1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Unde mergem sau unde NU mergem pentru resoftare sau tuning motor

Discuție în 'Motor' creată de NICU ZISU, 24 Iun 2010.

  1. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Daca jucai asa la bingo...oare luai marele premiu?:)
     
  2. sarpele

    sarpele 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A6 2,5 TDI V6 180CP AKE
    foarte interesant acest topic........atitea pareri pro si contra, foarte util!
    dar la atitea variabile in discutie vin si eu cu o constanta sau certitudine:am facut soft la tcm turbo-made by Mugur, verified by Dragos Voinea,in 2007, la 170k km.............acum am 235k km, si nici vorba de probleme de la soft.
    de specialisti sunt satul, 3 reprezentante audi si o duzina de mecanici cu staif au vrut sa schimbe turbina, au schimbat n75 si alte n-uri............se opreau cind vedeau ca masina avea turbo,axe cu came, supape, tacheti, cuzineti, intercooler, distributie, toate achzitionate si montate cu acte la reprezentanta la midocar cu garantie 24 de luni....si apoi isi recunosteau "(in)competenta"......si stiti de la ce era buba? de la unul din coturile de la supapele de vacum care era crapat si tragea aer fals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    si apoi daca te maninca sa faci soft atunci trebuie sa iti asumi si riscurile implicate si care iti sunt aduse la cunostinta inainte!
    sau bagi mina in buzunar si sprijini plusul de putere cu piese care sa il suporte.....oare nu facea vag din prima motorul mai puternic si eventual mai economic cu aceleasi piese de origine la aceeasi bani ca cel stock existent?
     
    Ultima editare: 22 Iul 2010
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu, din doua motive:

    - acel motor trebuie sa mearga bine la climate diferite, si in Suedia si in Grecia si in Rusia.
    - chestiune de marketing. Scoti un motor cu o putere, apoi faci altul cu o putere putin mai mare modificand strict harta. In cel mai rau caz se numeste diversitate si o fac toti, nu doar Vag.

    Da, daca sari de 30 suta din puterea initiala sunt de acord cu tine, mai trebuie schimbate si alte piese.
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    OFF TOPIC!Ovi,astea sunt mituri forumistice:toate motoarele 1,9tdi non pd 90cp-110cp sunt diferite,1,9tdi pd 101cp,116cp si 131cp iar sunt diferite, 2,0tdi de 140cp si 170cp iar diferite(cel putin pe astea le cunosc cat de cat si de asta le-am dat exemplu) incepand de la injectoare si turbina si terminand cu alte "mici" acarateri;)
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cornel, numai pe Audi sunt 4 motoare 1.9 TDI de 90 cai din care unul singur e euro 3 celelalte fiind euro 2. Eu numesc asta marketing/diversitate.
    Motorul de 110 cai e derivat din motorul de 90 cai (alta turbina, injectoare si ECU) nu il face prea diferit. Idem diferenta dintre 101 si 131 cai.
     
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    :)Ia uite ce ziceai aici:"modificand strict harta";si nu e numai injectoarele si turbina,ci si altele,ca pistoanele,ambreiaj,volanta,galerie de admisie,intercooler-ul,nimicuri de-astea;).So,modificarile nu sunt numai la nivel software,ci si hardware.
     
  7. im570rm 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Seat Leon
    la 1.9 90 hp intre euro 2 si euro3 difera pompa de injectie,injectoarele,pistoanele,vibrochenul,cuzinetii,pompa de ulei ,pompa de apa,ecu-ul,toti senzorii,turbina,intercoolerul .Iar motorul de 110 fata de cel de 90 (euro 3) are in plus alte pistone,alte biele,cuzineti,injectoare,turbina cam atat.
    Sunt motoare si de 90 de cai euro3 care sunt diferinte intre ele de ex,1.9 90 de cai cu cutie manuala si 1.9 tdi de 90 de cai cu cutie automata au injectoarele si pompa de motorina diferite.
     
  8. sarpele

    sarpele 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A6 2,5 TDI V6 180CP AKE
    de unde am plecat si unde am ajuns.............pina la urma fiecare isi face soft pe propria raspundere si trebuie sa isi asume si riscurile!stima!
     
