1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Unde mergem sau unde NU mergem pentru resoftare sau tuning motor

Discuție în 'Motor' creată de NICU ZISU, 24 Iun 2010.

  1. ogabriel

    ogabriel 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    EX Audi A4 B7 2.0TDI, Now A5 Sportback 2.7TDI
    Salut Nicu. Nu te supara, stii doar vorba mea, romanilor au inceput sa le placa noul sport "datul cu parerea". Avem impreuna destule ore petrecute in garaj si pe sub masini. Daca era ceva in neregula cu masina ar fi aparut pe logurile de inainte sau dupa resoftare, loguri pe care le au la firma. Ai cedat prea usor in fata lor, iar daca nu era vina lor nu vedeai banii inapoi. Si apoi daca vei citi acest topic "Tu despre mine" by Dragos Voinea TCMTURBO vei intelege mai multe, vei recunoaste o persoana cu musca pe caciula, unde recunoaste ca nu cloneaza softuri dar le pirateaza sau le foloseste fara drepturi de autor si sa nu uitam TCMturbo ca tot ce fac dealerii vostri este facut tot in numele vostru ca de exemplu "cu factura asta este pretul fiindca va sti firma mama, fara factura astazi avem un pret special". Acum daca masina merge spune-ne si noua cu ce firma ai reusit sa faci resoftarea?
     
  2. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Razvan, masina mea nu nu mai e la TCM. Ambele le am la DKR. Cand vreti facturi, cereti, doar stiti cum e in Romania, se lucreaza fara facturi si stiti bine de ce.
     
    Ultima editare: 29 Aug 2010
    1 persoană apreciază asta.
  3. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Da Kostas, asta este tristul adevar, ne bucuram sa luam ceva ieftin fara factura si garantie scrisa.Ca intotdeauna regula se confirma, de asta am preferat sa raman in banca mea, cum era in latina parca: "scripta manet, verba volant":(.
    Apreciez atitudinea ta totusi,:respekt: fata de comentariile mele oarecum malitioase si belicoase din postul anterior, ceea ce inseamna, deduc eu ca exista un sambure de adevar undeva(fum fara foc, nu iese).
    Bafta tuturor si aveti grija la ce vi se ofera la banii pe care ii dati si ca sa inchei cu inca o vorba de duh(nu stiu ce am azi, vorbesc in dodii:)).."cat dai atata face":p
     
  4. ogabriel

    ogabriel 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    EX Audi A4 B7 2.0TDI, Now A5 Sportback 2.7TDI
    Pentru cei ce nu-l cunosc pe Nicu. In Constanta este taticul masinilor grupului VAG si nu numai. Incearca sa rezolve pe toata lumea care apeleaza la el, si cei cu bani si cei cu bani mai putini, unii isi permit piese noi altii din defrisari altii reconditionate. Nu cred ca se pune problema de cunostinte tehnice. Iar daca omul nu s-ar pricepe nu ar fi coada la el la poarta. Dar asta este rolul forumurilor, sa ne ajutam intre noi, sa povestim si altora pateniile noastre, fiindca si din greselile altora putem invata. O seara buna.
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Daca las discutia liber,o ia pe aratura,daca trag atentia,sunt blamat;deci va rog inca o data si va fi pt ultima oara,nu postati daca nu aveti lucruri noi de spus,indiferent ca sunteti pro sau contra,care sa priveasca strict acest topic!,altfel se vor sterge toate posturile off topic.Multumesc.
     
