1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Valva solenoid (supapa de la canistra de carbon)- motor 1.8 ADR - 1.8T AEB - 1.6 ADP

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de equililbrum, 6 Apr 2009.

  1. equililbrum

    equililbrum 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2008
    Locație:
    oravita
    Masina:
    A4 1.8 5V
    clapeta de acceleratie si debitmetru par curate,sigurantele sunt bune toate,clapeta am curata-o si masina tot nu porneste,deocamdata astept pana saptamana viitoare ca atunci primesc canistra de pujare si valva solenoid,pana atunci nu am ce sa mai fac
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    De le supra-presiune nu putea fi afectata decat pompa de benzina sau sigurantele de sub bord ce tin de pompa (nu sunt sigurantele comune din lateral).
    Daca cand dai cheie nu ,,da,, benzina pe furtunul (gros si lung) acela mare ce pleaca din acceleratie inspre filtru 100% pompa de benzina sau sigurantele duse.
     
  3. equililbrum

    equililbrum 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2008
    Locație:
    oravita
    Masina:
    A4 1.8 5V
    am montat canistra de purjare ,valva solanoida e ok,pompa de benzina a scapat,dar ia puscat un fir pe instalatie,am remediat si masina merge super ok,mai e o problema canistra de purjare are un furtun care nu stiu unde exact sa-l pun,atasez schema cu acel furtun indicat printr-o sageata
     
  4. B65WZS

    B65WZS 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.6i, ADP
    salve,

    "equililbrum", acel furtun marcat de tine in poza la mine este prins sub scaunul din dreapta fata fara a fi conectat la nimic, si pare ca asa ar trebui sa fie, daca sunt alti membrii care au informatii mai corecte, ii rog sa ne spuna !
     
  5. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut.
    Nu va pot ajuta decat cu poze de montare.
    Sper sa fie de ajutor. :icon_thumright:
     
  6. equililbrum

    equililbrum 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2008
    Locație:
    oravita
    Masina:
    A4 1.8 5V
    sub bord a fost puscat firul de alimentare la pompa de benzina.cred ca acum sa dus motorul pe apa sambetei ca am schimbat uleiu si tot se aprinde becul la ulei,sunt total dezamagit de masina,cred ca e pompa nu mai baga presiune ca bat tacheti de numa,dar asa merg cu ea pana il ea dracu motor si sanatate,va multumesc pentru ajutorul acordat
     
  7. danlupascu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    Tandarei
    Masina:
    Audi A6 - 2.0 TDI, 2004 decembrie
    Presiune in rezervor, trepidatie motor

    Salut,
    de curand am cumparat un A4, 1.6, 1996 - benzina
    in timp ce mergeam prin oras am simtit ca motorul nu mai tine relanti, da se se opreasca, se inneaca. la capacul de la rezervor am auzit un fasait. cand l-am desfacut a iesit din acesta o presiune de gaze de benzina. l-am infiletat la loc, masina merge bine, pana cand fce iar presiune, trebuie sa-l desfac iar si tot asa. ce poate fi de vina? pe la service-urile din zona mea nu se stie cauza. cert e ca masina merge rau cand se creeaza presiunea inj rezervor.
    merci pt orice sfaturi.
     
    PopovPavel apreciază asta.
  8. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    busonul de la rezervor are o supapa . aceea s-ar putea sa fie stricata. incearca cu un alt buson si vezi daca se mai acumuleaza presiune.
     
  9. alex.laur

    alex.laur 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI Quattro
    Sau incearca sa nu pui mai mult de jumatate de rezervor cand te duci la benzinarie :)
     
  10. danlupascu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    Tandarei
    Masina:
    Audi A6 - 2.0 TDI, 2004 decembrie
    nu am pus oricum mai mult de jumate; :)
    am sa incerc cu alt buson sa vedem. va tin la curent.
    merci
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Vezi ca s-a discutat despre problema asta cauta aici pe sectiunea A4 Problema ta are legatura cu canistra de carbon si/sau valva solenoid o sa gasesti explicatii acolo .
    Toate sunt situate in zona filtrului de aer.
    Succes.
     
  12. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    aceeasi probl am avut si eu ,si am schimbat electrovalva de la canistra de carbon.:rockwoot:
     
    Alade apreciază asta.
  13. danlupascu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    Tandarei
    Masina:
    Audi A6 - 2.0 TDI, 2004 decembrie
    din pacate nu stiu unde se gaseste canistra de carbon, ce este si unde se alfa, cum arata?
    imi puteti da mai multe detalii?
    merci
     
  14. danlupascu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    Tandarei
    Masina:
    Audi A6 - 2.0 TDI, 2004 decembrie
    puteti sa-mi aratati cumva mai precis unde se gaseste componenta respectiva? va rog.
     
  15. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  16. vesaadrian 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi A4 ADP 1996
    vid puternic in rezervorul de benzina!!!

    se face vid foarte puternic in rezervor afecteaza si motorul si consum foarte mare ce anume trage aerul din rezervor si unde se duce ????trage extrem de mult si daca pui mana in locul busonului se simte foarte tare
    nu face tot timpul.......si cind face, skade acul la benzina pana la rosu....
    incredibil!!!!!
    am desfacut filtru. lam skimbat, am suflat cu 8 atm. pe conducte tur. retur a mers bine 5 minute si iar am patit. acum umblu fara buson asa vad ca merge dar sigur nui in regula.......
    rog mult daca poate sa-mi dea cineva vreun sfat......
     
  17. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Rezervorul stiu ca are un fel de vacuum care administreaza alimentarea si golirea rezervorului, are ceva conducte in partea de sus a rezarvorului pentru asta, e posibil ca acolo sa fie problema, mai asteapta pareri si intre timp mai caut si eu. Te sfatuiesc sa-i faci o scanare cu Vag Com-ul si apoi mai vorbim.
     
    Ultima editare: 3 Dec 2009
  18. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,
    in dreapta masinii, in fata sub aripa, exista o canistra cu carbune activ care filtreaza vaporii de benzina din rezervor. Verifica si supapa de recirculare gaze de pe filtrul de aer de la motor.
    Respect
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Dec 2013
  19. motor

    motor Bronze Member

    Înscris:
    27 Apr 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B5 avant 1.8T 400hp+ inca in lucru
    Sal... am si eu o problema...(a4 b5 1.8t '96) si imi suiera pe langa buson...dak il desfasc nu mai suiera cateva secunde max 1 min...dupa ce iarasi suiera...am vazut ca are influiente si in mersu motorului la relanti....dar nu stiu exact dak face presiune sau vacum...o sa ma mai uit acuma si va spun exact....

    mentioneza ca valva aia...functioneaza...ticaie la relantiu Ms

    am scanat si cu Vag Com...nu da nimic
     
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Rasfoiti un pic topicul :photo:
     

Distribuie pagina asta