1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Umezeala excesiva in masina - Parbriz Aburit sau Inghetat pe interior la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de infomanu, 26 Ian 2009.

  1. Flow

    Flow 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2007
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    MTM RS6 4G 4.0 TFSI V8 2016
    Ce spui tu nu este chiar corect, branhiile respective au alt rol si anume de a elimina presiunea din masina atunci cand inchizi usile respectiv capota de la portbagaj, in situatie de repaos (si anume atunci cand masina este inchisa si sta in fata blocului) acestea sunt inchise si nu comunica cu exteriorul deci nu se aeriseste nimic pe acolo, ele se deschid cand se creeaza presiune in masina si se inchid imediat ce presiunea a disparut.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Au si rolul spus de tine, adica sa elimine presiunea, dar fac si ceea ce am spus eu. Bafta
     
  3. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    Eu ma confrunt cu o altfel de problema....imi ingheata parbrizul pe dinauntru,ceea ce nu am patit doar cand eram 4 persoane in masina si sub -20 grade afara.
    In seara asta vin acasa de la servici,las masina vre o 2 ore,pe cand sa plec surpriza...geamul inghetat pe dinauntru si afara doar -3 grade.
    Caloriferul este ok,nu am scapari pe acolo,lichidul de racire e intre minim si maxim.
    Prin vara mi am schimbat parbrizul oare nu e lipit bine?
     
  4. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    @pippo09 : asta se intampla de regula cand folosesti intens ventilatia la picioare in detrimentul celei de parbriz ( se face un circuit a vaporilor de apa care condenseaza pe suprafata rece - sticla ) , nu stiu daca e si cazul tau , incearca sa folosesti o pozitie de ventilare care sa fie si pe parbriz chiar daca merge si la picioare sau lateral etc
    Cauze pot fi mai multe de ex daca ai clima , daca ai spalat recent presurile .. etc
     
  5. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    Poate sa aiba legatura cu presurile spalate.....dar chestia e ca se usuca de condens parbrizul iar daca sta masina cateva ore iarasi incepe sa faca condens.....
     
  6. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Undeva in masina ai umezeala chiar daca tu nu o vezi efectiv ( sub mocheta cel mai probabil )
     
  7. Stefan94

    Stefan94 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8,1996
    Si eu am patit o singura data sa imi inghete parbrizul pe interior,dar de atunci chiar nu mi s-a mai intamplat; si nici acum nu stiu cauza.
     
  8. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Umezeala apare de obicei sub mocheta, mai ales pe vreme ploioasa, zapada etc. cand ne urcam in masina cu incaltamintea uda sau cu zapada si nici nu avem covorase de cauciuc. Cu atat mai mult cu cat e posibil ca gurile de aerisire ale masinii sa nu mai fie 100% functionale !
     
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    O problema ce am observat de curand,dat fiind faptul ca a venit frigul si am dat un pic drumu la caldura,m-i se aburesc geamurile in masina,toata partea de spate(cele laterale),si parbrizul,face o rama asa roata imprejur.La parbriz sa zic ca il dezaburesc cumva,dar spatele jale.Filtrul de polen schimbat de curand,alte probleme ce ar putea fi?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multa apa in masina. Verifica mochetele sa nu fie imbibate cu apa sau sa curga caloriferul din bord. Bafta.
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Exclus variantele enumerate de tine Cristi,nu am apa in masina,caloriferul nu pierde antigel,s-ar vedea si lipsa lichidului din vas,nu am scurgeri de niciun fel,in masina este uscat.Ma gândeam la ce spuneau colegii cu aerisirile alea din bara spate,nu stiu însă in ce masura poate fi asta o cauza,acestea comunica cu portbagajul,in ideea de a putea fi curatate?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa demontezi bara spate ca sa ai acces la ele. Intradevar daca sunt infundate masina nu se aeriseste. Bafta.
     
    Claudiu298806 apreciază asta.
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai in mod normal nu ar trebui sa comunice cu interiorul masinii? Daca trebuie data bara jos sa ai acces la ele inseamna ca nu ajung sa faca legatura cu interiorul masini,in cazul asta cum se face aerisirea?
     
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    E mai simplu sa dai bara jos, pentru ca altfel trebuie sa dai capitonajele din portbagaj jos si oricum nu ai acces ca sunt foarte jos.
    Comunica cu masina doar prin niste fante.
    Insa problema ta nu cred ca e de acolo, da mai bine drumul la caldura cu geamurile deschise pentru 5 min ca sa se dezumidifice instalatia si apoi vezi daca mai ai probleme
     
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am inteles,o sa fac si treaba asta sa vad daca iese ceva.Oricum am observat ca zilele astea nu s-a mai aburit,dar nici frig tare nu a fost.
     
  16. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Gabi, si la mine se aburesc geamurile laterale, dar numai pentru scurt timp, daca dau drumul la caldura, se dezaburesc. In ce priveste aerisirile de la bara spate...nush ce sa zic, la mine sunt operationale total. Si cand inchid ultima usa, trebuie sa dau cu ea mai tare, in schimb, daca deschid un geam, se inchide ca din fabrica...
     
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai la mine se abureau geamurile cand dadeam drumul la caldura si asa ramaneau,ma refer la cele laterale.Usile se inchid bine,mai aless cele de pe spate,doar le apropii un pic si se trag singure,in schimb pe fata trebuie ajutate mai mult.
     
  18. 56ATI

    56ATI 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    AUDI A4 Avant facelift, 1.9 TDI PD - motor AJM, 2000
    Cele de pe fata se lasa dupa un timp, de aceea se inchid mai greu.
     
  19. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Din cate am vazut la mine la masina, nu are nimic de a face inchiderea usii cu aerisirile din bara spate. Sunt de fapt doua clapete, pe care le deschide curentul de aer produs de catre aeroterma de la masina. Chiar si curentul de aer, pe treapta 1, face ca acestea sa se deschida si sa lase aerul sa iasa din habitaclu. Am verificat stand in portbagaj cu toate usile inchise, si rugand un prieten sa se joace cu butonul de la aeroterma. Acestea se deschid spre exterior, asadar cand se inchide usa, acestea se vor deschide de la sine, odata cu presiunea facuta de catre ultima usa inchisa. Banuiala mea ca aceste clapete functioneaza sau nu, odata cu imbatranirea masinii, si eventuala deformare a plasticelor de pe traseul pe unde iese aerul din masina catre portbagaj. In cazul meu, am depozitat in caseta din stanga-spate (unde la unele modele se afla subwooferul) toate nimicurile, s-a acoperit o grila pe unde iesea aerul din portbagaj, prin urmare mi se abureau toate geamurile laterale de pe partea stanga. Dupa ce am scos din locasul acela toate bazaconiile pe care le-am depozitat, gen minitrusa de scule, lavete, o posetuta cu nimicuri, deci dupa ce am luat tot de p-acolo, a functionat corect si dezaburirea geamurilor de pe partea stanga, fara probleme.
     
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Asta era Costele,daca ma gandesc bine si la mine cele doua spatii de depozitare sun pline cu trusa madicala,sprayuri,lavete,etc.Am sa le scot sa vad cum sta treaba.Dar pe de alta parte ma gandesc ca neamtul nu le-a facut degeaba locasuri de depozitare,adica cred ca a avut in vedre si faptul ca posesorul masini este posibil ca sa puna ceva acolo.
     

Distribuie pagina asta