1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Valva solenoid (supapa de la canistra de carbon)- motor 1.8 ADR - 1.8T AEB - 1.6 ADP

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de equililbrum, 6 Apr 2009.

  1. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    La mine este si functioneaza ok :p. Pana sa citesc topicul asta aveam impresia ca imi bat tachetii, acum am vazut ce si cum tacane :thumbs-up:
     
  2. motor

    motor Bronze Member

    Înscris:
    27 Apr 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B5 avant 1.8T 400hp+ inca in lucru
    am cumparat...nu ii canistra de vina :))
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Canistra nu are cum sa fie ea are carbon activ in ea si atat.
    Sunt doua valve mari si late una pentru vapori langa filtru si una pentru aer situata langa busonul de benzina in interior directia dreapta oblic.
    Se curata toata furtunaraia,se curata inclusiv canistra la intrare si iesire,in interior are carbon activ nu se forteaza in interior, se inlocuiesc valvele si gata.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2010
  4. alex driver 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    ghiroda
    Masina:
    audi a4 b5 avant,1.8 20v,1996
    si a mea face la fel si de cind face consum de numa cam cu 3-4 litrii mai mult,la motor adr de 1.8.
     
  5. alex driver 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    ghiroda
    Masina:
    audi a4 b5 avant,1.8 20v,1996
    am descoperit carei problema.curent la mufa imi vine,am masurat.cind pornesc citeaodata face zgomot citeaodata nu,si cind face dacai dau una (un bobarnac) imediat tace zgomotu si merge bine.am gasit in germania cu 15 euro folosita si zice cai buna,numa i de a4 2.8.oare merge si la 1.8?
    cred ca face acelasi lucru,ca am vazut ca si la bmw e36 i la fel ca la mine.
     
  6. santino

    santino 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B6, 2.0i, 2002 ALT automata
    La mine, cand ii dau talpa, se aprinde tot 4-5 sec, apoi se stinge. ulei schimbat de aprox 1500 km 10w40 Mobil1. Unii spun ca e prea gros....altii ca e prea subtire....nici nu stiu ce sa mai fac...
     
  7. MIAUNEL 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2011
    Locație:
    TULCEA
    Masina:
    ADR,1996
    Am avut si eu o problema ca cea descris de colegi si de vina era valva selenoid care a ramas blocata pe inchis. Pretul valvei este de 340 ron. Cand valva ramane blocata motorul merge doar cand benzina se balboteaza in rezervor. Se fac vapori de benzina in rezervor acestia ies prin gaura de la rezervor si suiera rezervorul. In momentul cand sistemul functioneaza (valva selenoid) aceasta dupa 2-3 minute de la pornirea motorului la rece incepe sa se inchida si sa se deschida (sa tacane) iar carburatorul masinii primeste din rezervor vapori de benzina si regleaza si cantitatea de presiune in rezervor. Daca valva nu functioneaza masina consuma cu pana la 5 litri mai mult decat este normal.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Dec 2013
    costy_1971 apreciază asta.
  8. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Se pare ca si in cazul meu fostul proprietar (olandez) s-a suparat pe masina si a renuntat la canistra de carbon. Eu am si instalatie GPL montata tot in Olanda, asa am cumparat masina, asa ca e posibil ca anularea sa fi fost facuta la montarea instalatiei tocmai pentru a nu interfera cu GPL-ul in admisie.
    Totusi am o nedumerire, mai exact prin partea de jos a masinii intra 2 furtune spre interiorul aripii stangi (cum privesti la motor din fata), unul dintre ele presupun ca e cel care conduce vaporii de la rezervor, insa al 2lea n-am idee ce e si e taiat deodata, n-are continuitate. Acest furtun se vede in prima poza. In a 2a poza am atasat furtunul care conduce vaporii, se poate observa cum a fost intrerupt.
    Pe VAG-COM imi arata ca valva solenoid lucreaza si citesc anumite procente, sper ca nu am gresit campul de test. Problema mea e ca am variatii la relanti si am schimbat bujiile, fisele, capacul la delcou si inca "un cui", dar nu ii mai retin numele exact, posibil sa fie rotorul. E posibil ca aceste variatii sa fie date de faptul ca prin valva solenoid intra mult aer in admisie?
     