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nici o noutate?
    Resoftarea presupune riscuri 0 dupa cum spun multi dintre Tuneri!Asta pentru ca se presupune ca ei verifica bine masina inainte de resoftare si nu resofteaza o masina cu probleme decat dupa remedierea lor.Asa procedeaza unul care doreste ca masina clientului sa mearga bine dupa resoftare,dar daca tunerul are foamea in gat sau nu stie sa verifice masina resofteaza la noroc doar sa ii ia banii clientului
     
  10. sarpele

    sarpele 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A6 2,5 TDI V6 180CP AKE
    nu vezi cataline ca e liniste la mansarda? ..........l-am certat si pe dragos ca a dat banii inapoi in numele reseler-ului, nu trebuia facut asta decit dupa o expertiza autorizata, nu pe vorbe.
    cu asta inchei, cine vrea sa vada masina tunata de dragos voinea si forjata pe soselele patriei la greu 70000 de km ii stau la dispozitie..........!
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Aug 2010
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pai asa este,nu a procedat corect Dragos pentru ca returnat banii in numele lui Turbocip fara sa faca o verificare amanuntita a masinii.Prin returnarea banilor a recunoscut practic ca softul sau omul lui au influentat evolutia negativa a masinii.Orice tuner care se respecta face verificari la sange cand apar probleme de genul asta pentru ca vrea sa isi pastreze renumele.Daca problemele erau de la soft trebuia platita reparatia(o turbina costa in jur de 400 euro pe la cineva cunoscut,bani pe care ii recupereaza din 2 resoftari),iar daca problemele erau cauzate de piesele montate pe masina de catre proprietar trebuia demonstrata treaba asta.Turbina poate era reconditionata,insa daca nu lucra in parametrii normali,trebuia specificat lucrul asta inainte.Sau macar a2-a turbina trebuia montata de cineva din partea TCM pentru a se scoate din ecuatie defectiunile turbinei(poate si a 2-a a fost defecta),defectiunile de montaj(poate a gresit omul la montaj ceva) sau alte probleme legate de sistem.
    Este usor sa dai banii inapoi dupa ce masina a suferit niste avarii destul de grave(practic nu pierzi decat timp),dar daca ai consiinta nu o faci pana nu stabilesti cele de mai sus!
    Desi Turbocip a spus in postul sau ca nu v-a continua discutia,eu cred ca mai sunt raspunsuri de oferit aici din partea lui!Una peste alta o masina la care el a lucrat s-a stricat la scurt timp dupa interventie,iar raspunsurile oferite de el nu elucideaza misterul.Pana la elucidarea problemei consider ca activitatea userului trebuie limitata pe forumul nostru(eu nu acuz pe nimeni,pentru ca nu am nici o baza in urma careia sa fac lucrul asta,insa daca ne ascundem dupa deget nu rezolvam nimic).Asa dar Moderatorilor interveniti putin,ce asteptam o alta masina resoftata care ajunge pe platforma in service???
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Catalin,din punct de vedere al regulamentului nu suntem acoperiti sa facem ceva si deocamdata nu s-a demonstrat clar vina softului TCM,ci sunt numai speculatii si banuieli.Cand se demonstreaza negru pe alb vina softului,promit ca personal voi lua masuri;pana atunci...
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am inteles si ai dreptate!
    Referitor la propunerea mea nu ma refeream la excludere definitiva de pe acest forum ci doar limitarea activitatii pe sectiunea publicitate(sa nu se inteleaga gresit)pana la elucidarea misterului.Poate asta il determina pe colegul nostru sa ne dea mai multe detalii despre problema aparuta la masina(si sa isi demonstreze nevinovatia cu ceva argumente).
    Argumente de genul : am aflat ca turbina a fost reconditionata la niste baieti nu tocmai OK nu ne incalzesc pentru ca nu sunt dovezi.Poate a fost reconditionata prost turbina,insa un log in mers trebuia sa arate lucrul asta catusi de putin.Sau : pe masina a fost montat un dispozitiv PowerBox...asa si?In functie de calitatea PB apar probleme la o masina,ok...dar problemele se vad.
    Pe un alt forum vecin este o sectiune de Tepari,o idee buna,insa din pacate am impresia ca este aplicata o cenzura in functie de interese pe acel forum si apar acolo doar anumiti oameni(a nu se intelege ca numesc colegul Turbocip tepar,eu am colaborat foarte foarte bine cu el la capitolul led-uri,chiar la ore tarzii in zile de weekend).
    Adevarul in aceasta problema cred eu ca este undeva la mijloc,greselile fiind facute de ambele parti,insa si in situatia asta nu s-a procedat corect din punctul meu de vedere.Si spun asta,pentru ca TCM are renume de Tuner cu ceva experienta,nu de incepatori.
     