  6. ogabriel

    ogabriel 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    EX Audi A4 B7 2.0TDI, Now A5 Sportback 2.7TDI
    Oare cei de la TCM nu au salvat logurile facute inainte si dupa resoftare. Daca sunt atat de corecti de ce nu le fac publice? Eu unul as vrea sa le vad. Voi? :idea:
     
  7. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Si crede cineva ca presiunea de ulei e inregistrata undeva in acele loguri?
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Normal ca nu!
    Daca problema era presiunea uleiului(foarte plauzibila ipoteza),inseamna ca nicu a rezolvat-o din moment de masina merge acum.Am pretentia sa fim corecti pe acest forum si cred ca nicu ne poate spune sincer : a fost sau nu o problema de presiune ulei?
    Un prieten a patit-o la un B7 2.0TDI din cauza unei piese din angrenajul pompei(piesa costa 15 lei).Nu i-a crapat turbina,insa nici mult nu mai avea.Insa la el la turatii mari i-se aprindea pe bord alerta de presiune insuficienta ulei.Daca senzorul lui nicu functiona corect,lucrul asta se intampla si la el in timpul logurilor
     
  9. 50rio 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    passat, 2.0 tdi, 2005
    TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

    Desi nu sunt posesor audi, vreau sa va avertizez in legatura cu firma din topic. Daca va aflati in situatia mea, macar o sa stiti cum sa procedati.

    Pe la jumatatea lui ianuarie eram prin Bucuresti si am decis sa vorbesc cu Dragos Voinea pentru un soft la masina din semnatura (passat) pentru ca softul ce-l aveam nu-mi satisfacea toate dorintele. Zis si facut. L-am contactat, ne-am intalnit, mi-a pus doua softuri, primul mai slab decat ce aveam pe masina si nu mi-a placut, iar al doilea a fost la fel cu cel pe masina dar masina tragea mai linear si nu-mi mai scotea fum, asa ca am ramas cu ce-l de-al doilea ramanad problema consumului si i-am spus ca o sa-i virez banii cand ajung la Arad si sunt complet multumit de consum si putere. Asa am si facut. Am ajuns la Arad, am fost multumit de soft (atat de putere, cat si de consum) si l-am contactat pe Dragos pentru cont urmand sa-i virez banii. Dupa ce i-am virat banii, Dragos s-a oferit sa-mi mai dea un soft un pic mai puternic sa-l testez, doar cu conditia de a-mi cumpara galletto si de a mi-l pune singur. Am facut si asta, dar am constatat cu stupoare ca softul era protejat. Am zis ca nu e nimic, mi se pare foarte normal ca si-a luat masuri de precautie, asa ca l-am intrebat cum imi pot pune noul soft pe masina. Mi-a spus ca nu o sa reusesc sa-l citesc, dar sa incerc sa-l scriu peste (fara sa-l mai citesc) ca o sa mearga. Din pacate nu a fost sa fie (de fiecare data imi dadea eroarea ?silent key lattura?, asa ca am decis sa o las balta si sa merg la Dragos sa mi-l puna, cu proxima ocazie.
    Pana aici toate bune si frumoase..

    Vineri (04.03.2011): am ajuns la Dragos/Mugur pentru soft. Au incercat tot felul de programe si nu au reusit nici sa mi-l citeasca, nici sa mi-l scrie (desi ei mi le-au scris pe cele doua cu galletto) asa ca au decis ca unica solutie este BDM-ul, dar mai trebuie sa platesc pentru asta. Bun am zis. Le-am spus ok, hai sa-l scriem asa. Dupa scriere am plecat de la ei cu noul soft. Ziua respectiva am mai tot fost plecat si masina s-a comportat excelent.

    Sambata (05.03.2011): Vreau sa plec cu masina, dar nici o sansa sa-mi mai porneasca. Dadeam la automat si nimic. M-am ales doar cu o baterie moarta, asa ca am inceput sa dau pe telefoane ca sa rezolv problema cu masina. I-am trimis si la Dragos mail ca sa-mi recomande un mecanic/electrician, iar el mi l-a recomandat pe Stelica. Din pacate el nu mi-a raspuns asa ca am apelat la forum si am vorbit cu Bundy si Turbocip. Eu au reusit sa ajunga la mine si ne-am pus sa verificam una alta. Masina pe spray pornea, dar odata cu terminarea lui motorul se oprea. Din pacate Bundy si Turbocip (carora le multumesc de ajutor) nu au ajuns decat la doua concluzii: softul, sau ceva de la injectoare. (Masina mea nu injecta deloc motorina, desi la filtru de motorina era motorina cu presiune, iar pompa de inalte nu are mai mult de 30-40.000 km, si injectoarele la fel, sunt schimbate). Din pacate altceva n-am mai putut face in stadiul care eram, ei mi-au verificat tot ce au crezut de cuvinta si pana la urma s-au dat batuti.