  9. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    si eu am la fel furtunul din fata,cred ca e pt condensul de la ac sau pt gazele din baterie
     
  10. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Bine ca stiu ca e ok sa fie asa pentru ca ma gandeam ca a fost modificata mult instalatia. O sa incerc sa conectez din nou firul din poza 2 sa vad ce se intampla.
    Poate cineva cu ETKA ne poate zice exact de la ce e furtunul ala pentru ca de la AC nu e sigur, eu nu am AC.
     
  11. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Furtunul ala nu este de la AC, este de la cutia de gaze ce se afla sub aripa dreapta din fata. Asa trebuie sa fie, nu stiu sigur rolul lui, dar stiu ca ala trebuie sa fie intrerupt acolo.
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Numai in situatia in care e blocata pe deschis, situatie in care se creeaza vid in rezervor si pompa nu mai poate sa traga. Supapa trebuie sa tacane din cand in cand, mai ales cand motorul este cald, se aude din ea un tacanit intermitent. Poti sa-i scoti furtunele si sa incerci sa tragi aer cu gura prin ea in ambele sensuri. Daca poti sa tragi aer prin ea inseamna ca e blocata pe deschis si trebuie schimbata.
     
  13. razvan111 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2011
    Locație:
    Craiova, Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.8T, 1998
    Tacane foarte tare o auzi din casa. Am incercat sa trag aer prin ea se trage foarte greu - chiar deloc si curge carbune negru din ea. Pe tester mi-a dat eroare pe ea.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2012
  14. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Atunci e infundata. Scoate-o de acolo si incearca sa o scuturi foarte bine pana nu mai curge carbune din ea. Nu are ce cauta carbunele acolo. Apoi baga in ea spray degripant wd40 pana cand iese curat.
     
  15. razvan111 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2011
    Locație:
    Craiova, Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.8T, 1998
    eroare

    01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
    26-10 - Output Open - Intermittent

    Asta mi-a dat dar nu a fost o scanare in mers
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Razvan discutii de genul poti sa le faci pe PM.

    Daca ai avea rabdare si ai citi tot topicul nu ai mai pune atatea intrebari,nimeni nu iti poate da "mura in gura".
    Succes.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    1.valva solenoid trebuie sa aiba -tensiune intre 4,5 -5,5 volti si rezistenta intre 22 si 30 Ohmi.
    2.clapeta de acceleratie,tensiunea de alim : 4,8 volti minim.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Feb 2012
  17. razvan111 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2011
    Locație:
    Craiova, Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.8T, 1998
    intrebare

    Valva solenoid trebuie sa mearga incontinu? cea de la masina mea are momente cand sa opreste si numai trage
     
  18. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    In postul 66, din pagina anterioara ti-am spus : ""Supapa trebuie sa tacane din cand in cand, mai ales cand motorul este cald, se aude din ea un tacanit intermitent."" Daca ai fi citit cu atentie ti-ai fi dat seama ca face si pauze.
    Aici este un forum, nu un chat.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Dec 2013
  19. stelios0032

    stelios0032 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    a4 1.6 1997
    valva aceea are o sageata care indica ca trage aer inspre motor
    daca dai protectia aceea de cauciuc se vede mai bine
    a descoperit cineva ce rol are ea mai exact?
     
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    "Cara" surplusul de vapori din rezervor spre clapeta de acceleratie in functie de temperatura exterioara si temperatura antigelului & la unele ( 1.8T ) + fct de senzorul de presiune atmosferica.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Apr 2012

Distribuie pagina asta