1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Umezeala excesiva in masina - Parbriz Aburit sau Inghetat pe interior la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de infomanu, 26 Ian 2009.

  1. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Pai banuiesc ca neamtu a prevazut cotiera de la bancheta spate pt trusa medicala, trusa de scule in roata de rezerva, si de lavete dosite pe nustiu unde nu s-a gandit. El merge la service cu masina. Pt alte lucruri folosim portbagajul, ala e rolul lui. Fi pe pace ca asa aveam si eu, insa dupa ce am scos balariile si jucariile de acolo, instalatia isi face treaba.
     
  2. ionutzpnw 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 1.6l 1995
    Salutari.Postez o intrebare pentru cei care au intampinat urmatoarea problema.Cand incepe sa ploua se aburesc geamurile foarte rau in genu daca le sterg cu o carpa in cateva secunde se aburesc iar.Mentionez ca am schimbat filtru de polen,nu are 10.000 km , clima functioneaza normal , si geamurile din laterale se aburesc.Daca cineva a mai intampinat problema va astept cu sfaturi.Va multumesc.
     
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Vezi ca in portbagaj ai pe stanga si pe dreapta doua locasuri de depozitare.Acolo sunt si doua aerisiri,daca ai pus acolo lavete,spray-uri,sau alte nebunii,masina nu se aeriseste cum trebuie si de aici apare abureala aia.
     
  4. ionutzpnw 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 1.6l 1995
    Am inteles gabi dar intrebarea este ce legatura are porbagaju cu geamurile laterale si parbrizu?Si in porbagaj pe o latura este cricul si pe cealalta este motorasu de la inchidere!!!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ionutzpnw daca citesti pe forum (in speta acest topic) despre problema ta o sa gasesti si rezolvarile. Invata intai sa citesti si pe urma sa pui intrebari pentru ca in ziua de azi exista raspunsuri la tot ce te intereseaza sa afli. Bafta.
     
    Ultima editare: 23 Oct 2014
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai are,ca acolo sunt niste aerisiri care comunica cu habitaclul masini.Daca acele aerisiri sunt obturate aerul nu circula in interiorul masini,si ca urmare se aburesc geamurile laterale si nu numai.Bineanteles,asta este doar o problema,la tine s-ar putea sa fie si altceva,gen,umezeala in masina,posibil sa-ti intre apa pe undeva,posibil sa ai instalatia de climatizare umeda datorita filtrului de polen murdar,umed,etc.Trebuie sa l-e iei pe rand.Vorba moderatorului,citeste in acest topic,ca sigur vei gasi rezolvare.
     
  7. ionutzpnw 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 1.6l 1995
    Gabi tie ti se abureau geamuri pe o parte si ai scos alea din porbagaj si gata merge dezaburirea.Bine pana acum la tine dar la mine se aburesc toate gemurile si dupa ce sterg cu carpa zici k se depune direct apa pe parbriz si apa dupa geamuri zici ca este ceva uleios nu stiu.Am sa incerc maine modul AUTO sa vad daca este vreo diferenta daca nu schimb filtru de polen si daca tot persista am sa vad si clapetete din spatele torpedoului.Dar daca dau auto imi ia dezaburirea dupa geamuri!!!o sa vad cum merge.
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Tasta de deasupra lui Auto este pentru dezaburire;va trimite un jetul de aer rece puternic pe geamul din fata+pe cele 2 laterale;turatia ventilatorului se va schimba automat pe maxim+compresorul se va activa chiar daca nu a fost pornit.
    Cazul cand totul este normal.

    In 30 de secunte ar trebui sa ingheti in masina si toate geamurile sa fie dezaburite;chiar in conditii nefavorabile ceata,mediu exterior umed etc
    -asa a functionat tot timpul la mine;ar mai putea sa fie blocat modulul pe recirculare(butonul din dreapta jos) asa insemnand ca ceea ce am descris mai sus nu se va intampla si este anormal.
     
    Ultima editare: 24 Oct 2014
  9. ionutzpnw 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 1.6l 1995
    Ms iulian pt sugestii dar cu tasta de deasupra la AUTO pe maxim s-au facut foarte multe puncte de apa pe parbriz ingreunand foarte mult vizibilitatea chiar daca in masina era foarte cald!Azi am circulat prin Bucuresti pe modul AUTO si surpinzator functioneaza dar partial sa zic pe banda de jos a parbrizului mai ramane foarte putin abur iar geamurile dupa spate tot partial se dezaburesc!Dar astazi nu a plouat , pe ploaie am cel mai mult de suferit.Iar modul AUTO nu pleaca automat mai dureaza sa zic cateva minute pana incepe turatia la ventilator.Am sa vad cum functioneaza modul AUTO pe ploaie si daca tot se abureste am sa schimb clapetele din porbagaj si filtru de polen si am sa vad daca mai persista!
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Rectific dezaburirea trimite :
    -un jet de aer maxim pe grilele fata si cela 2 laterale
    -+ jos pe 2 grile sofer&pasager fata
    -+jos pe 2 grile pasageri spate(grilele de aerare sunt sub cele 2 scaune)
     