    Duminica (06.03.2011): Din nou incep sa dau telefoane (chit ca era duminica, dar eram destul de disperat) si intr-un final dau de Stelica (un om exceptional) care dupa ce i-am tot explicat problema la telefon, a decis sa isi lase fiul bolnav singur acasa si a venit la mine sa ma ajute. Dupa mai bine de 3 ore de stat in frig si incercat si el a ajuns la aceiasi concluzie. Softul !!! De ce ? Pentru ca nicicum nu reusea sa-l citeasca, iar cand i-a scos ceva mufa pentru care ar fi trebui sa fie doua errori, a primit doar una(deci facea diagnoza partial) . In plus ECU meu nu dadea absolut nici o eroare (decat daca ii scoteai mufe) toti senzorii mergeau ok, doar ca la pornire injectoarele aratau 0 mg injectate, chit ca turatia era peste 200 rpm. In plus, domnul Stelica mi-a spus ca a mai lucrat cu Dragos Voinea si nu este prima data cand li se intampla asa ceva, deci ar trebui sa vorbesc cu el si sa-i spun sa-mi puna un alt soft pe masina sau macar sa-l rescrie pe cel actual. Am facut si asta, dar Dragos a insistat ca nu are nimic de la soft, deci nu s-a sinchisit sa elimine problema asta.

    Luni(07.03.2011): Am vorbit cu Mugur (colegul lui Dragos) si pana la urma l-am convins sa vina sa vedem ce e cu ECU si sa-l scoatem din ecuatie. A venit cu un alt ECU EDC16u1 (al meu este EDC16U31) cu care eu au zis ca tot pornesc masinile care au astfel de probleme, dar mie imi dadea nenumarate erori cu care nu ar fi avut cum sa porneasca masina, dar pentru moment in naivitatea mea am scos din ecuatie ECU si am apelat la o platforma care sa-mi duca masina la service. Am ajuns si la service dar acolo baietii cand au vazut erorile au zis ca nu se apuca pana nu primesc ECU meu inapoi, ca la ce erori primeam ar fi trebuit sa lucreze mult si probabil degeaba. Intr-un final am primit si ECU (dupa vreo 3 ore de stat la service), dar problema persista fara nici o eroare.

    Marti(08.03.2011): Din nou la service fara nici un rezultat. Pana la urma cei de la service-ul respectiv au decis sa ma duca la Taci(turc), Automecanica (cei din bucuresti stiu) pentru ca el are cu ce sa-mi verifice injectoarele si pompa de inalta. Asa ca m-au tractat pana acolo. Am ajuns la Taci, le-am zis problema si ei s-au apucat sa-mi schimbe oringurile de la injectoare. Le-au schimbat si masina tot nu a pornit. Apoi mi-au verificat pompa de inalte(tandem) si pompa era buna. Injectoarele la fel, functionau perfect. Si uite asa a venit seara si am plecat acasa cu ECU (spre norocul meu). Ajuns acasa am reusit sa vorbesc cu Mugur si i-am spus sa vina sa-l ia si sa-i rescrie softul sa vedem apoi. Intre timp am reusit sa vorbesc si cu Dr.Vlad (caruia ii multumesc din suflet ca m-a ajutat cu verificatul) care are motorul ca al meu si l-am rugat sa vina pana la mine sa testam ECU meu pe masina lui. L-am testat si surprizaa. Masina facea aceleasi figuri ca si a mea. Din pacate nu am putut sa mergem la service sa incercam ECU lui pe masina mea pentru ca era deja prea tarziu. Bun, dupa ce am testat lucrul acesta de fata cu Mugur, el a decis sa-l ia cu el si sa-l duca la un tip Gabi (foarte bun din cate am inteles) si sa-l verifice urmatoarea zi.

