Vanzari / Cumparari si Prestari Servicii pe forum- In cine SA AVEM sau SA NU AVEM incredere

Discuție în 'Pareri, sugestii, observatii' creată de ovidiutm, 28 Ian 2009.

  1. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Stiu ce zici dar macar sa stie ce treaba de 2 lei au facut si cat a tinut. Apropo, ai caseta koyo sau zf ? Trist e ca daca vrei noua nu se mai gadesc casete zf cica au fost cumparati de bosch. Nu stiu daca a ramas aceeasi calitate care o aveau zf.
     
  2. blackcat86

    blackcat86 Platinum Member

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Caseta e ZF.
     
  3. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Si inca un lucru dubios la trami, folosesc coliere de plastic de 2 lei ca sa stranga burduful de cauciuc spunand ca sunt mai bune ca cele metalice cu care vine caseta din fabrica. Probabil le reconditioneaza cu piese ieftine china ca sa fie profitul maxim, altfel nu imi explic. Ai fost la verificare din 6 in 6 luni, timp de un an jumate dupa reconditionare?
     
    blackcat86 apreciază asta.
  4. blackcat86

    blackcat86 Platinum Member

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Coliere proaste, burdufe proaste ... iti dai seama ca si semeringurile si restul pieselor cu care reconditioneaza sunt la fel de praf ! Am inteles de la colegul catalin1987 care spunea chiar aici pe forum ca a vorbit cu trami si ca el nu reconditioneaza axul cremalier ca nu are cu ce. Uleiul de servo rosu pe care ei il pun e cel mai ordinar ATF posibil. Exact cum ai spus ... piese PROASTE, profit MAXIM ... sunt foarte dezamagit si sper sa nu si-o mai ia si altii cu acesti '' experti ''. Nu inteleg cum de au atat de multe recenzii pozitive pe net ... daca te uiti trami in sus trami in jos si uite ca m-a tinut caseta facuta la ei cat o revizie long life !

    Sa vezi ce pompe servo au ... daca ii intrebi '' e ZF domle '' si e china toata ziua. Mi-au schimbat initial si vasul de lichid servo pentru ca imi sarea sita ... au pus Topran '' made in Germany'' . 80 de lei ! Dupa 2 luni de zile ( era vara si canicula ) vasul s-a TOPIT si s-a deformat efectiv de la lichidul fierbinte. Pot dovedi ... am si acum acel vas in boxa ... am vrut sa i-l fac cadou domului trami sa-l puna in rama ! Calitate domle !!!

    Nu am vrut sa fac publice aceste neplaceri ... am vrut sa trec cu vederea crezand ca macar caseta au facut-o bine si in fond asta conta cel mai mult dar acum ca am caseta distrusa si curge DUPA DOAR DOUA ZECI SI DOUA DE MII DE KILOMETRII PARCURSI chiar nu ma mai abtin ! Practic au dat-o in bara cu totul ... 2 pompe de servo am schimbat la ei in interval de cateva luni de zile si ambele au picat, vasul de servo s-a topit, filtrul anti span a curs intr-o veselie ... si acum caseta a picat si ea. Au dat KIKS total. 1000 lei caseta, 500 lei pompa, 80 lei vasul de lichid servo, 250 lei filtrul anti span, 30 lei burduful, 5 drumuri facute in perioada garantiei din vina lor x 100 lei \ drumul = inca vreo 500 lei pierduti. Daca fac un calcul de banii astia imi luam caseta de la reprezentanta. Vreau sa stie TOATA LUMEA despre acesti '' experti '' si sa ii ocoleasca !

    Am fost la verificare de 3 ori o data la 6 luni si mereu i-am rugat sa-mi schimbe burduful de pe partea stanga pe care de cand l-au pus era copt. Dupa ce a iesit din garantie s-a rupt ( noroc ca l-am observat ) si m-am dus la ei sa mi-l schimbe ( contra cost bineinteles ca nu mai era in garantie ). Cand l-am intrebat ce se intampla daca nu eram atent si intra apa la axul cremalier mi-a raspuns sec : se distrugea caseta. Am impresia ca fac treaba asta proasta special ca sa pice dupa ce ies din garantie, sa ne jupoaie din nou. Este revoltator si inadmisibil ... impardonabil pur si simplu ce se intampla. O caseta reconditionata bine practic ar trebui sa fie ca una noua si sa tina MINIM 100 de mii de km. O pompa de servo la fel daca nu chiar mai mult.
     
    Ultima editare: 17 Oct 2017
    boresque și ovidiutm apreciază asta.
  5. blackcat86

    blackcat86 Platinum Member

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Am reconditionat azi caseta la MHS Berceni. Cand au desfacut baietii caseta s-a constatat ca axul cremalier NU fusese rectificat sau inlocuit de catre trami, era la cota 28 din cate am inteles asa vine din fabrica, era putin STRAMB si prezenta cateva zgarieturi fine, simeringurile erau niste chinezarii proaste, distribuitorul avea uzura si curgeau TOATE simeringurile si garniturile. Asta dupa 22k km parcursi. Acum e rectificata bine si sper ca va tine cat mai mult.
     

    Fișiere atașate:

Distribuie pagina asta