1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Umezeala excesiva in masina - Parbriz Aburit sau Inghetat pe interior la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de infomanu, 26 Ian 2009.

  1. cristian.gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2015
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    audi a4 avant, motor 1.9 tdi, an fabricatie 1997
    Deci mi se abureau geamurile, pana cand am apelat la un prieten, expert in reparat frigidere si masini de spalat! Mi.a spus: Tu mergi cu clima non-stop chiar si cand e frig afara? I-am raspuns ca da!
    -Pai daia tii se aburesc geamurile, ca e frig afara, condensul de la tevile cu freon iti intra in masina si ai umezeala tot timpul, mergi fara "fulg" cand e frig afara!
    I.am asultat sfatul si nu mai am probleme, chestia cu fantele din spate chiar nu stiam de ele, dar e bine de stiut
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e chiar adevarat. La mine e invers, daca merg cu AC oprit, mi se aburesc geamurile (nu exagerat), cum pornesc compresorul se dezaburesc si geamurile.
     
    malita florin apreciază asta.
  3. cristian.gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2015
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    audi a4 avant, motor 1.9 tdi, an fabricatie 1997
    Asa stiam si eu, dar uite ca la mine merge!
     
  4. cristian.gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2015
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    audi a4 avant, motor 1.9 tdi, an fabricatie 1997
    Salut,
    Vreau sa va impartasesc cateva sfaturi referitor la cei care li se aburesc geamurile ca si cum ar avea grasime pe ele.
    E de la vaporii de antigel, e clar ca undeva e fisurat caloriferul, sa nu bagati prafuri pentru astupat porii, riscatii sa infundatii pe instalatie mult mai multe si va luati pe urma cu mainile de cap.
    Mana de lucru pentru a da tot bordul jos e intre 200 si 450 lei, fiecare dupa noroc, recunosc ca multi mecanici m-au refuzat pe motiv ca e mult de munca si mai bine rezolva 2 distributii decat sa-mi schimbe caloriferul. Caloriferul la piese auto e intre 50 si pana la cat vreti voi, eu l.am luat pe cel mai ieftin adica 50 lei
    Daca ati gasit mecanicul care sa va ajute sa.l schimbati, luati si un sprei de clima, cu spuma, asa aveti ocazia sa curatati si ciupercile de pe radiatorul de clima, e undeva la 20 lei atat am dat eu pe el!
    E munca de o zii maxim 2 depinde de mecanicul vostru, e intradevar migalos tare. O sa va arat si cateva poze sa vedeti unde se strange antigelul si cum a aratat caloriferul meu. Stiu, au ghinion cei carora li se intampla asta, dar nu avem de ales decat sa-l schimbam. Nu folositi prafuri care se pun in radiatorul de racire ca mai rau faceti.
     
  5. Flow

    Flow 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2007
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    MTM RS6 4G 4.0 TFSI V8 2016
    Dupa doua zile de munca si migaleala, bani suficienti luati pe manopera, refuzul mecanicilor de a lucra la acest defect, alegerea ta este sa pui cel mai ieftin radiator, ca peste un an doi sa te regasesti in aceiasi situatie ?
    Nu folositi prafuri ca faceti mai rau dar totusi tu ai pus cel mai ieftin calorifer care l ai gasit care te aduce inapoi de unde ai plecat in cel mai scurt timp ?
    Dupa radiator exista ciuperci ? Unde sunt pozitionate ? Pe carcasa ?
     
  6. cristian.gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2015
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    audi a4 avant, motor 1.9 tdi, an fabricatie 1997
    Sunt poziționate în spatele caloriferul, unde ajungi doar dacă dai bordul jos, e un praf urat mirositor, și nici în ziua de azi nu am probleme, cu radiatorul!
     

Distribuie pagina asta