    Miercuri(09.03.2011): L-a verificat si totul a fost bun pe parte hardware la ECU meu, asa ca Mugur s-a dus la birou si a rescris primul soft de care eram multumit. Dupa ceva timp a reusit sa ajunga si la mine cu ECU, dar nu am reusit nici macar sa incercam sa pornim masina pentru ca bateria era iar descarcata. Am pus-o la incarcat si ne-am dus pana la Dr.Vlad sa incercam iar pe masina lui. SURPRIZAAA, masina lui a pornit frumos de data aceasta !!! (Bineinteles ca s-a oprit motorul dupa 2 secunde din cauza imobilizatorului, dar la fiecare cheie masina pornea). Bucuros am plecat spre masina mea sa o incercam. Am ajuns, am incercat si ghiciti ce ? A pornit si a mers foarte bine si inca merge. Am mers la Dragos la atelier unde mi-am ambalat masina (am montat pe ea ce nu mai apucasera cei de la service sa monteze) si l-am intrebat pe Mugur daca-mi mai pune softul mai puternic (cel cu care am avut si problema), iar raspunsul lui a fost ca poate o sa mi-l puna data viitoare cand mai vin in Bucuresti, dar mai bine m-as multumi cu ce am pe masina..

    In tot acest timp eu tot comunicam cum domnul Stelica si ii ceream sfaturi, el insistand inca de duminica ca problema vine de la soft !

    Din pacate, din experienta asta eu am pierdut mult timp in frig (stateam de la 8-9 dimineata pana la 7-8 seara in frig..), timp pe care doream sa mi-l petrec cu prietena, ca doar pentru ea am fost la Bucuresti si multi bani (aprox. 850 RON cu toate platile facute la platforma, service, Mugur, etc.)

    Tot din pacate, am incercat cu Dragos sa vorbesc si sa rezolvam cumva situatia aceasta, pentru ca sunt convins ca totul a fost de la SOFT, dar nu am reusit nimic. Este extrem de evaziv, imi raspundea doar la ce-i convenea, nu-si asuma deloc responsabilitatea si a inceput sa dea vina pe procesorul de la ECU meu, ca cica s-ar fi dezlipit ceva pini iar ei l-au dat cu aer cald sa faca contact si din cauza asta mi-ar fi pornit mie masina, nu pentru ca au schimbat softul.

    Ce vreau eu acuma ? Banii pierduti aiurea..(dar sa fim seriosi, asta nu se va intampla). Defapt, acuma imi doresc sa va atentionez pe toti care mai aveti deaface cu Dragos sa aveti grija. Daca patiti ce am patit si eu sa stiti ce trebuia facut fara a mai plati aiurea.
    Nu contest calitatea softului, primul soft il am si acuma pe masina si sunt multumit. Contest calitatea oamenilor. Este normal sa gresesti, si nu m-ar fi deranjat daca ar fi recunoscut, dar deja la ei e nesimtire curata. Mai ales ca nu este pentru prima data cand li se intampla sa aibe astfel de probleme !

    Concluziile le trageti voi, eu tot ce-mi doresc acuma este ca Dragos Voinea sa-mi dea niste explicatii logice la intrebarile repetate de mine in mail-uri..

    Later Edit: Din pacate, dupa discutiile avute pe vwforum nu m-am ales decat cu un topic inchis, si s-a ajuns de la pini procesorului, la probleme mecanice grave, de parca mi-am schimbat tot motorul si toata partea tehnica, de mi-a pornit masina intr-un final..
     
  10. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Ti s-a dat o solutie sa vezi daca e din cauza softului.
    Si anume... sa trimiti fila la orice firma cu renume din zona ta sau de unde vrei tu sa vezi daca e de la soft.
    Ai facut asta ?
    Si eu cred ca nu ar trebui sa te joci pe ECU cu niste jeguri de interfete clona Galletto ! Oamenii de aici nu stiu toate datele problemei.
     