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Procedand asa,deaja nu mai are prezumtia de nevinovat;).Din ce am vazut pe forum,marea parte a turbinelor reconditionate sau curatate,nu mai erau in parametri(ia si citeste topicul probleme turbina sau erori vag com);personal,nu am o parere buna despre TCM de pe vremea cand Voinea clona softurile lui Dimsport pt logan si a si recunoscut-o(pot atasa link),plus diferite "mici" povesti cu dealeri smecheri.Dar,asta e parerea mea si poate ma insel...Revenind la ale noastre,din ce stiu eu,turbina crapa in conditiile:presiune prea mare,EGT prea mare sau ungere defectuoasa.
     
  15. coretto 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2002
    Eu am tot 1.9 tdi, AVB 101cai, am remapat soft-ul acum vreo 3 ani si doar atat. Fara schimbari de piese. Nu am avut nici o problema pana in prezent (doar kit-ul de ambreiaj schimbat anul asta insa era uzat si inainte). Pot spune ca acum am un mic lag la intrarea turbinei in sarcina insa am 289k km si nu am curatat-o niciodata... cred ca-i ajunge si ei. Maine imi vine cablul si softul pentru GALLETTO. Daca te intereseaza pot salva softul de pe masina mea si ti-l trimit. REPET: am facut doar remapare la soft, fara schimb de piese!
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Aug 2010
  16. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Am citit tot topicul si m-am gandit ca este bine sa fac si eu cateva precizari legate de TCM.Anul trecut prin martie nu mai tin minte data exacta, am fost si eu la ei sa fac la fosta masina A4 B6 1.9 TDI AWX, o remapare.Voinea era plecat din tara, in schimb l-am gasit pe colaboratorul lui Mugur, care mi-a facut remaparea.Inainte si dupa efectuarea operatiunii am facut cateva teste si un injector facea ceva figuri, in rest totul super.Imi placea cum trage masina, numai ca dupa aproximativ 20.000 de km, adica anul acesta, toate injectoarele erau muci, la fel si turbina.
    Nu am facut liniute, nu am impins masina la limita, am vrut doar un plus de putere.
    Nu condamn pe nimeni, nici nu m-am dus la TCM sa cer explicatii, nu stiu care a fost cauza, dar sunt curios ce explicatii mi-ar fi oferit.Poate ca Mugur ar fi trebuit sa-mi spuna ca voi avea probleme in timp datorita injectorului, sau ca este mai corect sa nu fac remaparea, dar nu mi-a spus nimic(atata timp cat masina mergea bine-merci:p).
    Pe de alta parte, acum vreo 3 ani cand aveam Golf4, am facut niste log-uri cu Voinea tot in vederea unei remapari, dar omul mi-a spus ca masina are niste probleme, de aceea recomanda remedierea acestora sau sa las masina in starea in care este(masina merge si acum foarte bine fara remapare).Este adevarat ca Voinea nu mi-a recomandat sa-i fac remapare.
    Nu arunc cu noroi in nimeni, dar prin natura meseriei mele cam miros oamenii neseriosi, tocmai de aceea eu pe la TCM nu mai trec.
    Va fi singurul meu post pe aceasta tema, am dorit doar sa informez, nu vreau sa intru in conflict cu nimeni.
     
  17. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    e trist sa auzim asa ceva..
     
  18. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Problema de care sufera motorul este ungerea INSUFICIENTA. Motorul a avut baia crapata/sparta ce a dus la uzarea prematura a cel putin un cuzinet de biela /palier si/sau pompa de ulei uzata . Cand te apuci de tuning la un motor e bine sa vezi in primul rand starea in care acesta se afla.
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    despre ce masina vorbesti Maniacu?
     
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nici eu nu am inteles:unsure:
     

Distribuie pagina asta