  11. adrianu93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2014
    Locație:
    Vadu Crisului
    Masina:
    Audi a4, 1.9 TDI 116 CP, 2001
    Salut! De cum a venit frigul aburesc geamurile in voie. Ideea e urmatoarea, am schimbat filtrul de habitaclu punand unul cu carbon activ, aceiasi problema. L.am schimbat din nou cu unul normal, tot asa. Am dat jos bateria cu gandul sa verific orificiile de scurgere a apei, am gasit unul infundat, dar in masina totul e uscat, plus ca nu era apa sub baterie, doar putina umezeala. Bun, am verificat si compartimentul filtrului, e intact, uscat! Tind sa cred ca e radiatorul de caldura, dar citind diferite posturi am intrat intr-o ceata densa precum parbrizul in cauza. Am verificat nivelul de antigel din vas si da, a scazut putin sub minim dar s-a stabilizat, a ramas asa de vreo 3 saptamani, pana acuma. Cand bate soarele, sau noaptea cand intalnesc faruri se intampla sa vad o pelicula albastruie pe parbriz si nu numai... As fi sigur ca e radiatorl spart si imi baga antigel in habitaclu. Si aici vine nedumerirea, nu simt nici un fel de miros, nici aburi. Am inteles ca ar trebui sa fie in cazul in care e spart radiatorul. Nu as vrea sa ma apus sa desfac tot bordul degeaba. Daca a mai patit cineva si ma poate ajuta si pe mine, dau un suc! Mersi! :arco:
     
  12. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    In mod normal daca e spart radiatorul ar trebui sa scada nivelul la antigel. Verifica in portbagaj ca grilele de aerisite din dreptul barii spate sa nu fie astupate cu haine, carpe sa mai stiu eu ce ai pe acolo ,ar fii o rezolvare mai ieftina si simpla.
     
  13. adrianu93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2014
    Locație:
    Vadu Crisului
    Masina:
    Audi a4, 1.9 TDI 116 CP, 2001
    Asta chiar nu mi-a trecut prin cap. O sa verific maine. Nivelul lichidului a ramas la fel in ultimele 3 saptamani. Dar totusi m-as mira sa fie doar atat. Mersi mult!
     
  14. horea 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    nasaud
    Masina:
    audi a4 b5 1.9 tdi 2000
    Salut,
    Am si eu aceeasi problema numai ca la mine pe parbriz zici ca se face ca un fel de mazga. Il sterg cu servetele si dupa o jumatate de ora se face iar.
    Mentionez ca nu merg cu Econ pornit si nici pe recirculare, doar cu aerul dat pe parbriz. Nu stiu ce poate sa aiba. Filtru de polen schimbat de 1000 km. Am schimbat recent garnitura de chiuloasa cu apa aerisita si caloriferul merge ok. Nu stiu ce are. Va multumesc.
     
  15. Flow

    Flow 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2007
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    MTM RS6 4G 4.0 TFSI V8 2016
    Poate umezeste radiatorul de caldura din interior, si atunci de la antigel se face mazga respectiva.
     
  16. robert2691 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 81kW 110PS
    Salutare prieteni,
    Știe cineva din ce cauza îmi baga aer cald doar pe grilele din mijloc, iar pe grilele laterale pasager respectiv șofer baga aer rece, ca și cum s-ar amesteca cu cel de afara ? E foarte puțin încălzit. Probleme sunt și cu aburirea în exces, e foarte mare condensul.
    Menționez ca nu sunt aburi de antigel, nu miroase pentru ca și îngheață parbrizul pe interior la temperaturi extreme. Am pus tester-ul vag com si a dat eroarea " 00603 - Footwell / defroster flap positioning motor v85 ". Unde se afla acest motoraș ? Clapeta de sub filtru de polen, cea de recirculare e mereu deschisa.
    Nu se întâmplă nimic când dau pe recirculare din climatronic. S-au făcut adaptările din instruments, toate motorașele s-au resetat. Unul singur a dat eroarea, v85. Am șters eroarea, am mai făcut odată testul, și n-a mai mers. A dat error la toate. Ca și cum s-ar fi blocat. Atașez poze cu parbrizul aburit la +3 grade, aburit doar pe interior. Orice răspuns mi-ar fi de ajutor. Mulțumesc.

    20161111_181126.jpg

    20161111_181209.jpg
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sterge eroarea si incearca sa faci Basic Settings pe 08 - Auto HVAC.
     
  18. robert2691 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 81kW 110PS
    Am șters-o. Dar a rămas motorașul albastru blocat. Cel alb este chiar lângă, am acces la el dând jos torpedou. Cel rosu este poziționat chiar lângă caloriferul de căldură. Și acesta funcționează. Cel alb funcționează. Din cate știu sunt 4. Pe al 4lea nu l-am găsit. O fi cel de la recirculare? Pe tester mi-a dat ca e blocat v85 și v71. Astea care sunt?
     
  19. Mirc Vfr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Neustadt bei Coburg
    Masina:
    Audi A4 B8, An 2013, 2.0 TDI, 177 CP, Quattro, Kombi.
    Rezolvare pt parbriz aburit: aerul aspirat pt habitaclu este din compartimentul bateriei. Sub baterie (dati jos bateria) gasiti o garnitura de cauciuc care permite scurgerea apei de sub baterie. Desfundati acea garnitura si umezeala de sub baterie va disparea.
     
    coco_catalin și bbubba2424 apreciază asta.
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ar fi simplu daca ar rezolva toate problemele cu acea garnitura de sub baterie.
    Inca o varianta clapeta de la servomotorul v85 blocata pe o pozitie,astfel cu nu isi poate lua aer decat partial din exterior il combina cu cel din interior -> condens.Faptul trimite flux rece pe lateral se datoreaza altei clapeta care este 90% gaurita materialul s-a rupt,o sa observati ca va bage uneori bucati de material negru din clapeta.
    Rezolvare: bordul demontat refacuta clapeta,curatati si caloriferul daca tot ati demontat.
    Succes.
     

Distribuie pagina asta