    Ultima editare: 20 Mar 2011
  11. 50rio 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    passat, 2.0 tdi, 2005
    Kostas cu cea mai mare placere o sa fac un document care sa contina absolut toate discutiile de pe forumul lui.

    Dragos ezita intrebarile mele si a celorlalti colegi de pe forum, de ce ? In fine, el mi-a spus sa apelez la firmele cu care chiar lucreaza, iar cei de la revo UK mi-au spus ca nu doresc sa se uite peste soft, in schimb ei spun ca problema este de la scrierea lui prin BDM. Exact ce a spus si Stelica. Softul trebuia rescris, nu schimbat.
     
  12. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Deci problema nu e de la soft ci de la scriere.
    Mai sunt si alti tuneri... nu stiu cati vor dori sa se uite pe soft, dar poti incerca. Nu tin partea nimanui. Noi forumistii vrem sa stim de unde e problema.
    Vorbeste si cu Kisslorand de la Cluj, MTM tot in Cluj, ABT la Nurvil Valcea.
     
    Ultima editare: 20 Mar 2011
  13. 50rio 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    passat, 2.0 tdi, 2005
    nu contest softul decat prin faptul ca nu au mai vrut sa mi-l puna pe masina, in rest problema poate fi din mai multe parti legate de ECU si de ce au facut ei la el..
     
  14. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Dar din cele relatate Galleto a fost vandut de catre TCM.
     
  15. 50rio 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    passat, 2.0 tdi, 2005
    nu, gelletto nu a fost vandut de cei de la TCM, dar ei mi-au spus ca-mi pot lua clona si sa-i scriu softul de la ei...
     
  16. 50rio 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    passat, 2.0 tdi, 2005
    Bun, am primit raspuns de la doua firme. Una din UK si alta din RO. Cea din UK nu a vrut sa se uite peste softul altei firme dar a zis ca nu poate fi de la soft (decat daca nu pornea de la inceput) ci de la cum a fost scris softul. Ei zic ca scrierea prin BDM s-a facut gresit. In schimb firma din Ro care a vazut softul a spus ca checksum-ul era dat peste cap din cauza restrictiei (NoRead) si din cauza semnaturii lor (TCM Turbo), iar masina cand si-a facut verificarea a vazut ca ceva nu e in regula si nu a mai dat voie la ECU sa porneasca masina.

    Acelasi lucru il cred si eu, din moment ce atat masina mea cat si a lui Dr.Vlad au pornit dupa ce a fost rescris softul, iar inainte NU.
     
  17. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Bun deci problema s-a lamurit. Softul in sine era ok, checksumul a fost gresit.
    La ce firme ai apelat? Cele care ti-au raspuns.
    Acum probabil il vei suna sau ii vei da mail lui Voinea sa stie si el astea eventual sa ajungeti la o intelegere. Asa mi s-ar parea normal.
     
  18. 50rio 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    passat, 2.0 tdi, 2005
    I-am scris dar nu mai raspunde. Pe forum a inchis topicul si am primit ban. Din pacate nu pot spune firma din Romania, dar cea din UK este REVO.
     
  19. cosmind 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2011
    Locație:
    In fata calculatorului
    Masina:
    Audi A4 CAHA 2009
    50rio, ciudat faptul ca masina a functionat dupa rescriere. de obicei edc16 se blocheaza imediat dupa scriere daca e problema de checksum si nu mai functioneaza
     
    Ultima editare: 29 Mar 2011
  20. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    si acum ce urmaresti sa obtii ? denigrarea imaginii TCM pe toate forumurile ?
    stii foarte bine ca peste tot sunt clienti multumiti si nemultumiti.
    din fericire pentru toti cei multumiti sunt mai multi decat cei nemultumiti.
     
    Ultima editare: 29 Mar 2011

Distribuie pagina asta