1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Uzura neuniforma / excesiva - anvelope - discutii diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de MICU COSMIN, 5 Apr 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    pentru ca probabil feresti mai greu gropile mult mai numeroase de pe partea dreapta si uzura a afectat unghiurile, in varianta cea mai plauzibila si mai usor de rezolvat sau masina a suferit vreun accident usor si sunt brate strambe chiar daca nu se vad cu ochiul liber. Succes
     
  2. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    Am schimbat acum 2 ani toate bratele, mai bine zis tot kitul de articulatie stanga-dreapta, strambe nu sunt. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mai 2012
  3. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Si eu am aceiasi problema cu roata de pe spate(dreapta).Cauciucul dupa 20 de mii e "gingie".
    Pe spate nici eu nu am schimbat nimic in 90 de mii (de cind e la mine).Sigur e ceva de inlocuit pe acolo.
     
    Ultima editare: 29 Iul 2010
  4. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Unghi de fuga - uzura anvelope - discutii diverse

    Daca fac unghiul de fuga cu roti 195.65.r15 si dupa aceea montez 205.55.r16, geometria v-a fi buna? sau trebuie facuta la fiecare schimbare? Mersi
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este OK. Anvelopele nu influenteaza cu nimic unghiul de fuga decat daca nu se respecta datele indicate de producator sau sunt schimbari majore. Adica daca treci de 16'' la 18'' sau maresti circumferinta talonului anvelopei de la 55 sa zicem la 75.


    O zi buna
     
    Ultima editare: 30 Noi 2011
  6. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Mersi mult.:)
     
  7. pf_raul 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4 1.9tdi 2007
    a4 b7 imi uzeaza cauciucurile fata pe interior

    buna ziua...am un a4 b7...am o problema...de o luna numa nu reusesc sa ajung la un service sa imi schimb tampoanele motor pe care le-am si comandat pt ca ambele imi erau rupte a zis mecanicul....dar mai am o problema..am observat ca atunci cand invart maxim stanga dreapta imi scoate un scartait ca si cum s-ar freca cauziucurile de ceva....plus ca gumele din fata imi sunt mai uzate pe interior...o parere careva?
     
  8. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    de cand au inceput anvelopele sa se uzeze mai tare? sau ai observat acum dar nu stii de cand se intampla asta?
    De obieci cand intampinam astfel de probleme cu uzura neunifora, trebuie facuta directia masini, recalibrata si reechilibrate rotile. Scartaitul ala nu este neaparat de la anvelopa, poate fi direct de la pompa de servo
    1) verifica uleiul de servo si vezi la ce nivel este
    2) pune p cineva sa invarta de volan si tu stand in afara masinii incearca sa vezi care e problema.

    pune si un VAG COM pe ea si vezi daca iti da vreo eroare
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Noi 2011
  9. pf_raul 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2011
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4 1.9tdi 2007
    Scartaitul si uzura is cam din aceiasi perioada de cand am problema cu tampoanele. Daca se completeaza uleiul la servo ar trebui sa nu mai scoata scartaitu ala cand invart de volan ? dar totusi de la ce este uzura ?
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Noi 2011
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    pf_raul tu tratezi in cadrul aceluiasi mesaj 3 probleme care nu au legatura intre ele. Mesajul a fost mutat in topicul potrivit. Este strict interzisa deschiderea unui Topic nou in care sunt discutate doua sau mai multe probleme. Fiecare problema va fi discutata separat intr-un topic nou sau daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme.

    In primul rand verifica geometria masini mai ales in fata ca sa excluzi eventualele abateri ale directiei. Pentru celelalte probleme (tampoane motor, servodirectie) avem alte topicuri pe care te rog sa le rasfoiesti si sa le citesti cu atentie.

    Te rog ca pe viitor sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise. Multumesc de intelegere
     
  11. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Dac-ar fi unghiul de fugă, timpul în care s-ar produce deteriorarea completă a anvelopelor pe interiorul lor este de ordinul zilelor, evident, în funcţie de nr. de km parcurşi. Ştiu pe cineva care pe traseul Arad-Constanţa şi retur şi-a "terminat" o pereche de anvelope. Dacă uzura e lentă, dar totuşi mai pronunţată pe interior, atunci cred că e vorba de unghiul de carosaj incorect (se reglează din prinderile flanşelor telescoapelor).
     
