1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Torpedou - Usa si Clapeta deschidere - Racire Torpedou la A6 C6 (4F) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de vlad_82, 11 Iul 2014.

  1. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
    Salut! Am o problema la torpedou in sensul in care in momentul apasarii butonului, acesta nu se deschide cateodata. Stie cineva cauza? Am observat 2 trepte de inchidere la usa acestuia, la cea de-a 2 aceasta intrand mai in interior si nemaifiind aliniata perfect in cadrul ei. Mentionez si faptul ca am schimbat filtrul de polen in service, dar nu mai retin daca problema se manifesta si inainte de aceasta operatiune, ci doar ca am observat ca nu mai era la fel de bine aliniat capacul, dar mecanicul nu a reusit sa-l puna in alta pozitie. (imi cer scuze in avans daca nu am postat in topicul potrivit, dar nu am gasit unul dedicat). Multumesc anticipat pt raspunsuri!
     
  2. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    In service Audi sau intr-un service oarecare? Te intreb asa pentru ca sunt unii care demonteaza torpedoul ca sa schimbe filtrele. Este posibil ca sa fi fost demontat si remontat gresit, sau mai rau, deteriorat in timpul actiunii de demntare-remontare.
     
  3. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
    Operatiunea a fost facuta intr-un service autorizat, dar nu reprezentanta intr-adevar. Si ai dreptate, a demontat torpedoul ca sa schimbe filtrele. Acum imi pare rau ca nu-mi amintesc daca problema era prezenta si anterior (desi nu cred pt ca as fi rugat in service sa o rezolve). Totusi, vreo idee unde ar putea fi problema? Mai adaug si faptul ca se intampla din cand in cand, nu permanent, dar e clar ca ceva nu e in regula acolo. Multumesc.
     
  4. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Nu stiu daca se poate vedea problema fara demontaj...

    Este posibil sa fie fixat torpedoul gresit si sa fie stranse suruburile asa, asta ar putea duce la simptomele povestite de tine.

    Ar fi preferabila o comparatie intre masina ta si una care are torpedoul in regula, asa ai putea sa vezi diferenta la inchidere.
     
  5. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Nu inteleg de ce se demonteaza torpedoul pentru inlocuirea filtrelor, filtrele de polen se schimba fara demontarea torpedoului.
     
    Ultima editare: 12 Iul 2014
  6. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Putina lume stie asta...
     
  7. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    La mai toate mașinile de ultimă generație se demontează torpedoul ca sa schimbi filtrul/filtrele de polen. Mai am o mașină la care tot așa, trebuie sa dau torpedoul "jos" și culmea, desi pare la Audi anevoioasa operațiunea, e mai ușoară ca la alte marci.
    La C6 am rămas (placut) surprins, să vad că instalația electrică din spatele torpedoului, are etichetă cu..."Made in Romania". :)
     
    DAN.TG-MURES apreciază asta.
  8. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Gabriel la A6 C6 nu se demonteaza nici un torpedou pentru inlocuirea filtrului de polen.
     
  9. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Acu' ce vrei sa fac? M-am luat și eu după indicațiile "oficiale".:)
    Pe instructiunile filtrului de polen, așa era. Nu am riscat dar, recunosc, o sa mă uit data viitoare sa vad dacă reușesc fără sa-l dau jos. Pare mai simplu, dar sa vad dacă accesul e la fel de" facil" ca la metoda "oficială".

    Cert e ca la cealaltă mașină sigur nu am acces așa. Trebuie sa dau jos până și o conducta de la instalația de aer.
     
    Ultima editare: 13 Iul 2014
  10. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
    Singura comparatie pe care as putea sa o fac e cea referitoare la cele 2 trepte in care se inchide. Astfel, este prima la care usa torpedoului se inchide fiind aliniata cu restul ansamblului si cea de-a doua, cand mai impingi in usa putin, in care intra mai in interior fata de rama sa. Asa e si la voi? Am senzatia ca atunci cand ramane blocata, trebuie sa imping usa mai in interior ca sa se deblocheze la apasarea butonului, dar nu e testata treaba 100%. Inca ceva, se deschide foarte, foarte incet, in timp ce la alt A6 C6 am vazut ca sarea "ca din arc" ca sa ma exprim plastic...
     
    Ultima editare: 13 Iul 2014
  11. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    Vlad,inchiderea torpedoului are o singura treapta,nu doua,deci la tine e ceva in neregula.Demonteaza torpedoul si controleaza tot sistemul in spate,nu e complicat.
    E normal sa se deschida incet,are un pistonas in spate care nu ii da voie sa-ti cada usa torpedoului peste picioarele pasagerului.Daca tot demontezi pt a controla inchiderea pune un strop de ulei in acel pistonas,va culisa un pic mai bine.La cine sare "ca din arc" inseamna ca are acel pistonas rupt/defect pt ca nu a avut rabdare sa coboare singura si a fortat usa(intampin aceeasi problema).
     
    Ultima editare: 13 Iul 2014
    marius_bug93 apreciază asta.
  12. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
    Ok, am inteles. Multumesc, Florin! O zi buna!
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Si la mine se inchidea de "doua" ori cum zice colegul Vlad, dar in realitate se prindea numai in partea dreapta la prima apasare a torpedoului, daca apasam mai tare se prindea si in stanga , dar pleca inauntru cum zice colegul. Trebuie sa slabesti suruburile (5 pcs) un pic, si il aliniezi bine, dupa care fixezi tot la loc. bafta.
     
  14. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
    Deci sa fi strans prea tare suruburile mecanicul? L-am pus oricum sa faca de vreo 2 ori operatiunea pt ca am vazut ca nu se alinia cum trebuie, insa dupa ce a incercat, a spus ca nu are cum sa-i faca altceva.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Auras s-a referit la faptul ca mecanicul tau nu ti-a pus torpedoul bine pe pozitie.
     
    Catalin29Audi apreciază asta.
  16. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
    Gata, m-am lamurit. Va multumesc pentru ajutor, revin cu vesti dupa ce rezolv.
     
  17. mihai.brandau

    mihai.brandau 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Campulung Moldovenesc
    Masina:
    Audi A6 - 2,0 TDI - 2006
    Salutare tuturor.
    Am si eu o problema la usita torpedoului, in sensul ca intr-o zi (cand eram cam grabit) am tras mai tare de usa si din momentul acela, cand deschid torpedoul, usita, cade repede fara sa coboare incet asa cum fusese anterior. Rugamintea mea, este, ca daca cineva a mai avut si a rezolvat aceasta problema, sa imi spuna si mie cum se poate rezolva problema. Multumesc
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    exact asa am facut si eu acu 2 saptamani, sigur s-a rupt ceva, eu cred ca pistonul. ca sa nu ma complic am sa comand un torpedou uzat de pe www.allegro.pl ca vin in jur de 35 de euro adus acasa.
     
  19. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Am patit-o si eu nu demult, tot din cauza nerabdarii... Din cauza pistonului care mergea foarte greu, s-a rupt urechea din plastic(de care se prinde pistonul) de pe usa torpedoului. Solutia : lipit ureche + piston nou. Chiar daca-l ungi, nu va mai merge cum trebuie...
     
  20. Fox1998

    Fox1998 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2006
    Mihaicristian ai cumva un cod pentru piston? Si ai idee cam cat ajunge reparatia... Astazi am patit-o si eu... N-am avut rabdare si cand am tras de el s-a dus de tot... Unde ti-ai reparat torpedoul?

    Multumesc
     

Distribuie pagina asta