc
     
  2. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    faptul ca ai crescut asa mult temperatura nu avea cum sa te ajute si sa nu se mai abureasca. Cum au zis si colegii, problema e recircularea. Incearca fara si ar trebui sa fie ok.
     
  3. TaucheR Bronze Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    BMW 525D
    Filtrul de polen este nou iar, ECON nu are acest tip de clima.
    Voi incerca sa merg si fara recirculare dar, am obervat ca fara trebuie sa dau clima considerabil mai tare ca sa se simta.
    Oricum parerea mea e ca ,face mult condens in comparatie cu ce am obervat la alte masini. In special in zona mea a soferului se abureste cel mai mult, ciudat... Oi fi eu mai incins :)
     
  4. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    posibil sa fie probleme si la clapetele de la instalatie. cauta pe forum ca s-a mai discutat.
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In primul rand degrivajul l-ai folosit?
    Tasta de deaupra lui Auto?
    Cand apesi pe tasta aceea baga aer doar pe gurile geam fata.
    ...in maxim 30 secunde totul este limpede.;)
     
  6. TaucheR Bronze Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    BMW 525D
    AUTO, n-am folosit niciodata sincer sa fiu, folosesc de obicei butonul pentru dezaburire parbriz. Sincer chiar nu prea imi dadeam seama ce vrea sa faca, parca imi apare si fulgusorul cand il apas(nu mai stiu sigur..) dar voi incerca in seara asta.
     
  7. aryes13 Guest


    Problema ta este una singura: recircularea.

    Daca citeai manualul vedeai ca fabricantul spune ca nu este indicata folosirea functiei de recirculare tocmai pentru ca asta cauzeaza aburirea geamurilor.
     
  8. TaucheR Bronze Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    BMW 525D
    Ar fi fost bine de era doar asta...dar patesc lafel in ambele cazuri.
     
  9. aryes13 Guest

    Atunci ai probleme cu motorasul care actioneaza acea clapeta sau cu clapeta in sine.
    Nu e normal sa ti se abureasca geamurile daca nu este pe recirculare.
    Fa-i o scanare si vezi ce erori iti afiseaza.
     
  10. TaucheR Bronze Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    BMW 525D
    S-a rezolvat, ca sa zic asa am mers in seara asta cu modul AUTO pornit si abea daca s-au aburit putin geamurile din spate, atat.
    Multumesc iulian_1976, dar nu numai!:hi:
     
  11. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Vad ca ti-a dat Iulian raspunsul:), la mine de cand am achizitionat masina numai pe "auto" sta climatronicul;) .... bine cu cateva exceptii cand voiam sa dezghet masina in iarna:p, in rest iti spun ca nu am probleme cu aburitul desi a mea e Avant...ma bucur ca ai rezolvat;)
     
  12. slayer

    slayer 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.6i, 1996
    Parbriz inghetat pe interior - umezeala excesiva in masina la A4 B5 - cauze si rezolvari

    Recent nu prea am timp sa folosesc masinuta :( , iar cand vreau s-o folosesc (mai ales dimineata) ma confrunt cu problema de a avea parbizul si geamurile inghetate si pe interior

    Stiu cauza acestui fenomen, deci nu e nevoie sa intram in detalii

    Am verificat cam tot ce se poate: aerul nu e pus pe reciclare, filtrul de polen e uscat si curat, radiatorul e ok, chederele sunt bune

    Probabil se datoreaza faptului ca nu folosesc zilnic masina

    sarind la intrebarea mea (posibil stupida): ar ajuta daca as pune o pastila de dezumidificare in interiorul masinii?
     
    Ultima editare: 8 Dec 2012
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca stii cauza de ce nu o remediezi ?

    Iti intra aer in masina ?

    Da, este o idee buna sa folosesti Silica Gel dar nu cred ca va avea efectul scontat pentru ca volumul interior al unei masinii este diferit sa spunem de volumul mult mai mic unde se folosesc acele pastile de Silica Gel care atrag umiditatea si care isi fac efectul pentru acel spatiu mic.
    Eu zic sa remediezi cauzele care iti creaza aceasta problema. Bafta
     
    Ultima editare: 8 Dec 2012
  14. slayer

    slayer 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.6i, 1996
    prin cauza m-am referit la condens
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din cauza ca tu, cand opresti masina ai aer cald ramas in interior, te dai jos, inchizi masina si aerul cald ramane in interior se va forma condens.
    Ca sa remediezi situatia: opresti motorul si implicit caldura, deschizi usa la sofer si stai cu ea deschisa 2-3 minute pana se aeriseste adica temperatura din interior se egalizeza cu cea exterioara si ai rezolvat problema.

    Problema ta vine de la faptul ca nu se aeriseste masina. Masina este prevazuta cu niste aerisitoare de obicei amplasate in spatele masinii sub bara spate si care comunica in portbagaj.
    Sunt niste fante de cauciuc/plastic sub forma unor branhii care comunica cu exteriorul/interiorul si pe unde circula aerul. Acele fante la tine sunt infundate cu praf, frunze, mizerie, etc.
    Trebuie sa cureti acele fante si masina se va aerisii se va face transfer de aer cu exteriorul asa cum este normal.

    La ora asta masina ta este un spatiu ermetic care nu se aeriseste. Pana demontezi sa cureti traseul, respectiv fantele de aerisire, procedeaza asa cum ti-am indicat eu, adica tine usa deschisa dupa oprirea motorului mai mult timp pana ajunge temperatura din interior la fel cu cea din exterior. Bafta.
     
    Ultima editare: 8 Dec 2012
    Mirc Vfr apreciază asta.
  16. slayer

    slayer 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.6i, 1996
    Nu stiam de aerisitoarele amplasate in spate. Multumesc!
     
  17. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Cristian, ai putea sa pui aici un desen sau poza cu respectivele aerisitoare?....cred ca si eu am aceeasi problema ca a colegului care a deschis discutia asta.....multumesc
     
  18. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    pentru cei care mai au probleme cu umiditate in masina, va pot oferii 2 solutii:
    - pliculete care absorb umezeala pentru dulapuri si incaperi mici de la Ceresit, partea de sus e hartie iar partea de jos e punga, dimensiune 10x10 cm si o poti pune unde doresti in masina, eu am pus 2 sub bord langa coloana de directie. si pot spune ca am scapat de umezeala. m-a costat in jur de 15 lei 2 pliculete in Auchan.
    - a doua solutie este silica gel care se poate lua la 1 3 5 kg ca si asternut pentru pisici (produse CatLitter) puneti intro soseta (ideea sa treaca aerul prin el usor) sau mai multe si le amplasati in masina. parca asta scoate si mirosurile neplacute.
    Spor! eu am folosit prima metoda si nu am avut probleme
     
  19. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Oxygen, ce spui tu poate fi o solutie temporara, e adevarat. Dar ca solutie permanenta e dezastruoasa ! Umiditatea in habitaclu duce la oxidare, iar pliculetele de care vorbesti nu sunt foarte indicate. E ca si cand iti dai cu spray la subsuoara fara sa te speli...Gandeste-te la contacte, etc.
    :salute:
     
  20. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    dar altceva nu ai ce sa faci, iarna cand ii frig nu merge A/C ul si nu poate sa-ti filtreze aerul de microparticule. si cand e umezeala afara e umezeala si inauntru, deci macar solutia asta absoarbe umezeala. masina nu inchide ermetic, iar cand este omul in masina atunci omul respira si de acolo vine umezeala si de la presuri ude
     

Distribuie pagina asta