  12. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Daca sunt mai uzate pe interior e o problema de geometrie.
    E posibil si bucsi bascula sa fie terminate si sa aiba acelasi efect, chiar si cu scrasneturi cum spui ca face masina ta
    Un test de rampa te poate lamurii perfect
     
  13. delphinu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 B5, 1Z, 1996
    ... si daca sunt mai uzate pe exterior ( \ / ) ? Dupa un cap de bara pe stanga si un brat pe dreapta schimbate la un a4 b5 nu am dat importanta directiei si astfel am facut un drum de 1700 km pana in Germania. Cand am ajuns am vazut ca anvelopele mele "straluceau" pe exterior. Oare e de vina doar unghiul de fuga nereglat sau ar mai fi si altele ? M-as interesa la vreun service pe aici dar nu prea cunosc eu termeni tehnici in germana. Cred ca ultima solutie ar fi schimbarea anvelopelor pentru drumul inapoi. Va multumesc !
     
  14. audia38l 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A2, 1.4 Tdi, 2001
    salut

    Degeaba iti schimbi anvelopele, cand ajungi o sa fie la fel. Trebuie facut reglajul de directie. Nu cred ca este foarte scump, cel mai bine o duci la reprezentanta, acolo vorbesc sigur si engleza, si daca nu te intelegi cu ei, ii rogi sa sune pe cineva din romania de la service-ul audi, ca sa le explice ceea ce vrei sa iti faca. Daca nu, le areti pur si simplu anvelopele si probabil isi dau ei seama.
     
  15. delphinu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 B5, 1Z, 1996
    Salut si merci pentru raspuns. Am rezolvat pana la urma la un service normal, 140 euro toata distractia (reglat directia + 2 cauciucuri second). Chestia cu schimbatul anvelopelor era pana ajung in Romania, bine ar fi fost sa se repare singura :)
     
  16. aalex18

    aalex18 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2007
    Locație:
    Pitesti ROmania
    Masina:
    Audi a4

    salut .. cred ca am aceeasi problema cu cauciucurile de pe spate... plus ca uneori la gropi iti da senzatia ca te arunca in lateral cu partea din spate..ai gasit vre`o rezolvare?
     
  17. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    uzura anvelopa spate exterior

    Daca dupa ce ati facut unghiurile, schimbat bucsi, anvelope si tot ramane problema verificati functionarea corecta a etrierilor spate interior
    Daca sunt blocati, vor presa doar cei dinspre exterior iar in timpul franei va avea aderenta mai multa exteriorul anvelopei de unde si uzura.

    Pentru instablilitate spate in curbe cu denivelari mai mult ca sigur sunt telescoapele spate

    Cel putin la mine asa am rezolvat problemele:yahoo:, sper sa va ajute
     
  18. DRAGOIMARIUS

    DRAGOIMARIUS 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 1.9 AVF, 2003, Avant Quattro
    Salutare tuturor,
    Sunt fericitul posesor al unui A4 din 2002 de 1.9 TDI Quattro si de 5 ani de zile am aceleasi problem legate de cauciucuri:
    Cauciucurile fata-indifferent vara-iarna- nu ma tin mai mult de 2 ani deoarece se uzeaza pe exterior.
    Am fost la unghi de fuga/cadere si primavara si iarna, unghiuri ok, presiune in roti ok, dar uzura pe exterior constanta.
    Are cineva idee-sustin ca am luat in calcul si faptul ca eu conduc mai cretineste-dar am ajuns la concluzia ca nu chiar atat de cretineste.
    Are cineva vre-o idee?
    Eu acum ma gandesc la suspensii, ca is pe masina de cand o iesit de la mamica ei.
    Altcineva se gandeste la ceva ce m-ar putea ajuta ?
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Unghiul de cadere l-ai verificat? Deci nu unghiul de fuga, ci unghiul de cadere. Caderea rotilor. Cum cad rotile pe asfalt. Iti recomand sa mergi la un service unde au aparatura de geometrie 3D. Acolo vei vedea unghiul de fuga dar si cel de cadere. Daca nu-i pe parametrii ok, atunci gandeste-te macar arcurile sa le inlocuiesti. Le poti inlocui si apoi mai faci o verificare, daca tot nu iasa ok, atunci si amortizoare noi. Cele oem e posibil sa fie obosite si sa nu-ti mai dea caderea buna. Mi-e mai greu sa explic scris, daca voi gasi un arc vechi 'stramb' il voi pune pe langa unul nou si voi face o poza; vorba aia 'o poza face cat o mie de cuvinte'.
     
  20. DRAGOIMARIUS

    DRAGOIMARIUS 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 1.9 AVF, 2003, Avant Quattro
    Salutare,
    Merci frumos de ajutor.
    Da, am fost la unghi de cadere la un service cu aparatura 3D, chiar 2 ca am vrut sa verific bine de tot si am fost in parmetrii, verificat alinierea rotilor, sasiu, etc.
    Singura chestie la ce ma gandesc si adun ceva banuti e sa schimb suspensia - arcuri si amortizoare ca poate asa se remediaza.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta